قالیشویی مرزداران

قالیشویی مرزداران منطقه ی مرزداران یکی از ناحیه های متراکم تهران است که تعداد زیادی از قالیشویی ها در آن فع

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1400

قالیشویی مرزداران

قالیشویی مرزداران

منطقه ی مرزداران یکی از ناحیه های متراکم تهران است که تعداد زیادی از قالیشویی ها در آن فعالیت دارند . همین تعدد سبب شده تا کار انتخاب برای ساکنین بسیار دشوار شود چون بسیاری از این قالیشویی ها دارای نقاط ضعف بسیاری هستند که عملاً نمی توانند رضایت مشتریان را به خوبی جلب نمایند . قالیشویی مرزداران یکی از معتبرترین قالیشویی های فعال در این ناحیه است. این مرکز در واقع یکی از شعبه های قالیشویی ملکه است که جزو برترین قالیشویی های تهران به حساب می آید . این قالیشویی توانسته امتیازات منحصر به فردی را به مشتریان ارائه دهد و همین مورد سبب شده تا آن ها قالیشویی مرزداران را در اولویت های خود قرار دهند. ما در ادامه مروری بر این مزیت ها خواهیم داشت که بدون شک برای شما هم جذاب خواهد بود .

امتیازات قالیشویی مرزداران

قالیشویی مرزداران برای اینکه بتواند رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید، مزیت های منحصر به فردی را در بطن خود جای داده که از جمله ی آن ها می توان به کیفیت بالا ، سرعت عالی  و قیمت مناسب اشاره نمود . ما در ادامه مروری بر این سه مورد خواهیم داشت تا شما بتوانید درک واضح تری از این مرکز داشته باشید .

کیفیت قالیشویی مرزداران

کیفیت همواره در اولویت هایی بوده که قالیشویی ملکه به آن پرداخته و این موضوع در شعبه مرزداران آن ها نیز مشهود است . این مرکز برای بهبود کیقفیت کار خود، نیرو های ویژه ای دارد که دانش بسیار  بالایی در رابطه با فرش و انواع لکه های آن دارند . این افراد به خوبی می دانند که هر لکه را به چه صورت و چگونه تمیز نمایند . از طرفی دیگر این افراد برای بهبود خروجی، نحوه ی شستشو را متناسب با نوع قالی اعم از دستباف و یا ماشینی تغییر می دهند . سیاست کلی قالیشویی مرزداران هم به این صورت است که همواره از مواد شوینده ی خارجی برای تیمز کردن فرش های مشتریان استفاده می کند چراکه برند های خارجی عموماً قدرت لکه بری بیشتری دارند. این موضوع باعث شده تا تقریباً تمام مشتریان از میزان تمیزی فرش های خود رضایت کامل داشته باشند .

سرعت عمل

سرعت عمل مزیت دیگری است که قالیشویی مرزداران را به ابتدای لیست انتخاب اهالی این ناحیه منتقل کرده است. این قالیشویی برای افزایش سرعت، سعی کرده تا ماشین آلات را در خط شسشتو استفاده نماید . این ماشین آلات می توانند زمان شستشوی هر فرش را به نصف کاهش دهند . از طرفی دیگر این قالیشویی، پیک های مختلفی را در این منطقه مستقر کرده که بلافاصله بعد از تماس مشتریان، به محل آن ها رفته و سفارشات را دریافت می کنند . این پیک ها بعد از اتمام پروسه شستشو، فرش ها را به صورت رول شده به مشتریان تحویل می دهند . وجود این پیک ها با توجه به ترافیک ناحیه بسیار حائز اهمیت است .

قیمت مناسب

قالیشویی مرزداران از شعبه ی اصلی قالیشویی ملکه برای تعرفه گذاری پیروی نموده است . بدین جهت این مرکز کمترین میزان تعرفه را تعیین کرده است . این قالیشویی به دلیل استفاده از ماشین آلات پیشرفته و کاهش نیروی انسانی، هزینه های تمام شده ی اندکی دارد . از طرفی دیگر این مرکز هزینه های اضافی  را کاهش داده که ترکیب این دو فاکتور باعث پایین آمدن تعرفه ها شده است. میزان پایین بودن این تعرفه به گونه ای است که بسیاری از مشتریان آن را در مقایسه با کیفیت کار بسیار ناچیز می دانند و این همان عاملی بوده که قالیشویی مرزداران را به یک گزینه ی ایده آل بدل کرده است .

آخرین مطالب