سایت اورجینال پل شما دوستان عزیز را در تعیین انواع سایزها، گونه ها و رنگ های جالب کفش و کتونی از برند معروف ادیداس همراهی میکند. آدیداس بیشتر به خاطر مدلهای سوپراستار و پرو دههی ۱۹۶۰ معروفیت دارااست که متأثر از آنبه خاطر سبک خاصی که پوشش پلاستیکی بر روی انگشتان پا داراست با اسم «Shelltoe» شناخته میشود. گفتنی است تعداد پتنتهای ثبتشده به نام این برند به هشتصد رسیده بود و ۱۵۰ مدل کفش گوناگون را تولید میکردند. معتبرترین اسم تجاری (برند) راهاندازی تورهای جهانی گلف است. در سال 1996 بر مبنا ایدهای برای تولید و تولید کفشهای مد روز (fashion) سهل وآسان و بر اساس پایانی تکنولوژی کفشهای ورزشی عالم راهاندازی شد. در سال 1970, کتونی آدیداس فارماتون شرکت آدیداس بر شاخه ای دیگر از صنعت اثاثیه ورزشی احاطه پیدا کرد و توانست توپ فوتبال TELSTAR را تولید و عرضه کند.این توپ برای بازی های استکان جهانی 1970 در نظر گرفته شد. آدیداس میان سال های ۲۰۰۶-۲۰۰۷ خیلی از عرضه کنندگانی که به جهت اتحادیه پیمانکارانی با سوابق حقوق و دستمزد کاری و معتبر کم آماده میکردند، رد میکرد. تاریخچه ی آدیداس کفش رانینگ Energy Boost را به شما معرفی مینماید که از متریال حساس بالشتک گذاری تماما نوینی ساخته شده است.این متریال به وسیله کمپانی شیمیایی آلمانی BASF ساخته شده,همچنین از بالشتک گذاری سبک و واکنش گرا برخوردار است تا تجربه ی شیرینی از دویدن داشته باشید. که سرجمع 750 میلیون پوند به جیب منچستری ها خواهد رفت .. همین قرارداد در دنیای ورزشی و اسپانسرینگ فوتبالی کتونی ادیداس شیشه ای سوابق نداشته است! قرارداد 10 ساله ای که آدیداس بامسئولیت شد سالی 75 میلیون پوند( در حدود سالی 243 میلیارد تومان ) به گروه منچستریونایتد پرداخت نماید . بههرحال، کمپانی او پنجاه نیروی بازاریابی حرفهای را در اختیار آدیداس گذاشت و خودش هم رئیس زیرمجموعهٔ adidas America شد. در عاقبت نوع سوپراستار ادیداس در دههی ۱۹۸۰ به خاطر چاپ چهره یی از ترانه هیپ هاپ بر روی لباس بیرون و لباسی اهمیت محصول الیاف پلی استر با مارک آدیداس در کنار پیرهن، معروف شد. در ادامه اول نصیب از مقاله معرفی تاریخچه و فرایند صورت گیری غول جهانی پوشاک و کفش ورزشی، به این معنی که آدیداس، در این نوشته مجموعه وبلاگ نیازکو همت در معرفی مراحل ورود آدیداس به بازار جهانی و اولین گامهای آن در تسخیر همین بازار پر رقیب دارد. بههرحال این سیستم مدیریتی هم نتوانست آدیداس را از تهدید رقبای تازه در امان نگه دارد.
مقالات مشابه
- مواد شیمیایی خود را به واقعیت تبدیل کنید
- گجرات: سه نفر از زنان 'حمله' یکی دیگر از ادعا جادوگری دستگیر
- جام حذفی انگلیس | منچستر یونایتد بازی با چلسی در نیمه نهایی
- برگزاری T20 جام جهانی غیر واقعی در میان COVID-19 pandemic: کریکت استرالیا رئیس
- درایور تی در بیماری جدی زیر Chisholm دنباله سقوط
- آیا ممکن است با خرید فالوور ایرانی در اینستاگرام به مشکل برخورد کنیم؟
- چگونه لوازم عکاسی خود را از Blah به فوق العاده تبدیل کنیم
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اسپرز محلی ادعا می کنند حقوق bragging
- شهید افریدی تست مثبت برای COVID-19