سازمان دیده بان | بین المللی کریکت بازگشت و پس از چهار ماه

بین المللی کریکت بازگشت پس از یک فاصله نزدیک به 4 ماه با اولین آزمون بین انگلستان و غرب هند در ساوتهمپتون شروع

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399

بین المللی کریکت بازگشت پس از یک فاصله نزدیک به 4 ماه با اولین آزمون بین انگلستان و غرب هند در ساوتهمپتون شروع در جولای 8 در حال بازی در پشت درهای بسته در یک زیستی-محیط امن است.

این دو باقی مانده آزمون برگزار خواهد شد در اولدترافورد شروع جولای 16 جولای 24 بود. استفاده مکرر از دست عفونی هنجار خواهد بود برای بررسی گسترش ویروس.

این سری شده است به نام #raisethebat تست سری به پرداخت ادای احترام به بریتانیا در خط مقدم کارگران در طول بیماری همه گیر. نگه داشتن با موضوع اجتماعی, علل, تیم, ورزشی, سیاه و سفید زندگی می کند ماده آرم بر روی پیراهن خود را.

بن استوکس خواهد کاپیتان انگلستان در محل جو ریشه که انصراف به علت تولد فرزند خود را. غرب هند خواهد بود کاپیتان های Jason دارنده.

در اینجا چیزی است که بازیکنان و مقامات نیاز به نگه داشتن در ذهن به عنوان کارگردان ICC:

استفاده از بزاق برای درخشش توپ ممنوع شده است. یک تیم می تواند صادر شود تا دو هشدار در هر نوبت اما تکرار بزاق نقض منجر خواهد شد 5-اجرای مجازات است. اما بازیکنان می توانند با استفاده از عرق به درخشش در توپ.

وجود خواهد داشت هیچ خنثی داوران به عنوان مسافرت های بین المللی محدودیت های را ساخته اند آن را دشوار است برای داوران خارجی به officiate. با تجربه کمتر داوران در وظیفه تعدادی از DRS ارجاع برای هر تیم در هر نوبت افزایش یافته و به 3.

COVID-19 جایگزین های مجاز باید هر بازیکن تجربه علائم در طول یک بازی. گفت: بازیکن را مجبور به ترک میدان و داور مسابقه را مجبور به تصویب یک دوست-برای-مانند جایگزینی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن