وادودارا پلیس مسائل دستورالعمل برای مکان عبادت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 11:55:20 pm این دستورالعملهای عملیات

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده در: 7 ژوئن 2020 11:55:20 pm
Coronavirus lockdown, guidelines for places of worship, Vadodara police, Gujarat news, Indian express news این دستورالعملهای عملیاتی استاندارد, دولت است که همه مکان های عبادت باید اطمینان از در دسترس بودن از ضد عفونی کننده اسپری در ورود و همچنین مقررات حرارتی غربالگری. (بازنمودی)

یک روز پس از اینکه دولت اعلام کرد که عامل استاندارد پروتکل (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) پیش از بازگشایی اماکن عبادت از ژوئن 8 وادودارا پلیس شهرستان صادر شده اطلاع رسانی در یکشنبه تحمیل قسمت 144 از دادرسی کیفری (CrPC) تا تاریخ 30 ژوئن در حالی که انتشار یک لیست از دستورالعملهای عملیاتی استاندارد است که در تمام مکان های عبادت باید به دنبال. در ضمن کلیسای کاتولیک روم گجرات تصمیم گرفته است برای حفظ وضعیت موجود' از مستند موجود از نظر بیماری همه گیر.

در جلسه روز شنبه برگزار می شود توسط وزیر Vijay Rupani و دولت خانه وزیر Pradeepsinh Jadeja های مذهبی, سران, نمایندگان کلیسای کاتولیک خواسته بود دولت به نظر درخواست خود را به اداره 'عشای ربانی' به مؤمنان آن را به عنوان بخشی ذاتی از خدمات و "نمی توان به عنوان پراساد" که ممنوع است در دستورالعملهای عملیاتی استاندارد.

روز یکشنبه کاتولیک اسقف نشین با صدور پیام های تصویری از طریق سخنگو به اطلاع مؤمنان که کلیسا تصمیم گرفته است برای حفظ وضعیت موجود' با ادامه مستند پس از بررسی پروتکل های پایین گذاشته شده توسط دولت است.

روز شنبه از روحانیون نیز خواسته Rupani به بهانه مساجد از نصب اجباری از اسپری ضد عفونی کننده از آن است که بر اساس الکل و ممنوع در اسلام".

کمیسر پلیس در روز یکشنبه تایید کرد که منظور اجازه می دهد تا تمامی مکان های عبادت برای حمل با خود را به طور منظم دعا خدمات تا زمانی که اجباری اجتماعی فاصله و احتیاط ذکر شده در دستورالعملهای عملیاتی استاندارد — اصل صادر شده توسط اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده — به دنبال دارد.

اطلاع رسانی از وادودارا پلیس, امضا شده توسط کمیسر پلیس Anupam سینگ Sweeney, ایالات, "همه اماکن مذهبی عبادت را به دنبال دستورالعملهای عملیاتی استاندارد به دقت است که داوطلب خدمت سربازی توسط خانواده و سلامت وزارت رفاه و همچنین به عنوان دولت دولت است."

این دستورالعملهای عملیاتی استاندارد, دولت است که همه مکان های عبادت باید اطمینان از در دسترس بودن از ضد عفونی کننده اسپری در ورود و همچنین مقررات حرارتی غربالگری. "تنها افراد بدون علامت با پوشیدن ماسک اجازه خواهد داشت. اگر ممکن است متناوب از بازدید کنندگان است که باید انجام شود. کفش باید ترجیحا گرفته شده در داخل نقلیه خود را و یا نگهداری در اسلات جداگانه برای هر فرد است. وجود دارد به مناسب جمعیت مدیریت در پارکینگ و در خارج از محل بموقع اجتماعی زیر فاصله هنجارهای. محل باید در قرعه کشی نشانه گذاری نشان می دهد جسمی فاصله شش پا حتی زمانی که صف بندی برای ورود" به دستورالعملهای عملیاتی استاندارد خارجه.

به غیر از این وجود دارد سخت منع لمس مجسمه و بت و کتاب مقدس و همچنین اجتماعات بزرگ, گروه, بازی, موسیقی مذهبی و کر. این SOP تاکید بر استفاده از ضبط آهنگ. در مساجد و در پایبندی به دولت دستورالعملهای عملیاتی استاندارد و بخشنامه و تخته قرار داده شده است تا مشاوره مؤمنان را به خود نماز تشک و همچنین انجام میشود (پاک کننده دست و پاها چهره) در خانه است. این دستورالعملهای عملیاتی استاندارد نیز منع هر گونه فیزیکی ارائه خواهم پراساد توزیع یا پاشیدن آب مقدس در اماکن مذهبی. حتی langars و جامعه آشپزخانه شده اند مجاز.

Sweeney گفت: "همه اماکن مذهبی مجاز به تابع به عنوان در هر تشریفاتی تعهدات تا زمانی که آنها پایبند به دستورالعملهای عملیاتی استاندارد. خاصی ذکر روز جمعه (نماز برای مسلمانان) یا یکشنبه (Eucharistic توده برای مسیحیان) در SOP اما اگر آنها باید سالن های بزرگ به اندازه کافی برای اطمینان حاصل شود که خود را مؤمن می تواند به حفظ اجباری شش پا, فیزیکی, فاصله, سپس آنها می توانند خدمات خود را. ما خواهد بود با نگه داشتن پخش دقیق در تمام اماکن مذهبی به عنوان ما هنوز برای رسیدن به Covid-19 اوج. بنابراین در حالی که اطلاع رسانی صادر شده است آن است که در بهترین منافع اگر همه شاهد خویشتن داری و پیروی از اقدامات پیشگیرانه."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب