Vikas Dubey مورد: دستگیری ادعا کرد از گوالیور تانه; تا مجموعه نشستن

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بوپال/لکنو بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 4:36:13 am Dubey دستگیر شد در

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بوپال/لکنو بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 4:36:13 am
Vikas Dubey, Vikas Dubey encounter, Vikas Dubey dead, Kanpur encounter, India news, Indian Express Dubey دستگیر شد در اوجائین و تحویل به پلیس STF.

یک روز پس از Vikas Dubey کشته شد در یک 'برخورد', بازداشت شد, گزارش از, Madhya Pradesh و ماهاراشترا در ارتباط با کشته, گانگستر, با, Uttar Pradesh پلیس فاصله خود را از این دو نفر برگزار شد در قهوهای مایل به زرد.

خانواده از پدر و مادر گزارش بازداشت از گوالیور گفت: آنها تا به حال شده برداشت تا روز پنج شنبه توسط پلیس در حالی که Dubey شد و هنوز هم در اجرا. در قهوهای مایل به زرد یک ماهاراشترا ضد تروریسم تیم ملی (ATS) تیم اعلام کرد, دستگیری یک به اتهام Dubey دانشیار, Arvind نام مستعار Guddan Ramvilas Trivedi. در شب تا پلیس گفت: Trivedi بود می خواستم نه توسط آنها.

اجرای اداره گفت: روز شنبه این بود که به بررسی دارایی های متعلق به Dubey و خانواده اش و همکاران در حالی که تا دولت با تشکیل یک Special Investigation Team (نشستن) به نگاه به کل Dubey امر از جمله آنچه در عمل گرفته شده در شرایط مختلف پرونده های جنایی در برابر او. نشستن گفته شده است را نیز بررسی نقش مقامات پلیس, توصیه عمل در برابر آنها را در صورت نیاز, نگاهی به سلاح های مختلف گواهینامه او برگزار شد و ارائه گزارش توسط ژوئیه 31.

اعلام دستگیری Omprakash پند و پسر آنیل از گوالیور تا پلیس گفت که آنها تا به حال harboured Dubey مردان Shashikant نام مستعار Sonu پند و Shivam Dubey. Shashikant و Shivam هم می خواستم در ارتباط با ضربات در Dubey را ایجاد کرد Bikru در جولای 3, که به کشته شدن هشت پلیس با این حال موفق به پلیس لغزش.

Omprakash اتفاقا توسط برادر پپ گواردیولا Prakash Pandey که یکی از پنج کشته به غیر از Dubey در یک سری از " برخوردهای توسط پلیس در حالی که به دنبال او بین جولای 3 و 9.

منابع گفت: تا پلیس تنگ کردن در Shashikant و Shivam از طریق تماس جزئیات پرونده.

Omprakash است گفت: رسانه های محلی در گوالیور که تا پلیس را برداشت شوهر و پسر او حدود 6.30 بعد از ظهر روز پنج شنبه. این ادعا که آنها تا به حال هیچ چیزی برای انجام با Dubey همکاران او گفت شوهرش را به Bikru گاهی اوقات به عنوان او تا به حال برخی از آبا و اجدادی اموال وجود دارد.

این Madhya Pradesh پلیس گفت: آنها نمی دانستند از دستگیری. اضافی DG Rajababu سینگ گفت: یکشنبه اکسپرس که به سراغ همان تنها در روز شنبه.

این ماهاراشترا ATS تیم که بازداشت و اتهام Dubey کاردانی Guddan Trivedi, 46, و راننده اش Sushilkumar نام مستعار Sonu Suresh Tiwari از تانه به رهبری سابق 'برخورد متخصص Daya نایاک. دو برداشت شد از Kolshet جاده در قهوهای مایل به زرد را از خانه یکی از Trivedi بستگان.

ATS گفت: دو ترک کرده بود کانپور به زودی پس از Bikru در ضربات پنالتی. یک مقام رسمی گفت: آنها بر این باور هستند که رانده اند از طریق Madhya Pradesh, Nashik و پونا برای رسیدن به قهوهای مایل به زرد در جولای 7. "برخی از مردم نقطه از Trivedi روستا زندگی می کنند در Kolshet جاده" گفت: این مقام.

پس از کمین در Bikru تا پلیس تا به حال منتشر شده یک لیست شامل نام و عکس از Dubey همکاران که در بزرگ است. این مقام گفت که آنها تا به حال شده است با نوک انگشتانش کردن در مورد Trivedi توسط یکی از خبرچین.

ATS گفت Trivedi نیز همکاری متهم با Dubey در قتل BJP MLA Santosh Shukla داخل Shivli ایستگاه پلیس در سال 2001. اما Dubey بود تبرئه شد در این مورد و پلیس با صدور بیانیه ای در شب گفت: Trivedi بود "عضو قدیمی" از Dubey باند و نه می خواستم برای Bikru در ضربات پنالتی.

پرسید که آیا آنها را بازداشت Trivedi و راننده بازرس کل Kanpur محدوده Mohit Agarwal گفت: "اگر Guddan و Sonu نیست می خواستم در مورد چرا ما را بازداشت؟"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن