افزایش جکوزی بادی خود را با نکات زیر

جکوزی بادی خانگی در مقابل نفوذ آب و دماهای مختلف بی تاثیر است و دچار پوسیدگی یا نازکی در کیفیت بدنه خود نمیشو

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جکوزی بادی خانگی در مقابل نفوذ آب و دماهای مختلف بی تاثیر است و دچار پوسیدگی یا نازکی در کیفیت بدنه خود نمیشود. با خرید جکوزی بادی میتوانید از سایر هزینه های احداث جکوزی راحت شوید. درجه دمایی جکوزی بادی ارزان قیمت دایرهای، از ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتی گراد است که با توجه به این قابلیت مفید میتوانید میزان حرارت آب را کم یا زیاد کنید. این جکوزی بادی در مدل 4 نفره طراحی شده و دارای جت های ماساژ جهت رفع خستگی شما میباشد. از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده میشود. جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار لایه و لایه های بیرونی آن نیز دارای جهار لایه پی وی سی میباشد این جکوزی بادی مجموعا دارای هشت لایه مقاوم و بسیار ضخیم در برابر آب سرد آب گرم و همچنین نور آفتاب در هنگام استفاده در فضا های باز است. جکوزی گرم با فشار آب بخش های مختلف بدن را ماساژ می دهد. جکوزی چند نفره که در ساختمانها و محلهای عمومی مورد استفاده قرار میگیرد.

اجزای سیستم تصفیه جکوزیهای چند نفره تجهیزات استخرهای کوچک میباشد. جکوزی بادی یکی از انواع جکوزی پیشساختهاست که در مقایسه با جکوزیهای سرامیکی قیمت کمتری دارد. جکوزی یکنفره مانند وان حمام بوده وجهت تأمین فشار مورد نیاز جتها از یک پمپ استفاده میکند. در ایران این نوع محصولات غالباً با همان نام تجاری جکوزی و گاهی هم با نامهایی چون حوض آب چرخان یا وان آب گرم چرخان شناخته میشوند. جکوزی (به انگلیسی: Jacuzzi) نام شرکت آمریکایی تولیدکننده وان حمام گردابی است که اولین محصول این شرکت وان حمام با جتهای آب ماساژدهنده بود. بدنه جکوزی یکنفره که در حمام یا در اتاقها نصب میشود معمولاً از جنس فایبرگلاس ساخته میشود. جکوزی از نظر گنجایش به دو دسته یکنفره و چندنفره تقسیم میشود. پمپ­های تعبیه شده در دیوار پیش ساخته جکوزی، آب را با فشار و متناوب به محیط جکوزی پمپ می­کنند. جکوزی در واقع محیط بسته حوضچه مانندی است که آب موجود در آن فضا جهت ماساژ دادن عضلههای مختلف بدن با فشار زیاد توسط پمپهای قوی از طریق لولههای تعبیه شده در قسمتهای مختلف دیواره به داخل حوضچه رانده میشود. Artic​le w᠎as cre at​ed  by GSA C᠎on᠎te nt G en erator DEMO!

برای باد کردن ابعاد جکوزی بادی میتوانید انواع پمپ های باد برقی و دستی اینتکس یا بست وی را خریداری نمایید. جکوزی بادی پیش ساخته, یکی از انواع جکوزی میباشد.جکوزی بادی را میتوانید براحتی حمل و نقل کنید و از سایر هزینه های ساخت جکوزی راحت شوید. میتوانید به دسته بندی جکوزی خانگی در وبسایت اورجینال اینتکس مراجعه کنید. پمپ تصفیه جکوزی بادی 4 نفره از نوع کاغذی با فیلتر مدل S1 و دارای آنزیم های پاک کننده NaCl مخصوصی است که به پوست بدن آسیبی وارد نمی کنند و آب را کاملا تصفیه می کند. طراحی این جکوزی به صورت دایرهای و با اندازهای استاندارد است که در کنار آن یک هیتر یا گرمکن آب وجود دارد. این کالا دارای دستگاه هیتر بوده که به صورت دیجیتالی امکان تنظیم دما ، فشار آب و تصفیه آب را بهره مند خواهد بود. تمام این قابلیت ها توسط یک دستگاه دارای مانیتور قابل فعال سازی می باشند، همچنین از دریچه کار گذاشته شده در کف نیز برای تخلیه و یا هدایت آب به مکان خاصی مانند باغ استفاده می شود.

نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. یکی از لذت بخش ترین تفریحات آبی جکوزی بادی میباشد که میتواند برای درمان بیماری های استخوانی و درد مفاصل برای بیماران مناسب باشد, جکوزی بادی خانگی دارای ساختار ها و شکل های مختلفی هستند که از دید مخاطبان میتواند بهترین جایگزین برای جکوزی های ساختمانی و جکوزی سرامیکی یا پیش ساخته باشد هم به لحاظ ابعاد بسیار کوچک هستند و هم به لحاظی بسیار راحت و آسان نصب و راه اندازی میشوند , جهت خرید جکوز بادی و همچنین دریافت اطلاعات جکوزی های بادی پیش ساخته با تلفن های شرکت و فروشگاه اینتکس ایران تهران تماس بگیرید. اینتکس سایت, نماینده فروش جکوزی بادی پیش ساخته در ایران با قیمت شرکتی. جکوزی یا در محل ساخته میشود یا بهطور پیشساخته تهیه شده و در محل نصب میگردد. وجود پمپ تصفیه آب استخر برای جکوزی های بادی بسیار مهم است زیرا با وجود آن آب زیادی هدر نرفته و با یک بار آبگیری، امکان استفاده مجدد از آب آن فراهم میشود.

آخرین مطالب