غرب هند teetering پس از تنظیم بودن تحمیل هدف را به نفع خود

انگلستان تا به حال غرب هند وضعیتی وخیم در 10 برای دو ویکت پس از تنظیم آنها را اعمال هدف از 399 اجرا می شود را

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

انگلستان تا به حال غرب هند وضعیتی وخیم در 10 برای دو ویکت پس از تنظیم آنها را اعمال هدف از 399 اجرا می شود را به نفع خود سوم و نهایی آزمون در اولدترافورد با استوارت گسترده دوباره مسلط به او نقل مکان کرد و یک دور از 500 تست درها.

گسترده ای که گرفته بود چهار ویکت در گردشگران اول نوبت صبح ادامه با برداشتن درب بازکن جان کمپبل بدون به ثمر رساند و سپس nightwatchman Kemar روچ (4) پس از غرب هند قرار داده شد و در شش اور از روز است.

انگلستان اعلام کرده بود در 226 دو در نوبت دوم خود را به عنوان روری سوختگی 90 به ثمر رساند جو ریشه یک quickfire 68 و دم Sibley 56.

آنها تسریع اجرای رای در یکشنبه شب جلسه به دنبال ساخت بزرگ منجر شود اما هنوز هم خود را ترک کنند به اندازه کافی زمان به کاسه غرب هند دوباره و برنده شدن در این آزمون است.

انگلستان بودند عجله با چشم انداز روز دوشنبه بازی بودن به شدت محدود توسط باران آنها را ترک آخرین روز بازی روز سه شنبه به تلاش مهندس پیروزی و سری 2-1.

می سوزد به حال به قربانی کردن, شخصی, نقطه عطف یک تست قرن به انگلستان اجازه می دهد یک فرصت برای کاسه در گردشگران در اواخر بعد از ظهر دل تنگی, در جستجوی اولیه inroad.

او را رها کرده و به بررسی رویکرد است که او را به 80s به بریده بریده در توپ شد و از زمانی که او skied عنکبوتی که تار میتند Roston تعقیب مستقیم به هوا و گرفتار.

ریشه بود نه نمره خود را اجرا می شود فقط 56 توپ به عنوان او رفت و پس از بولینگ با مشخصه استعداد.

Sibley اولین انگلستان چوگان به سقوط پس از 114-اجرا با همکاری سوختگی به دام افتاده پا قبل از چوگان توسط Windies کاپیتان Jason دارنده.

انگلستان شروع نوبت دوم خود را درست قبل از ناهار بعد از گسترده به پایان رسید و با آمار و ارقام از 6-31 در 14 اور تصفیوی دم به اخراج غرب هند برای 197 در نوبت اول و به طرف او یک 172-اجرا منجر شود.

اما آن را در زمان خسته کننده 54 دقیقه برای انگلستان برای دستیابی به موفقیت پس از غرب هند تا به حال از سر در 137-6 رو امکان از اینکه از او خواسته به خفاش دوباره.

دارنده رهبری fightback به عنوان او گل مهمی 46 اجرا می شود خود را برای کمک به سمت جلوگیری از به دنبال در قبل از گسترده بود او خانوار ،

این سری است که سطح پس از غرب هند برنده چهار ویکت در ساوتهمپتون انگلستان قبل از امن 113-اجرای پیروزی در اولدترافورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن