وحشی بازی در کنار مارکوس فولینو پاکستان برای آوردن بازدید حتی بدون بال و پر خود انسان طرفداران

نترس حتی بیشتر شوم مخالفان 6-پا-3, 225 پوند bruiser ادویه این فرصت را به انتخاب تیم خود را با یک ضربه خرد کردن

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

نترس حتی بیشتر شوم مخالفان 6-پا-3, 225 پوند bruiser ادویه این فرصت را به انتخاب تیم خود را با یک ضربه خرد کردن به مخالف اسکیت باز.

او زندگی می کند و برای کسانی که لحظات و با آن واکنش از 20 ، 000 طرفداران در حضور. که بدیهی است که نمی تواند مورد زمانی که NHL ری استارت در چند هفته. به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به علت نگرانی در سراسر جهان کل postseason برگزار خواهد شد بدون طرفداران در حضور.

دقیقا ایده آل برای یک مرد مانند فولینو که تغذیه کردن احساسات است.

"این رفتن به تعدیل حق دور" او گفت:. "راستش من فکر می کنم این تیم است که می تواند بیش از آن را دریافت سریع ترین موفقیت است."

به جای آن از جمعیت دیوانه پس از یک ضربه بزرگ در منطقه بی طرف — چیزی فولینو می گوید او لذت می برد تا آنجا که به ثمر رساند یک هدف — واکنش کاهش خواهد یافت به چیزی بیشتر از هم تیمی های چوب-بهره برداری از نیمکت.

این چیزی است که وحشی هستند به خوبی آگاه از رفتن به مقدماتی خود را در سری برابر ونکوور کناکز شروع Aug. 2 در ادمونتون. آنها می دانند که در جهت موفقیت آنها در حال رفتن به باید برای تغذیه کردن هر یک از دیگر بیشتر از همیشه قبل از.

"شما در حال رفتن به ضربه و کسی نیست که از افزایش جمعیت" فولینو گفت. "شما فقط باید به گرفتن حق بازگشت در این بازی است."

که گفت: فولینو در نظر دارد به بازی با معمول خود را بی پروا رها زمانی که جن قطره. او می داند که سبک خود را منجر به نتایج مثبت برای وحشی با وجود طرفداران در ساختمان است.

"من می دانم که من نقش" او گفت:. "من می دانم آنچه که من نیاز به انجام به منظور برای تیم ما موفق باشد و اگر waver من کمی آن را نمی خواهید به من کمک به تیم است. که بزرگترین چیزی که ما صحبت در مورد چقرمگی روانی. فقط دانستن که اگر یک ضربه بزرگ و امیدوارم آن را به من در ساخت آن یا یک بازی یا چیزی شبیه به آن است و ما نمی واکنش ما معمولا ما باید برای قرار دادن ما سر و کار سخت تر و درک کنند که این هنجار جدید در حال حاضر."

چیزی هیجان انگیز در مورد آن بیش از حد به عنوان فولینو در واقع ممکن است که به انرژی بیشتری برای نگه داشتن چیزهای نورد.

"ما همیشه بحث در مورد برگشتی شتاب نوسانات و چیزهایی مانند این که" او گفت:. "ما در حال رفتن به به به ما انرژی خود را خارج وجود دارد. وجود دارد هیچ کس در غرفه برای تشویق ما پس از یک ذخیره کنید و یا یک هدف بزرگ یا یک ضربه بزرگ است. آن را برای رفتن به این تیم است که به تجمع در اطراف آنچه اتفاق افتاده در یخ به فشار هر یک از دیگر."

شاید این خواهد بود که آزمون نهایی برای نهایی اعتیاد به مواد مخدره ،



is.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب