واکسن سقوط به نرخ هشدار دهنده CDC مطالعه نشان می دهد

در طول همه گیر نرخ از دوران کودکی واکسن کاهش یافته است به طور قابل توجهی به عنوان بسیاری از پدر و مادر شده اند

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

در طول همه گیر نرخ از دوران کودکی واکسن کاهش یافته است به طور قابل توجهی به عنوان بسیاری از پدر و مادر شده اند و تمایلی به برنامه خوب کودک بازدیدکننده داشته است خود را در دفاتر پزشکان برای ترس از ابتلا به کوروناویروس. به عنوان یک نتیجه, کودکان, کاهش یافته است, در واکسن برای بیماری هایی مانند سرخک و سیاه سرفه بهتر به عنوان شناخته شده سیاه سرفه.

بر اساس یک مطالعه جدید منتشر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری واکسیناسیون نرخ ممکن است برای کودکان زیر 2 سال در میشیگان کاهش یافت و به نرخ هشدار دهنده از جمله کمتر از نیمی از نوزادان 5 ماه یا جوان.

آنجلا شن یک دانشمند محقق در بیمارستان کودکان فیلادلفیا و همکاری نویسنده این مطالعه گفت: این کاهش نرخ در میشیگان شد مربوط و به احتمال زیاد نماینده از روند در سراسر کشور است.

"در حال حاضر شما نه فقط در برخورد با COVID," او گفت: با اشاره به COVID-19 بیماری ناشی از کوروناویروس. "در حال حاضر شما در حال رقیب با شایع قابل پیشگیری با واکسن بیماری است."

بیش از دو ماه گذشته خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرخک ممکن است به دلیل کاهش بسیاری از افراد پس از اقامت در خانه سفارشات بودند در نزدیکی به یکدیگر است. در حال حاضر که برخی از کشورهای در حال کاهش محدودیت ها و اجازه می دهد مردم را به حرکت در جوامع وجود دارد ترس از شیوع بیماری به بیماری هایی مانند آنفلوآنزا و به ویژه سرخک.

"شما مستعد ابتلا به بالقوه شاهد شیوع بیماری سرخک به عنوان جوامع و حوزه های قضایی در میشیگان — و مسلما در سایر نقاط کشور — باز گفت: Shen یک کاپیتان بازنشسته در خدمات بهداشت عمومی آمریکا. "این یک هفته بزرگ برای باز کردن و بهداشت عمومی می خواهد شما را به می آیند و دریافت عکس های خود را."

این مطالعه با استفاده از داده ها از میشیگان مراقبت بهبود رجیستری که آهنگ واکسن در درون دولت است. آن را در مقایسه با واکسیناسیون نرخ برای کودکان 5 سال یا جوانتر در یک روز معمولی در ماه مه از سال 2016 تا 2019 با همان روز این سال است. آن نشان داد که قبل از همه گیر تقریبا دو سوم از کودکان در این گروه سنی بودند تا به تاریخ با واکسن; در این سال نرخ کاهش یافت و به 49.7%.

این مطالعه همچنین نشان داد که کودکان میشیگان در پزشکی بودند و حتی کمتر به احتمال زیاد به زمان خود به واکسن. بزرگترین اختلاف دیده شد در میان کسانی که 7 سال یا جوانتر. محققان دریافتند که تنها 34.6% کودکان در پزشکی شد و تا به امروز در مقایسه با 55 درصد از کودکان در میشیگان بودند که نه در پزشکی.

شن گفت: کاهش نرخ می تواند به خطر اندازد گله ایمنی است که جوامع ساخته شده اند تا در برابر یک بیماری مانند سرخک. مقامات بهداشت عمومی تخمین می زنند که یک جامعه واکسیناسیون رای از 93% به 95% لازم است برای جلوگیری از گسترده شیوع سرخک.

های اخیر شیوع بیماری سرخک در ایالات متحده مطرح کرده اند نگران است که این بیماری می تواند تبدیل به بومی اینجا دوباره. اعلام شد حذف شده در ایالات متحده در سال 2000.

دکتر Matthew L. بولتون ، استاد اپیدمیولوژی و طب پیشگیری در دانشگاه میشیگان که آیا بخشی در میشیگان مطالعه گفت: این نتایج تعجب آور نیست با توجه به تعلیق در مراقبت هاي پيشگيرانه در هفته های اخیر. مردم نمی توانند و یا نمی خواهید به بازدید از پزشکان برای معاینات معمول.

آن حیاتی است هر چند که پدر و مادر و سرپرستان گرفتن فرزندان خود را واکسیناسیون به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است گفت: به دلیل این ساقط می توانید تبدیل شدن به بزرگ در طول زمان; بنابراین بسیاری از کودکان محافظت نشده شیوع بیماری ممکن است رخ دهد.

"من فکر می کنم مفاهیم برای دوران کودکی ایمن سازی طولانی مدت هستند" گفت: "از آنجا که آن را به یک مقدار قابل توجهی از زمان را تشکیل می دهند برای این است."

بولتون ، گفت: این مشکل جهانی بود ، او گفت که او می کند ایمن سازی محل کار و تحقیقات در چین و هند و برخی کشورهای آفریقایی و همکاران او بودند گفت: آنها از دیدن همان پدیده است.

"این واقعا یک فکر ترسناک," او گفت:. "ما پیشرفت بزرگی در سراسر جهان به ویژه در بسیاری از کشورهای کم درآمد. این به معنای واقعی کلمه می تواند ما را به عقب سال در کنترل ما از قابل پیشگیری با واکسن بیماری در هر دو بالا و کم درآمد کشور است."

در ایالات متحده دولت در بخش بهداشت و درمان اطفال با استفاده از واکسن ثبت برای نظارت بر واکسیناسیون. این اطلاعات می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تماس با خانواده های که به پشت بر واکسیناسیون و آنها را ترغیب به دنبال کردن عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

میشیگان مطالعه همچنین اشاره کرد که پزشکان می تواند استراتژی برای کاهش پتانسیل برای coronavirus عفونت با ایجاد اتاق های جداگانه برای کودکان سالم و حتی با تجویز واکسن به کودکان در اتومبیل در پارکینگ. آن تلاش ها می تواند در کاهش این ترس در میان والدین و بهبود آنها احتمال گرفتن فرزندان خود را واکسیناسیون.

"ما در حال حاضر با چالش های نگه داشتن بچه ها تا تاریخ" Louise گفت. "این دو یا سه ماه فاصله قطعا تشدید آن است."

این مقاله در نوشته شده بود دیوید Waldstein یک خبرنگار نیویورک تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن