آنچه یونانیان باستان درباره بین بگ می دانستند که شما هنوز نمی دانید

بین بگ دارای سبک ها و مدل های بسیاری می باشد که از نظر طراحی ساخت و همچنین رنگبندی دارای تنوع بسیار گسترده هس

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

بین بگ دارای سبک ها و مدل های بسیاری می باشد که از نظر طراحی ساخت و همچنین رنگبندی دارای تنوع بسیار گسترده هستند و به همین خاطر می توانیم تضمین دهیم که دست خالی از بازار این محصولات خارج نخواهید شد . بین بگ ها چه مزایایی دارند؟ بین بگ شما از چه موادی پر است ، قطعاً بر قیمت آن تأثیر می گذارد. بسیاری از افراد که بین بگ های را بیشتر بر اساس جذابیت و شیک بودن آنها انتخاب می کنند به کیفیت و نکات مهم توجه نمی کنند. مبل بین بگ یکی از معروف ترین مبل های سالیان اخیر است چون افرادی که این مدل را خریداری می کنند نیازمند به یک مبلی هستند که به راحتی بتوانند روی آن استراحت کنند . نکات مهم قبل از خرید مبل بین بگ چیست؟ قابلیت تحمل وزن بین بگ دو نفره اینتکس به 280 الی 300 کیلو گرم می رسد و در واقع فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد و این بالا بودن تحمل وزن به دلیل استفاده از یونولیت های مخصوص خرد شده است که فشار های بالا را به راحتی مهار می کنند . آستری: دو جداره بودن بین بگ قابلیت های کلیدی به آن اضافه می کند که شامل قابلیت شستشوی رویه، تغییر رنگ رویه، شکل پذیری بهتر هنگام نشستن، جریان بهتر هوا اشاره کرد.  This con​tent w as done  by GSA Con tent᠎ Gener​at or Demoversi on.

ابعاد این مبل ها بزرگ می باشد و می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال قرار بگیرد و از نظر قابلیت تحمل وزن نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد . بین بگ از مجموعه محصولات دوست داشتنی و بسیار پر طرفدار می باشد که به تدریج در خانه های ما می تواند جای مبل های چوبی سنتی را بگیرد . بین بگ را در واقع می توان نوعی مبل از خانواده پاف دانست. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید. بین بگ ها یک نوع از مبل های راحتی می باشند که متشکل از سه لایه ی بیرونی و آستر و مواد داخلی آن که به ریزدانه های سبک شنی معروف می باشند, است. توصیه می شود برای جلوگیری از خرید محصولات درجه دو سعی در این داشته باشید تا بین بگ را از مراکز معتبر و نمایندگی های شناخته شده تهیه نمایید .

از صندلی مبل تا ارتفاع پشتی ، باید آن را در نظر بگیرید. ارتفاع این بین بگ 60 سانتیمتر و عرض آن 90 سانتیمتر است. باید به شما عرض کنم که مبلمان شنی یا بین بگ به دلیل پشتیبانی کردن از کیفیت پارچه مناسب ،قیمت نسبتا کمتر از سایر مبلمان های بازار ، اندازه های متفاوت و… بین بگ امروزه در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است و کافی است با توجه به طرح و دکوراسیون منزل خود به دنبال مناسب ترین آنها باشید. هپی چیرها امروزه به دلیل محبوبیت زیادی که در بازار کسب کرده اند ، در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند که این امر روند انتخاب را کمی سخت و پیچیده می کند. بین بگ شنی اینتکس یکی از پر فروش ترین نمونه های بین بگ در جهان می باشد که این فروش فوق العاده به دلیل کیفیت ساخت بالا و مدل های جوان پسند می باشد .

در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و بین بگ خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود . همچنین بدلیل استفاده از پارچه مرغوب و دوخت حرفهای، حتی مناسب پریدن نیز است. مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس پلی استایرن می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . این مبل ها به مبل شنی نیز معروف هستند و اکثر مردم به دلیل ظاهر آن به بین بگ مبل شنی می گویند. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت صندلی بین بگ و سایر مبلمان، نوع پارچه ای است که برای روکش آنها استفاده شده است. در قسمت پشتی این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن میتوانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد کنید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین میتوانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا کرده و به راحتی شستوشو دهید. در قسمت پشتی این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید .

آخرین مطالب