هپی چیر را کجا پیدا کنیم

در مقالات مشابه موجود در وبلاگ فروشگاه تهران اینتکس روند تولید برخی از مبل های شنی ساده و بین بگ ها توضیح داد

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در مقالات مشابه موجود در وبلاگ فروشگاه تهران اینتکس روند تولید برخی از مبل های شنی ساده و بین بگ ها توضیح داده شده است که می توانید با مطالعه آنها یکی از این محصولات شنی و نشیمنگاه های طبی را طراحی کنید ، اما در این مقاله نیز روند تولید یک هپی چیر بزرگسال و مناسب را شرح خواهیم داد . صندلیهای هپی چیر همانند مبل ال دارای انواع سایز و اندازههای مختلف است، از نظر اندازه و سایز میتوان این مبل ها را به گونهای تهیه کرد که برای استفاده کودک و بزرگسال مناسب باشند ضمن این که امکان سفارش و تهیه مبل هپی چیر در سایزها و ابعاد مختلف نیز وجود دارد. مبل بادی صدفی از دسته مبل های تک نفره راحتی شرکت اینتکس به شمار می آید که دارای رنگ بندی متفاوت و طراحی منحصر به فرد نسبت به سایر مبل های بادی شرکت اینتکس می باشد. طراحان اظهار می کنند که ترکیب یک بین بگ با سایر مبلمان و عناصر دکور در فضای داخلی به دلیل طراحی منحصر به فرد ، اصلاً ضروری نیست. نوع رویه مبلمان به این صورت است که یا قابل جدا شدن است یا به راحتی قابلیت شستشو را دارد. ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارت است از: طول : 110 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر، تحمل وزن: 150 کیلو گرم و در آخر نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

به این ترتیب داشتن یک انتخاب دست، به خود شما و تصمیماتتان وابسته است. یک هپی چیر در حالت کلی از سه بخش تشکیل شده است که با طراحی و تولید آن ها می توان در نهایت یک مبل هپی چیر را طراحی کرد . در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالاها با بهره گیری از یک ساختار شیک و استاندارد طراحی و تولید شده است که همین نکته قطعا در خرید و انتخاب این محصولات بسیار اثرگذار است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک هپی چیر ممکن است که یک ظاهر کاملا ساده و گرد را داشته باشد. بیشتر هپی چیر در مکان های مختلف حمل و نقل می شود ، بهترین انتخاب مدل های گلابی شکل یا مدل های مشابه است که دارای دسته ای برای جمع آوری آسان مبلمان و جابجایی آن است. مبلمان شنی دارای زیپ یا بند، برای کم یا زیاد شدن متریال داخلی آن می باشد. بنابراین بهتر است شما اقدام به شستن مبل های شنی کنید که دارای رویه ای مخملی یا خزدار هستند که قابلیت شستشو بسیار را دارند . در این مورد توصیه می کنیم مجموعه ای از بین بگ ها را که فقط برای ریختن راحت باشد ، بلکه برای قرار دادن وسایل روی آنها نیز ایجاد کنید.

تنوع این دسته از محصولات ایبلو زیاد است و با وجود یکسان بودن شکل ظاهری، با پارچههایی با تنوع رنگی بالا روکش شدهاند و هر رنگی که مدنظرتان باشد را میتوانید از بین آنها انتخاب کنید. بسیاری از افراد که بین بگ های را بیشتر بر اساس جذابیت و شیک بودن آنها انتخاب می کنند به کیفیت و نکات مهم توجه نمی کنند. اما در هنگام خرید، بهتر است به قیمت توجه نکنید و حس راحتی و زیبایی و از همه مهمتر کیفیت دوخت و تولید را در نظر بگیرید. بین بگ یا همان مبل شنی یا هپی چیر نوعی مبل راحتی پرطرفدار است. مهم ترین نکات بررسی درون و بیرون بین بگ ، بررسی اندازه و شکل مبل شنی ، بررسی نوع پارچه ، عملکرد ، اندازه و زیپ و… مواد داخل مبل شنی از گرانول فومی به شکل ساچمه ای است که از طریق یک دریچه که در زیر مبل قرار دارد و به وسیله زیب باز و بسته میشود کاملا پر شده و راحتی و نرمی لازم را دارد. انتخاب اندازه و شکل مبل شنی اغلب بیشترین بحث ها را به دنبال دارد. ᠎This data h as be en created by GSA C on​tent G​en​erator DE​MO!

اما این موضوع به دلیل مقایسه بسیار اهمیت دارد که در مبل های بادی شارژ باد نیاز است اما در مورد مبل های شنی یا بین بگ مواد یونولیتی خوب پس از استفاده در زمان گفته شده بین بگها افت خواهند کرد اما این موضوع مشکل خاصی را در پی نخواهد داشت. هپی چیر شکلاتی اینتکس یکی دیگر از سری هپی چیر های راحتی دارای تکیه گاه می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است . هپی چیر شباهت زیادی به خمیر بازی دارد چرا که در هنگام نشستن بر روی آن هر شکلی که فرم بدن داشته باشد را پوشش میدهد و قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. خاصیت ضد آب و ضد تعریق برای کسانی که می خواهند از این مدل صندلی ها در آب و هوای مرطوب یا کنار استخر استفاده کنند، اهمیت دارد. برخلاف اینکه آن ها را صندلی شنی می نامند، بیشتر آن ها با الیاف مصنوعی یا یونولیت پر شده اند. البته باید وزن قابل تحمل هر نوع مبلمان و صندلی را در نظر بگیرید! این نوع مبلمان راحتی، با توجه به ساختاری که دارند، بهتر است دوخت با کیفیت و بسیار محکمی داشته باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن