کاناپه بادی سوال: آیا اندازه مهم است؟

تمامی سطح روی کاناپه باید از تشک و پارچه باشد، اگر چنانچه در ساختار رویه آن چوب به کار رفته بود هرگز نخرید. س

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تمامی سطح روی کاناپه باید از تشک و پارچه باشد، اگر چنانچه در ساختار رویه آن چوب به کار رفته بود هرگز نخرید. سطح راحتی و همه کار بودن کاناپه های بادی به قدری زیاد است که در مقایسه با دیگر مبلها و تختخوابها، بهترین جایگزین است. یکی از پرکاربردترین انواع مبلها برای فضاهای کوچک و بزرگ، مبل های تختخواب شو هستند. کاناپه بادی و مبل از یک خانواده محصولات بادی شرکت اینتکس، بست وی و جیلونگ هستند، کاناپه بادی معمولا قابلیت تخت خواب شدن دارد و دارای انواع متفاوتی است و نسبت به مبل بادی وزن بیشتری را تحمل می کند، معمولا جنس کاناپه های بادی تختخوابشوی اینتکس از نوع جیر می باشد و می توان جهت استراحت های کوتاه در طول شبانه روز در محل کار و یا منزل خود استفاده نمائید. تحمل وزن این مبل بادی تخت خواب شو نیز ۱۲۰ کیلوگرم بوده و طیف بسیاری از استفاده کنندگان را پوشش خواهد داد که البته با کم کردن مقدار کمی از باد محصول می توان این تحمل وزن را افزایش نیز داد. وزن این کالا ۶ کیلوگرم بوده و به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد و می توانید از این کاناپه بادی دو نفره در مسافرت های خود نیز استفاده نمایید.

کارشناسان اینتکس با تمام وجود در این جهت در خدمت شما هستند. اگر سری به فروشگاه مرکزی اینتکس بزنید میتوانید انواع محصولات و تنوع طرح و رنگ و همچنین قیمت را از نزدیک مشاهده کنید و سپس با خیال راحت دست به انتخاب بزنید. بهتر است اگر قصد خرید این محصولات را دارید به یک نمایندگی معتبر مراجعه کرده و برای راحتی خود یک قدم مناسب بردارید. پس رنگ، سبک و نوع نشیمن مناسب با سلیقه و فضای خانه شما بسیار با اهمیت است. در قسمت دسته های این کاناپه نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده که برای قرار دادن بطری آب کوچک بسیار کاربرد دارد. همچنین در قسمت رویه تکیه گاه های دست دو جای مخصوص لیوان و بطری تعبیه شده است. این مواج بودن رویه محصول باعث می شود تا فرد در هنگام قرار گیری بر روی کاناپه و استفاده طولانی مدت از محصول با یکنواختی مواجه نشده و خسته نشود. از مهم ترین امکانات کاناپه های بادی که شاید اکثر این محصولات دارا باشند ، بهره مندی از بدنه و رویه مواج و یا فرو رفته است که باعث می شود تا شما یک محصول کاملا طبی و راحت را در اختیار داشته باشید. مبل انتخابی شما باید سبک و قابلیت جابجایی بالایی داشته باشد.

عمدتا به دلیل قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب و همین طور وجود پمپ باد و دیگر خصوصیاتی که این محصولات دارند ، شما قیمت های بالایی را مشاهده می کنید. بدنه و فریم مبل شما باید آهنین و بسیار محکم باشد تا طول عمری بیشتر و کاربردیتری داشته باشد و کاناپه بادی با جنس چوبهایی مثل کاج و بدون ترکیب با فلزات مقاومت بالایی دارد. طراحی بسیار زیبا و شیک دارد. برای مثال خیلی از کاناپه های بادی یک نفره موجود است که با طراحی های خاصی که دارند سبب شده است که مشتریان دیگر به سراغ محصولات و کاناپه های سنتی نروند. کاناپه بادی تخت شو دونفره 68566 یکی از استثنایی ترین انواع کاناپه بادی تخت شو دو نفره بوده که به صورت تخت بادی و همچنین کاناپه بادی قابل استفاده بوده و توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه می شود. نکته قابل توجه دیگر این است که زمانی که بر روی مبل مینشینید پای شما باید روی زمین قرار بگیرد و ارتفاع نشیمنگاه تا زمین حداقل 50 سانتیمتر و زاویه پشتی شما با نشیمنگاه 100 درجه باشد تا به راحتی از ستون فقرات و کمر شما حمایت کند. البته در صورت سوراخ شدن نیز قابل تعمیر می باشد.و نکته بعدی که به هیچ عنوان روی کاناپه پرش نکند که شبکه های داخلی از هم جدا بشود که قابل تعمیر نمی باشد.

Conte​nt was g ener᠎at᠎ed by GSA C on​tent  Generator  Demoversi​on.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. کاناپهها به مدلهای ال (L) شکل، دو نفره، سه نفره و حتی یک نفره به سایزهای متفاوت خریداری کنید. شرایط اقساطی بلند مدت، یکی از معیارهای خرید برای هر خریداری است که او را مجاب به خرید میکند. یعنی میتوان آن را به هر جایی که دوست داشت به راحتی حملونقل کرد و از آن در منزل، اتاقخواب و مکانهای اداری استفاده کرد. تصور کنید در منزل خود از مبل زیاد استفاده می کنید، طبیعی است که اگر از این وسیله یک یا چند روز استفاده نکنید چقدر زندگی برای شما سخت می شود. بنابراین اگر قصد خرید کاناپه بادی تخت شو را داشتید باید بدانید که اینتکس بهترین مارک کاناپه بادی تخت خواب شو است. اگر بخواهیم درباره قیمت و نحوه خرید کاناپه بادی تخت شو صحبت کنیم باید بگوییم ازآنجاییکه اکثر این محصولات به صورت وارداتی در کشور ایران وجود دارند؛ در نتیجه برای اطلاع پیدا کردن از قیمت دقیق این کاناپهها باید به نمایندگی مورد نظر خود مراجعه کرد و یا تماس بگیرید. انواع دسته بندی آن ها را می توان به دو گروه کاناپه تختخوابشو و ساده تقسیم کرد که شامل مدل های تختخوابشوی یک نفره و تختخواب شو کامفورت دونفره بست وی، کاناپه بادی چند کاره، کاناپه تاشو و مبل شو، 5 کاره یا چند حالته و تخت شو اشاره کرد.

آخرین مطالب