کاناپه بادی اسرار فاش شد

برای خرید کاناپه بادی اینتکس می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتک

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

برای خرید کاناپه بادی اینتکس می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید. تصور کنید در منزل خود از مبل زیاد استفاده میکنید، طبیعی است که اگر از این وسیله یک یا چند روز استفاده نکنید با یک سری مشکلات رو به رو میشوید. این کاناپه بادی چند کاره اینتکس با استانداردهای جهانی ساخته شده و نیز اصول ایمنی در ساخت آن کاملا رعایت شده است که با باز کردن و باد کردن این محصول بادی در زمانی کمتر از 4 دقیقه یک کاناپه فوق العاده نرم , مناسب و مقرون به صرفه خواهید داشت . توجه داشته باشید که تمامی پمپ های خریداری شده دارای 18 ما گارانتی تنها نمایندگی اینتکس در ایران می باشند. کاناپه بادی 1 نفره و کاناپه بادی 2 نفره تمام مخمل جهت استفاده در منزل و محل کار تولید شده اند که از راحتی بالایی برخوردار هستند طوری که تمامی افراد خانواده حتی اشخاص بیمار و کسانی که از درد کمر و پا رنج میبرند میتوانند از این کاناپه ها بهره ببرند ، خرید و فروش کاناپه بادی intex اینتکس و کاناپه بست وی bestway با رنگ بندی های و مدل های متنوع طبی با کمترین حجم ممکن و وزن سبک با جنس مرغوب چرم و مخمل با pvc در تنها نمایندگی مرکزی کاناپه های بادی تخت شو اینتکس در ایران انجام میپذیرد ، شرکت اصلی اینتکس در ایران و تهران که مرکز تخصصی پخش و تعمیرات این محصول در کشور است تمامی کاناپه ها را با خدمات پس از فروش و تامین لوازم جانبی مانند پمپ برقی دو کاره اینتکس ، پمپ دستی بزرگ و کوچک ، چسب قطره ای و وصله مخصوص تعمیرات کاناپه را ارائه میدهد .

رویه جیر مورد استفاده شده محلی نرم و راحت برای خواب و همچنین نشستن ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد خواهد داشت. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4 کیلوگرمی عرضه می شود. پس از باز کردن پلاستیک می توان کلیه اطلاعات درج شده روی بسته بندی این محصول را به صورت چاپ شده بر بدنه این کالا دید. در دو طرف بسته توضیحاتی برای نحوه به کارگیری این محصول و هشدارهای لازم به همراه مشخصات آن به 26 زبان ذکر شده است. شما میتوانید به راحتی کاناپه مورد نظر خود را از میان طرحها و رنگهای گوناگونی که در این صفحه قرار دارد انتخاب کنید. اینتکس، یکی از معروفترین شرکتهای تولید کننده محصولات بادی، کاناپههای بادی تخت شو در طرحها و رنگهای متنوعی تولید میکند. ویژگی مهم دیگر کاناپههای بادی، جنس آنها است. از جمله آنها میتوان به مبل بادی پشتیدار، مبل بادی زیر پاییدار، مبل بادی فانتزی، صندلی بادی، مبل بادی گرد، مبل بادی رسمی و مبل بادی تختشو اشاره کرد. برای استفاده در حالت تشک بادی شیبدار باید کاناپه را رو به پشت انداخت که با این کار نیز میتوان محصول را با سه حالت استفاده کرد.

برای تبدیل کردن این محصولات به حالت کاناپه های بادی دو نفره تنها کافیست قسمت زیر پایی آن را که با یک تکه PVC بقسمت نشینمنگاه محصول نصب شده است را زیر قسمت اول بگذارید، سه دریچه بادی مجزا از نوع پستونکی بزرگ دارد که باعث ثبات میشود در صورت نیاز به فضای بیشتر هنگام خواب روی این محصول احساس شود میتوان قسمت پشتی آنرا خالی کرد تا فضا بیشتر شود، دو دسته برای استفاده روی دو قسمت کناری این محصول تعبیه شده است که که باعث کمتر شدن عرض محصول میشود و اگر در حالت تختخوابشو نیاز به فضای بیشتری جهت خوابیدن باشد قسمت سمت دسته ها را میتوان زیر پا قرار داد. امروزه به دلیل افزایش آپارتمانهایی با متراژ کم، گاهی با مشکل کمبود فضای خالی در هنگام طراحی دکوراسیون داخلی خانه مواجه میشویم. در صورت جمع کردن تشک های تاشو به ارتفاع نشیمنگاه افزوده و از طول بدنه کاسته خواهد شد و در صورتی که از تشک های تاشو استفاده کنید، طول بدنه کاناپه را افزایش داده تا محلی برای دراز کشیدن ایجاد کند. تولید شده و در طرحهای توپ بسکتبال، تنیس و فوتبال نیز قابل یافتن است. یکی از مهمترین مزیتهای کاناپههای تخت شو، سبک و قابل جا به جایی بودن آنها است. This a​rticle h​as been cre᠎ated with the help of GSA C​ontent Gener ator Dem᠎oversi on.

مبلهای چوبی و ابری اغلب در ابعاد بسیار بزرگ تولید میشوند و دارای سرویس کاملی میباشند که استفاده از آنها میتواند مقداری از فضای خانه را اشغال کند. این محصول می تواند هم در فضای بسته و هم در فضای باز و در شرایط جوی مناسب مورد استفاده قرار بگیرد. زیر بسته نیز نام کشور سازنده و توضیحات مربوط به پمپ کالا را نشان می دهد. از خصوصیات این کاناپه 68566 میتوان به قیمت ارزان , کیفیت بالا , حجم کم و وزن بسیار سبک , قابلیت شستشو , قابلیت پر و خالی شدن به وسیله پمپ باد برقی و پمپ دستی شرکت های اینتکس و بست وی , تست و آزمایش در کمپانی اینتکس با آخرین تکنولوژی روز دنیا اشاره کرد . نام کشور سازنده و مشخصات پمپ این محصول زیر جعبه نوشته شده است. این محصول فضایی راحت برای نشستن و خواب ایجاد کرده و امکان تبدیل به تخت و تشک را نیز دارد. تخت خواب بادی از نظر سایز، شباهت بسیاری به تخت معمولی دارد. کاناپههای تخت شو بادی اینتکس از جنس پی وی سی و در دو نوع با روکش مخمل یا جیر تولید میشوند. مبل بادی در میان محصولات بادی از ارزش ها و اهمیت های بسیاری برخوردار است.

آخرین مطالب