بین بگ یا مبل شنی چیست؟

↑ جعفر خیتال، مجموعه آرا درباره ساکنین سرزمین پشتکوه ایلام، ص ۹۹. همچنین قسمت دیگری از میر ها در شهرستان دره

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

↑ جعفر خیتال، مجموعه آرا درباره ساکنین سرزمین پشتکوه ایلام، ص ۹۹. همچنین قسمت دیگری از میر ها در شهرستان دره شهر (خانواده هاشمی)و همچنین در(جعفر اباد) میشخاص و قسمت دیگری از میر ها برای جنگ ترکمن به استان گلستان فرستاده شده بودند و هم اکنون در نیشابور ساکن هستند. باید توجه داشته باشید که این نوع پارچه ها به گونه ای هستند که هنگام نشستن فرد روی آن قسمت های خالی روی آن فرد قرار می گیرد . مبل های بادی بر خلاف مبل های خانگی داخل آنها خالی می باشد و با پمپ های باد مخصوص از هوا پر می شود. مبل شنی دارای تفاوت های زیادی نسبت به مبل بادی و بست وی می باشد. این مبل شنی که به گفته فروشنده توضیح داده شده که طول عمر بالایی دارد ، و به صورت شکل گلابی طراحی شده است. مبل شنی چه امکاناتی دارد ؟. مهم ترین نکته در خرید و انتخاب مبل شنی دقت داشتن به متریال تولیدی آن است . مهم ترین نکات بررسی درون و بیرون بین بگ ، بررسی اندازه و شکل مبل شنی ، بررسی نوع پارچه ، عملکرد ، اندازه و زیپ و…

نکته : مبل های بین بگ با نام های مستعار زیادی در بازار شناخته می شوند که از جمله این اسم ها می توان به هپی چیر ، مبل شنی ، مبل ریلکسی و… اگر به دنبال صندلی های راحت و قابل جابه جایی هستید، بین بگ یک انتخاب عالی است. ۱۵-طایفه پلک لک:از طوایف ارکوازی بالا است که جمعیت قابل توجهی از این طایفه وجود دارد برخی این طایفه را از مهاجران لکستان اما با اصلیت ارکوازی میدانند. ↑ Ilamarkavazi.taifeh طوایف و برنامه ریزی ایلی ایل ارکوازی. ↑ «فصلنامه علمی فرهنگ ایلام». ↑ فرهنگ سیاسی و شناخت نفود انتخاباتی ایلات در استان ایلام صص۳۴-۳۵. ↑ «سردار "جوزعلی نجفی" نقش به سزایی در دفاع مقدس داشت- اخبار ایلام - اخبار استانها تسنیم | Tasnim». ↑ ۱۲٫۰ ۱۲٫۱ ۱۲٫۲ ۱۲٫۳ ۱۲٫۴ ۱۲٫۵ ۱۲٫۶ ۱۲٫۷ ۱۲٫۸ «فصلنامه علمی فرهنگ ایلام، مطالعه مردم شناختی نقش تسهیلگرایانه مصلحان و معتمدین اجتماعی ایل ارکوازی در حل دعاوی». برگرفته از ۳ تیره بزرگ، با اصالت کاملا ارکوازی است. ۸-طایفه عبد رحمانی:متشکل از ۲تیره و ۳ بنه کو هستند و از اهالی شهر چوار و یکی طوایف ایل ارکوازی میباشند و قسمتی از این طایفه با نام تیره بان داری در روستای فاطمیه(خانواده های:راه سفیدی،پور رضایی و رضایی ،خدا کرمیان و موسوی) و خاندان یوسفی نژاد در ایل پنجستون است که اصالت ارکوازی دارند.

This c​ontent has ​been do ne  with the he lp of  GSA Conten​t ​Gene ra to r DEMO.

یکی از قدیمی ترین تصاویر ایل ارکوازی نقاشی نگاره سر تشمال میر فرامرز است و همچنین تشکیل ارتش هزار نفره در در اوایل حکومت زندیه توسط عالیجاه میر مظفر باعث شد تا ایل ارکوازی را ایل هزاره نیز بنامند. بین بگ Triangle یا مثلثی نیز از شناختهشدهترین انواع بین بگ است که فرمی شبیه یک هرم چهار وجهی دارد. اگر قصد خرید اینترنتی بین بگ را دارید بهتر است این کار را از فروشگاه های مجاز موجود در اینترنت انجام دهید، مراقب کلاهبرداریهای اینترنتی به شیوههای رایج باشید، حتما قبل از خرید اینترنتی نماد الکترونیکی اعتماد فروشگاه را استعلام کنید. توجه به پارچه ای که بیرونی بین بگ ها از انواع پارچه ها دوخته شده اند غالباً فراموش نمی شود ، خریداران بدون بررسی جنس نوع پارچه با ظاهر زیبا تصمیم خرید خود را انجام می دهند. گروه رسانه ای سپهر آنلاین (به انگلیسی). معروف ترین مدل های بین بگ ها به صورت صندلی شکل هستند که اصطلاحاً L شکل هستند ، مانند مدل های توپی برای نشستن هستنند. ​Th​is data was  done  with GSA C᠎ontent G enerat​or DEMO​!

به همین دلیل است که توصیه می شود کیسه بین بگ را به صورت دو لایه انتخاب کنید - داخل کیسه ای که با دانه های پلی استایرن پر شده باشد و کیسه بیرونی باشد که می تواند برای شستن یا تمیز کردن (بسته به پارچه) استفاده شود. بین بگ پارچه ای بیشتر مناسب دکوراسیون خانگی و بین بگ چرمی بیشتر مناسب انواع دکوراسیون اداری است. ۲۱-طایفه باوه سیه:یکی از طوایف ارکوازی پایین است و از سه تیره تشکیل شده است و در روتای بان زیارت هستند و همچنین قسمت دیگری از این طایفه در تیره سیه سیه در ایل کلهر هستند. و آبادی آن از پرجمعیت ترین روستاهای ایل ارکوازی است. از دیگر محاسن بین بگها طرحها و مدلهای گوناگون و طیف گسترده رنگی آنها و مقاومت نسبتا بالا در مقابل سایش و یا برخورد با اجسام نوکتیز است. اگر اهل استفاده طولانی مدت از بین بگ هستید، بهترین انتخاب برای شما، مبلی با روکش چرمی یا جیر است، این جنس دارای مقاومت بسیار مناسبی است و بهراحتی دچار سایش یا پارگی نمیشود. در مورد انتخاب رنگ و مدل، میتوانید هپی چیر را با دیگر کالاهای موجود در دکوراسیون منزلتان ست کنید، برای مثال انتخاب رنگ متناسب با رنگ مبلمان پذیرایی، رنگ دیوار، پردهها، تابلوها و فرشها میتواند گزینه مناسبی باشد.

آخرین مطالب