فروش کانکس پیش ساخته

فروش کانکس پیش ساخته این روزها یکی از روش های احداث سریع و کم هزینه یک ساختمان استفاده از کا

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1401

فروش کانکس پیش ساخته

فروش کانکس پیش ساخته

این روزها یکی از روش های احداث سریع و کم هزینه یک ساختمان استفاده از کانکس پیش ساخته بجای ساختمان های مرسوم می باشد که در این مطلب به برسی ویژگی ها و زمینه های کاربرد آنها خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید و فروش کانکس دارید، احتمالا می خواهید بدانید کانکس ها چه امکاناتی دارند و یا چه تجهیزاتی را می توان در کانکس ها بکار برد و یا قیمت آنها چقدر است؟ قبل از دانستن این موضوع ابتدا باید انواع آن را بشناسید و البته نسبت به کارایی هر یک آشنایی کامل داشته باشید.

پس توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید به همه ابهامات بزرگ و کوچکی که در این زمینه دارید پاسخ دهید.

فروش انواع کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته همانگونه از اسم آن مشخص است  که از قبل برای کاربری خاصی طراحی و تولید شده است و سپس به محل مورد نظر حمل می گردد و در زمینه ها و حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که ادامه این مطلب را به تشریح این کاربری ها پرداخته ایم.

فروش کانکس پیش ساخته مسکونی

فروش کانکس پیش ساخته مسکونی

این نوع از سازه های پیش ساخته برای کاربری سکونت گاهی که اکثرا ویلایی می باشد کاربرد دارد و مناسب برای مناطقی می باشد که امکان ساخت و ساز وجود ندارد و یا زمان عملیات ساختمانی مقرون به صرفه نیست.کانکس پیش ساخته مسکونی تمامی ویژگی های یک واحد ساختمانی مسکونی از جمله آشپز خانه ، حمام ، سرویس بهداشتی ، اتاق خواب ، کمد دیواری ، مخزن دخیره آب ، حال و پذیرایی ، نشیمن و نهارخوری را دارا می باشد و در ابعاد مختلفی قابل تولید و حمل به محل می باشد که برای ابعاد بزرگ معمولا بصورت چند تکه یا دوقلو ساخته و بعد از انتقال به محل مورد نظر به یکدیگر متصل شده و تشکیل یک سازه یکپارچه را می دهند.نمای خارجی آنها هم از نوع ساندویچ پانل و هم نوع سایدینگ و یا حتی چوب طبیعی می تواند باشد و دیواره های داخلی نیز با دیوار پوش های طرح چوب و یا طرح کاغذ دیواری پوشیده می شود.جزئیات دیگر آن نیز کاملا مشابه ساختمان ساخته شده با مصالح بنایی می باشد.جزئیاتی مانند درب ضد سرقت ، پنجره های دوجداره ، لوستر های روشنایی ، سیم کشی و جعبه فیوز و دیگر متعلقات این سازه در هرزمان که بخواهیم قابلیت جابجایی را داشته و حتی بعد ها می توان به عنوان کانکس پیش ساخته دست دوم آن را بفروشیم و بخشی از هزینه های اولیه را از این طریق مجددا بدست آوریم و یا حتی زمانی که ملک دیگری را خریداری می کنیم این سازه را نیز به ملک جدید خود منتقل کنیم .

فروش کانکس پیش ساخته فروشگاهی

کانکس فروشگاهی نوعی دیگر از این سازه های پیش ساخته می باشد که برای استفاده به عنوان یک کیوسک خدمات شهری طراحی و تولید شده است و از نظر کاربری و امکانات و همچنین جزئیات تولیدی با کانکس پیش ساخته ویلایی تفاوت های زیادی داشته و معمولا در ابعاد کوچکتری تولید می شوند.کاربری هایی مانند کانکس فست فود ، باجه بلیط فروشی ، کیوسک روزنامه و مطبوعاتی و این گونه خدماتی برای آنها در نظر گرفته شده است. برای امنیت این کانکس فروشگاهی معمولا از کرکره برقی و برای زیبایی نمای خارجی آنها از ورق کامپوزیتی استفاده می شود که با نورپردازی توسط هالوژن های خارجی زیبایی خاصی به نمای آن می بخشند.

فروش کانکس دست دوم

فروش کانکس دست دوم

فروش کانکس پیش ساخته دست دوم ضد آب به قیمت عمده، شما می توانید کانکس پیش ساخته دست دوم را به قیمت تولیدی و عمده از ما خریداری کنید. شرکت ما عرضه کننده مدل های مختلف کانکس پیش ساخته دست دوم ارزان قیمت، با کیفیت، ضد آب، ضد حرارت است. شما می توانید  ارزانترین  کانکس پیش ساخته دست دوم را از معتبر ترین کارخانه تولیدی با ضمانت معتبر خرید و فروش  کنید. فروش کانکس دست دوم عرضه شده در این مجموعه کاربرد های مختلفی دارد و می توانید از این محصول در محیط های حساس استفاده کنید. کانکس پیش ساخته دست دوم نیز مانند کانکس های جدید در اسکلت های زیادی موجود است، برای این که بتوانید مناسب ترین کانکس پیش ساخته دست دوم را با اسکلت مستحکم خریداری کنید، باید موقع خرید اسکلت کانکس پیش ساخته دست دوم را بازدید بصری کنید و از زنگ زدگی و شکستگی آن مطمئن شوید. با گران شدن کانکس های جدید، بسیاری از افراد خرید، فروش کانکس پیش ساخته دست دوم را در اولویت های اول خود قرار می دهند تا به نوعی در هزینه های خود صرفه جویی کنند. بازار کانکس دست دوم اغلب مملو از گزینه های عالی است، مخصوصاً برای افرادی که بودجه کمتری دارند. فروش کانکس پیش ساخته دست دوم با قیمت مناسب و کیفیت بالا در مجموعه ما عرضه می شود. برای استعلام از قیمت، خرید وفروش کانکس دست دوم می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در آگهی با ما در ارتباط باشید.

 

جهت اطلاعات بیشتر به سایت ما به این نشانی مراجعه فرمایید: conexe.ir

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن