Walz صفحة پشت COVID-19 تعطیلی کسب و کار: باز تئاتر, سالن های ورزشی, موزه ها و بیشتر

در جمعه, ژوئن 5, اخبار, کنفرانس, رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد دولت وارد می شود که مرحله سوم از بازگشایی

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

در جمعه, ژوئن 5, اخبار, کنفرانس, رژیم صهیونیستی. تیم Walz اعلام کرد دولت وارد می شود که مرحله سوم از بازگشایی شروع ژوئن 10. شروع چهارشنبه آینده در ورزشگاه و مراکز تناسب اندام خواهد شد مجاز به بازگشایی و همچنین به عنوان سرگرمی و تفریح و سرگرمی امکانات مانند تئاتر و بولینگ alleys.

مرحله بعدی نیز به معنی آرامش بیشتری جمع آوری اندازه مورد نیاز: برای گردهمایی های اجتماعی 25 نفر و یا کمتر خواهد بود و مجاز به جمع آوری و 10 یا کمتر در داخل خانه. رستوران ها اجازه خواهد داشت برای خدمت به مهمانان در داخل خانه در 50 درصد ظرفیت با 250 حداکثر. همه کسب و کار نیز نیاز به یک COVID-19 برنامه آمادگی در ماه ژوئن 29. مقامات می گویند Minnesotans باید همچنان به فاصله اجتماعی پوشیدن ماسک و شستن و بهداشتی دست های خود را اغلب.

مالکوم در روز جمعه گفت که هر چند که در آینده از بیماری تنفسی دشوار است برای پیش بینی به نظر می رسد که مینه سوتا رسیده است "فلات با برخی از امواج کوچک." دولت بیمارستان باید برخورد کند حداکثر ظرفیت در این مرحله هر چند او گفت: برخی از بیمارستان ها در مترو شده است "بسیار شلوغ است."

"ایالت ما خیلی خوب" مالکوم گفت. "این فقط نشان می دهد یک encouragingly وضعیت پایدار است که نشان دهنده کار سخت ما در نظام سلامت."

Walz اذعان کرد که برخی از این تعداد برای جمعیت محدودیت ها ممکن است به نظر می رسد "خودسرانه" اما مقامات "تلاش برای تعادل بسیاری از چیزهایی که" مانند نگه داشتن مراقبت ويژه در موارد زیر تخت ICU با ظرفیت و با در نظر گرفتن اقتصاد دولتی به حساب آورد.

وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی کمیسر استیو گرو در روز جمعه گفت که دولت بیکاری صندوق است که در راه خود را برای خشک شدن بیرون آمده جولای. که در آن نقطه او گفت: مینه سوتا را به استفاده از بودجه فدرال به طوری که Minnesotans هنوز هم می تواند منافع خود را.

پس مارس 16, نزدیک به 751,000 Minnesotans زمینه برای مزایای بیکاری در هر سند.

ربکا Lucero دولت کمیسر حقوق بشر روز جمعه اشاره کرد که Minnesotans رنگ شده اند به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 مسئله ای است که او و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان در حال کار به آدرس در یک کار جداگانه ،

او گفت: با توجه به DOH داده, سیاه Minnesotans تست مثبت برای COVID-19 در دو برابر نرخ مینه سوتا کلی جمعیت و چهار برابر بیشتر از سفید Minnesotans. لاتین Minnesotans تست مثبت سه برابر بیشتر از جمعیت کلی و پنج بار به عنوان بسیاری به عنوان سفید Minnesotans.

او افزود که Minnesotans از رنگ به احتمال زیاد در معرض میزان بیشتری از آنجا که آنها نشان دهنده درصد زیادی از کارگران ضروری در خط مقدم شغل و اغلب در معرض خطر COVID-19-عوارض مربوط و یا شرایط اضطراری زیرا آنها تجربه شرایط مزمن در نرخ بالاتر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب