قلعه بادی کودک اینتکس طرح دونات

یکی از مهمترین بناهای تاریخی فریدونکنار تپهای است که در آن قلعهای هزار ساله قرار دارد. طول این ساحل ۸ کیلومتر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی از مهمترین بناهای تاریخی فریدونکنار تپهای است که در آن قلعهای هزار ساله قرار دارد. طول این ساحل ۸ کیلومتر بوده و یکی از مهمترین ویژگیهای آن کم عمق بودن، بستر شنی و شیب ملایم ساحل است. یکی از زیباترین جاهای دیدنی فریدونکنار، پارک ساحلی لاله است. همین ویژگیها و جاذبه های دیدنی فریدونکنار است که باعث شده این منطقه به یکی از جذابترین مناطق برای تفریحات ساحلی و شنا تبدیل شود. مرکز خرید پرشیا یکی از معروفترین مراکز خرید در شهرستان فریدونکنار است که در آن فروشگاههای مختلفی وجود دارد. وجود یکی از این مجموعه بازیها در مراکز بازی باعث جذب و حضور بیشتر بچهها میگردد! به این ترتیب با فضای رباتیک بیشتر آشنا میشوند و حضور در یکی از متفاوتترین شهربازی های تهران را تجربه میکنند. بادی بزرگ با قیمت مناسب یک انتخاب ایده آل برای شهربازی ها و فضای بازی روباز بنظر می رسد. تهیه سرسره های بادی در مقایسه با ساخت یک سرسره آبی مطمعنا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. نکته جالب اینکه این پل بسیار محکم ساخته شده به طوری که بعد از ۹۰ سال هنوز قابل استفاده است.

 This has ᠎been c᠎reated wi᠎th t᠎he he᠎lp of  GSA Co nten᠎t Ge​ne rator DEMO .

اکسین در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و دارای فروشگاههای مختلفی است. باغ پرندگان یکی دیگر از جاذبه های دیدنی فریدونکنار است که در پارک ساحلی لاله و در نزدیکی میدان درنا قرار دارد. فریدونکنار هم مثل دیگر شهرهای ساحلی مازندران و گیلان، جاهای تفریحی زیادی دارد. پارک ساحلی لاله در کنار دریای خزر قرار داشته و با اقامت در این پارک میتوانید از آرامش دریا و شنا لذت ببرید. فریدون کنار یکی از شهرهای تاریخی شمال کشور است و به همین دلیل هم بناهای تاریخی زیادی در این شهرستان وجود دارد که میتوانید از آنها بازدید کنید. نام این مجتمع امیر است و بهخاطر موقعیت تجاریاش، میتوانید به فروشگاهها، رستورانها و فضاهای تفریحی و تجاری دیگری هم دسترسی داشته باشید. اگر به این شهر سفر کردید، میتوانید این جاهای دیدنی را در برنامه سفر خود قرار داده و سپس برای بازدید از آنها اقدام کنید. میتوانید با محلیها صحبت کنید و برای مایحتاج اقامت خود در فریدونکنار محصولات مختلف بخرید. در این گورستان میتوانید سنگهای بزرگی را ببینید که ریشه در گذشته دارند و هر کدام از آنها داستانی را از زمانهای قدیم بازگو میکنند.

در کیدز گاردن با کمک مربیان، از فرزندان شما بهطور کامل مراقبت میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده آنها را به این شهربازی و مربیانش بسپارید. شهر تاریخی فریدونکنار تپههایی چند هزار ساله دارد که از آنها ظروف قدیمی سفالی کشف شده است. قلعه بادی کودک اینتکس طرح دونات از سری محصولاتی است که موجب جنب و جوش و پرش کودکان در محیطی ایمن می شود و لذت داشتن تفریحات مهیج را ایجاد می سازد. برای خرید انواع قلعه اینتکس با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تهران با شماره تلفن فروشگاه اینتکس تماس بگیرید . قلعه بادی کودک اینتکس کد 48259 بزرگترین قلعه تمام بادی با تشک بادی پرش میباشد که مخصوص استفاده در مهدکودک ها و منازل میباشد . به نظر کارشناسان قلعه تاریخی قمچقای بیجار دارای کتیبهای با نقش هیروگلیف و به خط هراتیک میباشد و جزو قدیمیترین کتیبههای نییمه تصویری ایران قلمداد گردیده و کتیبه آن با خط سومریان قابل مقایسه است. با توجه به قدمت بیش از ۹۰ ساله، این پل یکی از بناهای تاریخی شهر است.

Th​is po​st was ᠎do​ne with GSA Content Generat or DEMO!

پل فلزی یکی دیگر از جاهای دیدنی فریدونکنار و مازندران است که در مرکز شهر قرار گرفته و یکی از پلهای تاریخی است. قلعه هلاکوخان، یکی از قلعههای تاریخی استان آذربایجان شرقی است که در شهرستان اسکو، بخش ایلخچی، دهستان جزیره، روستای آقگنبد واقع شدهاست. سرهنگ سعید آقایاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه رخ داده در ایستگاه یکم توچال اظهار کرد: در روستای یکم توچال شهربازی کوچکی قرار دارد که در این شهربازی یک قلعه بادی وجود دارد که ارتفاع آن ۳ متر است. با استفاده از قلعه بادی جامپینگ میتوانید کودک خود را درون آن قرار دهید و محدوده بازی او را در یک نقطه خاص مشخص کنید. در نتیجه هم کودکتان از روزی که داشته نهایت استفاده را میکند و با زمانی که شما برای خرید میگذارید خسته نمیشود و هم شما با خیالی راحت میتوانید برنامههای خود را عملی کنید. ساحل فریدونکنار بهعنوان یکی از مکان های دیدنی فریدونکنار، پلاژ آقایان و بانوان داشته و گردشگرانی که برای دیدن جاهای دیدنی فریدون کنار به این شهر آمدهاند با خیال راحت میتوانند در این پلاژها شنا کنند. برای شنا در دریای خزر باید نکات ایمنی را رعایت کنید چون موجهای این دریا عجیب میتوانند شما را غافلگیر کنند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن