چگونه بیاموزید برای شروع چادر مسافرتی

صرف نظر از این روش ها، طبق استانداردهای امروزی چادر مسافرتی باید بتواند تا 100 پاسکال فشار آب را تحمل کند و گ

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

صرف نظر از این روش ها، طبق استانداردهای امروزی چادر مسافرتی باید بتواند تا 100 پاسکال فشار آب را تحمل کند و گرنه شاید مجبور شوید قبل از خواب در چادر، جلیقهی نجات بپوشید! به عنوان مثال اگر شما 4 نفر هستید بهتر است چادر با ظرفیت 5 یا 6 نفر را انتخاب کنید. اگر تصمیم گرفته اید برای سفرهای نوروزی و یا سفرها و پیک نیک های دیگر در شش نخست سال نو، یک چادر مسافرتی و وسایل اسکان مناسب تهیه کنید، بهتر است بودجهی خودتان و کیفیت و کاربرد چادر را به صورت همزمان بررسی کنید. دلیل کم وزن و کم حجم بودن آنها نسبت به مدل های دیگر داشتن پایه ها یا همان فریم های مجزا برای راه اندازی بدنه اصلی می باشد به همین دلیل امکان کاهش حجم چادر را فراهم می سازند تا حمل و جا به جایی آنها به راحتی هر چه تمام تر صورت گیرد. گاهی اوقات برخی از چادرها به صورت دو جداره تولید میشوند که مقاومت چادرهای پوشش داده شده با اورتان را ندارند اما تهویهی هوا در آنها به خوبی انجام میشود. باید به به دنبال چادری باشید که لایهی رویی آن به خوبی به لایهی کفی مهر و موم شده باشد، اگر این درز درست پوشانده نشود تمام لایهها و مقاومت پارچهها بی فایده خواهد بود.

برای آنکه از ورود آب به چادر جلوگیری شود معمولاً پارچهای که با آن چادر ساخته میشود را با اورتان میپوشانند البته در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی و ساخت مواد ترکیبی مختلف، جدارههایی برای چادرها ساخته میشود که نیازی به پوشش دوباره ندارد اما به طور سنتی چادرها را از یک لایه نایلون و یک لایه پوشش اورتان برروی آن می سازند. مدل های ساده در واقع شامل یک بدنه و فریم های نصب شونده بوده که بیشتر برای طبیعت گردی مورد استفاده قرار می گیرند اما مدل های دو پوش که بیشتر در مدل های کوهنوردی مشاهده می شود علاوه بر بدنه اصلی دارای یک پوشش ضخیم از جنس بدنه اصلی نیز می باشند تا مقاومت چادر را در برابر نفوذ آب و گرد غبار و همچنین اشعه ماورای بنفش آفتاب مقاوم تر سازند. همانطور که می دانید چادر های سفری از نظر ساختار بدنه شامل مدل هایی همچون : چادر مسافرتی عصایی ، چادر مسافرتی فنری ، چادر مسافرتی اتوماتیک و چادر مسافرتی بادی می شود که از پر فروش ترین مدل بین آنها چادر های سفری عصایی می باشد زیرا که نه تنها برای سفر های طبیعت گردی بلکه برای سفر های کمپینگ و کوهنوردی نیز تولید شده اند. Post was c reated with GSA Con​tent Generator D᠎em​ov er si on​!

همانطور که شرح دادیم چادر های عصایی دارای مزیت های زیادی می باشد اما در صورت استفاده از یک چادر برای سفر های کوتاه و طبیعت گردی بخصوص با وسیله نقلیه ، چادر های فنری و اتوماتیک نیز می توانند بسیار مفید باشند. قرار است همیشه همراه خانواده به دل طبیعت بروید و پیکنیکهای یکروزه داشته باشید؟ چادرهای چند لایه که در قسمتهای بالاتر از آنها صحبت کردیم به طور معمول سنگینتر از چادرهای نایلونی هستند و قاعدتاً برای حمل بر روی کوله و پییش روی در طبیعت مناسب نیستند. خمینی در اعلامیهٔ شب عید فطر خود، به عنوان وظیفهای برای همهٔ مسلمانان، خواستار عدم سازش با شاه و ایستادگی در مقابل او تا زمان اخراجش از کشور شده بود. او از ۱۲۲۷ تا ۱۲۷۵ با نزدیک به ۵۰ سال پادشاهی، پس از شاپور دوم ساسانی و تهماسب اول صفوی طولانیترین دورهٔ پادشاهی در میان تمامی شاهان تاریخ ایران را داراست. شال گردن چیتبال کوشکی؛ به عنوان یکی از اصلیترین وسایل او جهت صعود به کوه میباشد و از این پس همواره بر گردن او خواهد بود که توسط اختر یزدانی در شیراز بافته شد.

پخش این فصل بارها به صورت کوتاه مدت متوقف شد. با این حال بسیاری از شرکتها نوارهای ضد آب را به صورت جداگانه نیز تولید کردهاند که میتوانید برای محکم کاری و راحت کردن خیالتان این نوارها را تهیه کنید و خودتان درزها را محکم کنید. برای خرید می توان به سه صورت حضوری ، تلفنی و اینترنتی به نمایندگی اینتکس مراجعه کرد. لرستان دارای بیش از ۱۵۶ رسانه (شامل نشریات و پایگاههای خبری فعال و دارای مجوز، نمایندگی خبرگزاری سراسری، نمایندگی روزنامهٔ سراسری و…) است. اما پس از حکومت صفویان سکونتگاه لرهای بختیاری را منطقه بختیاری نامگذاری کردند و جغرافیای نام لرستان به حدود استان لرستان و ایلام کنونی محدود شد. در اثر حمله این نیروها سپاه لیدی شکست خورد و شهر سارد به محاصره سربازان کوروش درآمد. فشاری که بر اثر وزن و حرکت افراد در کف چادر ایجاد می شود، می تواند آب را وارد فضای داخلی کند و این دلیل اصلی پوشش جداره ی چادرها با لایه های مختلف اورتان است.  Po st has been c reated  by G​SA Conte nt Generat​or Demov​ersion​.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن