داکت اسپلیت اینورتر هایسنس

داکت اسپلیت اینورتر هایسنس داکت اسپلیت اینورتر هایسنس ضمن برخورداری از ابعاد جمع و جور به منظور سهولت در

توسط NEWSMINERAL در 14 بهمن 1400

داکت اسپلیت اینورتر هایسنس

داکت اسپلیت اینورتر هایسنس ضمن برخورداری از ابعاد جمع و جور به منظور سهولت در نصب و قرار گرفتن در سقف کاذب، قابلیت کانال کشی برای فضاهای مختلف را دارا می باشد. این دستگاه ها با دارا بودن کمپرسور روتاری با تکنولوژی DC Inverter و گاز مبرد R410 قابلیت کارکرد در بازه دمایی وسیع از 10- درجه سانتیگراد الی  48+ درجه سانتیگراد را داشته و سرمایشی-گرمایشی میباشند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه داشتن محفظه درین داخلی به همراه عایق کاری مناسب و حسگر کنترلی سطح آب بوده که سررسز آب درین جلوگیری می کند. فن سانتریفیوژ پلاستیکی علاوه بر سطح صدای فوق العاده کم، موجب ایجاد جریان هوای بیشتر می شودداکت اسپلیت اینورتر هایسنس قابلیت اتصال به حسگر های کنترل حریق و هتل کارت را داشته و امکان استفاده از کانال برگشت در دوحالت زیر و پشت دستگاه را دارا می باشد.

 

ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر هایسنس

·        کولرهای هایسنس از ویژگی های و امکانات بسیاری برخوردار شده است که باعث محبوبیت این محصول نسبت به برندهای دیگر شده است.

·        تکنولوژی اینورتر که این تکنولوژی در محصولاتی که استفاده می شود باعث می شود تا ۴۰ الی ۶۰ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

·        به خاطر برخورداری از تکنولوژی برتر در کلاس انرژی A قرار دارد.

·        یکی دیگر از ویژگی‌های محصول جریان و توان مصرفی متغیر متناسب با بار برودتی محیط می باشد که به عملکرد هوشمند شناخته می‌شود.

·        از دیگر ویژگی‌های این مدل داکت اسپلیت هایسنس سرمایش و گرمایش مطلوب و متناسب با نیاز مشتریان و مصرف کنندگان می باشد.

·        برخورداری از جریان راه‌اندازی پایین

·        عملکرد گرمایشی پرقدرت تا منفی ۱۰ درجه سانتیگراد

·        برخورداری از عمر کمپرسور طولانی تر به علت تکنولوژی اینورتر

·        دارایی فشار استاتیکی انتخابی فن یونیت داخلی

·        دارای طراحی باریک و زیبا

·        برخورداری از قابلیت اتصال به حسگرهای کنترل حریق

·        برخورداری از کنترل مطلوب دما و کاهش مصرف انرژی تا ۵۰ درصد

·        دارای قابلیت یخ زدایی سریع تر در حالت گرمایش

·        سطح صدای پایین با استفاده از فن سانتریفیوژ پلاستیکی در یونیت داخلی.

·        برخورداری از سرمایش و گرمایش سریعتر

·        دارای قابلیت توزیع هوای مطلوب از طریق کانال در دستگاه‌های کانالی.

·        وزن کم

·        ابعاد مناسب و کم

عوامل و موارد موثر بر قیمت داکت اسپلیت اینورتر هایسنس

داکت اسپلیت ها  از جمله سیستم های سرمایشی و گرمایشی پرکاربرد می باشد که امروزه از استقبال بالایی برخوردار شده است. شما با داشتن این محصول در تمام فصول سال از داشتن هوای مطبوع لذت خواهید برد.

توجه داشته باشید این محصول در فصل زمستان تابستان و ... مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما بهتر است بدانید که این محصول از مقرون به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع می باشد که شما می توانید از آن بهره مند شوید.

قیمت داکت اسپلیت اینورتر هایسنس به پارامتر ها و عواملی بستگی دارد. برخی از این پارامتر ها عبارتند از: ظرفیت و نوع محصول کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و قطعات و همچنین برند سازنده و ... البته در نظر داشته باشید با توجه به اینکه محصولات وارداتی می باشند نوسانات ارز و دلار نیز در آن بسیار تاثیرگذار است.

منبع : www.tasisat.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن