ثبت تغییرات شرکت در اداره ثبت شرکتها

راهنمای ثبت تغییرات در شرکت های سهامی خاص   ثبت تغییرات شرکت اوستا  همان گونه که در صدر ذکر شد , ه

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1400

راهنمای ثبت تغییرات در شرکت های سهامی خاص

 

ثبت تغییرات شرکت اوستا  همان گونه که در صدر ذکر شد , هر تغییر و تحول دقیقه خویش را داراست , گونه های تغییرات عبارتند از :

 

تغییراتی در اساسنامه کمپانی یا این که محتوای اساسنامه کمپانی

 

اسم کمپانی تعیین شده را تغییر و تحول دهید

 

تغییر تحول در میزان سرمایه کمپانی که ممکن است نیز ارتقا سرمایه ثبت تغییرات شرکت اوستا و نیز کاهش سرمایه کمپانی را دربرگیرنده شود .

 

 

 

ثبت نام تغییرات شرکت

 

ثبت تغییرات شرکت اوستا تغییر و تحول در فرم ثبت کمپانی : برای مثال , شما کمپانی را به صورت مسئولیت محدود ثبت نموده اید و بعداز مدتی , به دلیل محدودیت های این فرم ثبت , می‌خواهید آن را به یک کمپانی سهامی یگانه یا این که چیز دیگری تغییر تحول دهید دیگر

 

تغییر و تحول در مقطع زمان کار کمپانی یا این که تجدید آن , یعنی . هنگامی ثبت تغییرات شرکت اوستا جواز کمپانی منقضی شد , ثبت تغییرات شرکت اوستا بایستی آن را تمدید فرمائید یا این که می‌خواهید کمپانی را منحل نمایید و اعتبار آن را کاهش دهید .

 

تغییر و تحول اعضای هیئت مدیره

 

ثبت تغییرات شرکت اوستا

 

ارسال تغییرات در اطلاع رسانی

 

مهم‌ترین نکات برای ثبت تغییرات در کمپانی عبارتند از :

 

 

 

- هنگامی بازرسان و هیئت مدیره صورت نشست را امضا می نمایند , یعنی . قبول خویش را با این تغییرات تأیید یا این که تایید طومار خویش را با طومار غیر وابسته اعلام نمایید , ثبت تغییرات شرکت اوستا در‌این‌صورت این ورق ها بایستی به صورتجلسه پیوست و به سازمان ثبت کمپانی ارسال شود .

 

 

 

وظیفه های مجمع همگانی فوق العاده به شرح تحت است :

 

شرکا یا این که شرکای تازه وارد کمپانی میشوند

 

تصحیح اساسنامه و تغییر‌و تحول مفاد اساسنامه ثبت تغییرات شرکت اوستا  نظیر تغییر‌و تحول اسم کمپانی , زمینه کمپانی و غیره .

 

انحلال کمپانی ثبت تغییرات شرکت اوستا

 

ارتقاء و کاهش سرمایه کمپانی

 

بازرسان را انتخاب فرمایید و تعداد مدیران و میزان سرویس ها آنان را تغییر و تحول دهید

 

سهام ترجیحی ساخت نمائید

 

توافق برای نشر اسناد قرضه

 

 

 

ثبت نام تغییر آدرس شرکت

 

برای ثبت تغییرات در موسسه ها و نهاد های غیرانتفاعی , ثبت تغییرات شرکت اوستا ابتدا می بایست فرم مطلوب را در سیستم وب نمایید . در صورتیکه میخواهید تغییرات را به صورت آنلاین ثبت تغییرات شرکت اوستا در تارنما ذی‌ربط ثبت نمایید , بایستی روند ذیل را قدم به قدم دنبال فرمایید .

 

 

 

ثبت آگهی تغییر آدرس شرکت

 

ابتدا داده ها کمپانی نظیر شماره ثبت , شماره شناسایی کمپانی ملی و مدل کمپانی را وارد فرمائید .

 

ثبت تغییرات شرکت اوستا در تراز دوم , اطلاعاتی از جمله مالامال كردن جور صورتجلسه كه یكی از روشهای گردهمایی همگانی معمولی , مجمع همگانی معمولی سالیانه , ثبت تغییرات شرکت اوستا مجمع همگانی فوق العاده و غیره است , لبریز كردن داده ها فردی داوطلب , انتصاب وكیل یا این که خیر , ثبت تغییرات شرکت اوستا مورخ گردهمایی می بایست گردهمایی قبول موقت را گزینش فرمائید و آن‌گاه یک شماره 19 رقمی به شما داده می شود .

 

در سطح سوم , بایستی دسته تصمیم گرد هم آیی را مشخص و معلوم فرمائید و بعد آیتم اضافه کردن تصمیم نشست را گزینش نمائید .

 

ثبت تغییرات شرکت اوستا در سطح چهارم , چنانچه می‌خواهید اسم را تغییر و تحول دهید , بایستی حداکثر 5 اسم را با حق تقدم در نصیب خواهش شده مشخص و معلوم نمایید .

 

در تراز پنجم , می بایست اسم اعضای حاضر در نشست ذکر شود , همراه با سمت های آنان , شناسه ملی نامزد وارد شود و در‌حالتی که غیر اهل ایران است , شماره پاسپورت وارد شود , ثبت تغییرات شرکت اوستا داده ها فردی می بایست در صورتی‌که وی فرد حقوقی است وارد شود . , داده ها شماره ثبت را وارد فرمائید , یک گواهی نام و نشان ملی می بایست ساخته شود .

 

 

 

ثبت تغییرات شرکت اوستا هنگام تشکیل مجمع همگانی فوق العاده , دارندگان بیشتراز نیمی از سهام رأی دهنده بایستی در گرد‌همایی کمپانی نمایند و زمانی که اکثریت ثبت تغییرات شرکت اوستا  دو سوم رای ها نظری یکسان را داشته باشند , تغییرات به ثبت میرسد . ( ولی اساسنامه کمپانی شما می بایست رعایت شود و در غیاب سهامداران اصول درج دعوتنامه در خبرنامه ای که به صورت گسترده توزیع می شود رعایت شود ) .

 

 

 

مراحل ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود

 

در تراز ششم بایستی شرایط اشخاص حاضر در نشست معلوم شود .

 

ثبت تغییرات شرکت اوستا در تراز هفتم , شما بایستی ارتباط اشخاص در گرد‌همایی را گزینش فرمایید ( نماینده قانونی سهامدار یا این که نماینده سهامدار باشید ) .

 

در سطح هشتم , درخواست کننده بایستی سندها مو جود در‌این بخش را با دقت به دسته پروتکل و تصمیمات گرفته شده لود نماید .

 

در تراز نهم , شما بایستی نوشته پروتکل را مهیا کرده و مورد پایانی ثبت تغییرات شرکت اوستا  را برای قبول تعیین فرمائید .

 

در تراز دهم , که آخری سطح است , درخواست کننده ثبت تغییرات شرکت اوستا بایستی حداکثر کاسه سه روز کاری ورژن حیاتی پروتکل و ضمیمه ها آن را به نشانی مشخص و معلوم شده ارسال نماید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرین مطالب