ثبت شرکت در اروپا- شروع کسب و کار در اروپا

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا اما متداول ترین و محبوب ترین نوع شرکت در مجارستان، شرکت با مسئولیت محدو

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1400

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا

اما متداول ترین و محبوب ترین نوع شرکت در مجارستان، شرکت با مسئولیت محدود است. در قوانین این کشور شش نوع کمپانی تجاری تعریف شده است، اما شرکت با مسئولیت محدود تنها مدلی است که خارجیها میتوانند برای اولین بار در این کشور ثبت کنند.

در ادامه با چگونگی ثبت شرکت در اروپا لگال ار ای ال  و مراحل آن آشنا خواهید شد، پس با ما همراه باشید. پس از ثبت شرکت، به عنوان مدیر و موسس میتوانید اجازه اقامت بلندمدت مجارستان را دریافت کنید.

پس از آن که نفر اصلی (مدیر عامل شرکت) کارت اقامت خود را دریافت کرد، چنانچه مایل باشد می تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز درخواست ویزا و پس از آن کارت اقامت دهد. متقاضیان خارجی پس از ثبت شرکت، مالک 100 درصدی شرکت خواهند بود. 11.

ثبت شرکت تجاری در اروپا

مزایای ثبت شرکت در مجارستان چیست؟ از آنجایی که شاخصهای بینالمللی مالی در این کشور در درجه بالایی است و سطح رفاه نیز بالاست، شرایط بسیار مطلوبی برای سرمایهگذاری از طریق ثبت شرکت در آن وجود دارد. طرح تجاری، باید بر پایه تحقیقات بسیار صورت گیرد و راهکارهای اقتصادی خود را به دولت کشور مجارستان اثبات کند تا موفق به کسب تاییدیه مربوطه شود.

زیرساختهای اقتصادی و پژوهشی این کشور برای سرمایهگذاری خارجی بسیار مطلوب است. کشور مجارستان به دلیل داشتن وضعیت باثبات سیاسی و اقتصادی در سالهای اخیر به یکی از مقاصد مهاجرتی از سراسر دنیا تبدیل شده است. مجارستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، پتانسیل بالایی در تجارت و ورود به بازارهای منطقه دارد. ارائه مدارکی که نشان دهد شما در مورد مسکن و محل اقامت خود مشکل نخواهید داشت.

مثلا ارائه قرارداد رسمی اجاره مسکن و یا سند ملک الزامی است. در واقع بیزینس پلن شما نشان می دهد کدام بخش از بازار (محلی یا جهانی) به دنبال استفاده از محصول یا خدمت شما خواهند بود. دفتر کار فیزیکی با قرارداد 6 ماهه: این یک فضای اداری است که می توانید بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید. پس از یک سال، در صورت فعال بودن شرکت میتوانید برای تمدید اقامت خود اقدام کنید. در ماه ژانویه ۲۰۰۸ میلادی کشور مجارستان سیستم ثبت نام الکترونیکی را جهت ثبت شرکت راه اندازی کرد

ثبت شرکت در اروپا و اقامت

در صورت درخواست ثبت شرکت پس از ۳۰ روز و طی کردن مقررات اداری، دادخواست به دادگاه نظارتی مجارستان منقل میشود. حداقل سرمایه جهت ثبت شرکت در مجارستان 10,000 یورو یا 3 میلیون فورینت مجارستان می باشد، که پس از ثبت شرکت می تواند جهت مصارف شرکت برداشت شود.

 

مالیات مشاغل در مجارستان در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی پایین تر بوده و در نتیجه این کشور بستری مناسب برای سرمایه گذاری است. ثبت شرکت در مجارستان به علت اخذ مالیات بسیار پایین تر نسبت به دیگر کشورهای اروپایی، هزینه بسیار مناسبی دارد.

هزینه های زندگی در مجارستان حدود 2.49% پایین تر از ایران است. روند ثبت شرکت تا اخذ اقامت در مجارستان حدود 6 ماه طول خواهد کشید. در خصوص هزینه بیمه کار باید بگوییم که این مبلغ از حدود 150 یورو به صورت ماهانه شروع می شود و تا 300 یورو برای هر ماه متغیر است و حدود 20 یورو برای هر عضو خانواده می شود. نظر به اینکه شما تازه به این کشور وارد شده اید و هنوز تجربه تجاری کافی ندارید پیشنهاد می کنیم.

حتما از این گزینه استقبال کرده و شرکت خود را حتما بیمه کنید زیرا در شرایط استثنایی و مواقعی که نیاز به یک پشتوانه برای جبران خسارات دارید بسیار به کمک شما خواهد آمد. 5. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در مجارستان کدامند؟ در روش الکترونیکی، دادگاه ثبت مجارستان ظرف مدت یک روز کاری از زمان ارسال درخواست و مدارک، در مورد ثبت شرکت تصمیم میگیرد. ثبت شرکت در مجارستان در مرحله پایانی بین یک تا هفت روز کاری زمان خواهد برد.

چگونه در اروپا شرکت ثبت کنیم

 

مجارستان در بین کشورهای اروپایی کمترین میزان مالیات را از شرکت ها دریافت میکند. اعضای یک شرکت LLC از طریق پیشنهادات عمومی قابل جذب نبوده و مسئولیت اعضا نسبت به سرمایه آورده آن ها مشخص میشود. یک شرکت CLS عمومی از طریق یک پیشنهاد عمومی تأسیس شده و در آن، سهام به مردم عرضه میشود. ذکر نام تجاری شرکت یا برند، درج تمام اسامی و اطلاعات اعضای شرکت اعم از مدیر عامل، سهام داران و کارکنان، ارائه آدرس شرکت به همراه اجاره نامه رسمی یا سند ملک و قبض تلفن، ذکر حوزه کاری و فعالیت شرکت، عنوان مدت زمان فعالیت شرکت و هزینه های نگهداری آن، اعلام حداقل سرمایه اولیه، درج میزان مالیات سالیانه و حق بیمه کارکنان از مهم ترین اقدامات در ارائه اساسنامه می باشند. اسناد فوق باید به اداره محلی، اداره ملی توسعه مجارستان، اداره ثبت مجارستان، اداره مالیات، اداره مرکزی آمار، اداره بیمه اجتماعی و اتاق بازرگانی و صنعت جهت ثبت قانونی شرکت ارسال شود. تمام این مراحل و درخواست های ارسال شده به دادگاه باید توسط یک وکیل به صورت الکترونیکی انجام شود. از طرفی یک CLS خصوصی میتواند گواهی سهم نیز صادر کند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن