باز کردن 1.0 روز 21: پلیس دهلی می رسد به پرسنل به آدرس استرس; تا روستاییان را تا کانال-تمیز کردن پروژه خود به خود

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 10:38:39 pm ماهاراشترا در صدر شمارش با 7,

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 10:38:39 pm
coronavirus, coronavirus news, india coronavirus, coronavirus news, coronavirus india, coronavirus cases in india, india coronavirus cases, coronavirus latest news, coronavirus update, india coronavirus update, covid 19, covid 19 india, india covid 19, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, corona cases, corona news, corona cases in india, total corona cases in india ماهاراشترا در صدر شمارش با 7,273 مرگ و میر به دنبال دهلی نو با 2,558 مرگ و میر.

با نزدیک به 20 ، 000 تازه عفونت گزارش شده در طی 24 ساعت گذشته هند در حال حاضر دارای بیش از 5.28 لاخ Covid موارد. 410 به عنوان بسیاری از مرگ و میر گزارش شده از مصرف تعداد تلفات به 16,095. در حالی که عفونت فعال در 2,03,051 به عنوان بسیاری از 3,09,713 بیماران بهبود یافته اند تا کنون. یکی از آخرین لاخ موارد اضافه شده اند در کمتر از یک هفته. به عنوان تست شده است افزایش در سراسر کشور "تجمعی در مجموع 82,27,802 نمونه آزمایش شده اند تا ژوئن 27 و 2,31,095 نمونه های آزمایش شده در شنبه" به ICMR گفت.

این شکاف بین بهبود و فعال موارد از COVID-19 عبور کرده 1,00,000 اتحادیه وزارت بهداشت گفت: در روز یکشنبه. بهبود موارد بیش فعال موارد توسط 1,06,661 به عنوان در شنبه وزارت گفت. در مجموع 3,09,712 بیماران درمان شده است از Covid تا کنون با 13,832 بیماران بهبود در 24 ساعت گذشته بوده اند. "بهبود نرخ 58.56 درصد در میان COVID-19 بيمار" وزارت گفت.

ماهاراشترا در صدر شمارش با 7,273 مرگ و میر به دنبال دهلی نو با 2,558 مرگ و میر. هشت متحده — Maharashtra, Tamil Nadu, دهلی نو, Telangana, Gujarat, اوتار پرادش آندرا پرادش و غرب بنگال — کمک 85.5 درصد از فعال caseload و 87 درصد از کل مرگ و میر در هند, گروه وزیران (GoM) جلسه روز گذشته برجسته شده است.

تقریبا یک ماه به باز کردن 1.0 نخست وزیر نارندرا مودی گفت: مردم باید به باقی می ماند بیشتر هوشیار نسبت به مستند دوره است. هند همواره تبدیل ناملایمات به سنگ پله به موفقیت و در این سال نخواهد بود متفاوت است.

در اینجا برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 21 unlockdown.

پلیس دهلی می رسد به پرسنل به آدرس استرس

پلیس دهلی پرسنل شده اند در میان کارگران خط مقدم در طول Covid شیوع است که نه تنها آنها را در سلامت جسمی بیشتر در معرض خطر اما همچنین تقویت سطح استرس خود را به دلایل شخصی مقامات گفته PTI. وجود 30 ساله پاسبان که در حال حاضر sanitises دست خود را در فاصله بین هر دو یا سه دقیقه باقی می ماند و جدا از اعضای خانواده حتی در خانه. او همچنین اختلالات خواب در حال حاضر توسعه یافته است که در اطراف 15 مارس زمانی که این بیماری همه گیر تهدید آغاز شده بود به اوج گفتند.

Delhi police commissioner coronavirus, coronavirus delhi, coronavirus delhi police, coronavirus news, indian express در یک مورد دیگر 42 ساله sub-بازرس که مادرش را از دست داده با توجه به COVID-19 است بیش از حد تاکید فکر او و یا خانواده اش ممکن است قرارداد این عفونت در حال حاضر. (بازنمودی)

در یک مورد دیگر 42 ساله sub-بازرس که مادرش را از دست داده با توجه به Covid است بیش از حد تاکید فکر او و یا خانواده اش ممکن است قرارداد این عفونت در حال حاضر.

یک زن پرسنل است که صرف زمان بیشتری را در خانه در طول همه گیر است tensed به خاطر خانواده اش می خواهد او را به ازدواج اما او احساس می کند که به عنوان تنها نان نان آور خانواده او نیاز به مراقبت از برادر کوچکتر او که به مسائل مربوط به سلامت و سالمندان ،

نیز وجود دارد که پرسنل که تاکید دارد با توجه به مسائل داخلی مانند برخی از اختلاف مالکیت بومی خود را در مناطق خارج از دهلی نو و یا فیزیکی مسائل مربوط به سلامت مانند فشار خون یا دیابت بیش از حد. در میان COVID-19 گیر پلیس دهلی آغاز مبارزات انتخاباتی برای رسیدن به پرسنل آن که مضطرب هستند به دلیل شخصی و یا مسائل مربوط به سلامت و ارائه آنها را با متخصص حرفه ای کمک معاون کمیسر پلیس (DCP) سانجی Bhatia گفت PTI.

هیچ کار برای آنها را تحت MGNREGA تا روستاییان را تا کانال-تمیز کردن پروژه خود به خود

قادر به پیدا کردن کار تحت MGNREGA یک گروه از روستاییان را شروع کرده اند در این کار پر زحمت تمیز کردن یک کانال به طوری که آب می رسد آن دم رسید. حدود 70 کارگران از Naugava روستا در نرینی tehsil باید تصمیم به انجام آن را به صورت رایگان به زندگی را دوباره به زمین تبدیل بی ثمر. مقامات در حال حاضر می خواهم به آنها پرداخت و برای این کار از آنها گرفته اند بر خود اما روستاییان تبدیل شده پایین ارائه دهد.

Shyamlal یکی از کارگران گفت: PTI که روستاییان نمی شد پیدا کردن کار تحت مهاتما گاندی ملی روستایی تضمین اشتغال عمل می کنند. یک کشش از 40 کيلومتر کانال بین Guhala Kalan و Divli روستاها نیز تمیز نشده برای سال, او می افزاید.

"با توجه به این حاصلخیز کشاورزی زمین تبدیل می شد بی ثمر. من بیکار نشسته پس من هر کار تحت MGNREGA. سپس من فکر کردم که من باید در این کانال به طوری که آب می رسد آن دم-end و ما قادر به رشد foodgrains برای تغذیه کودکان ما," او می گوید. دیگر کارگر, Ramswaroop می گوید: مردم از روستاهای اطراف را اهدا مواد غذایی به آنها آن است که پخته شده توسط زنان درگیر در این Gulabrani, Mamta, Sumitra و Rani در میان زنان مراقبت از وظیفه. آنها نام خود را در آشپزخانه "Shramdaan Rasoi". در حال حاضر 65-70 مردم درگیر در این طرح می گوید Gulabrani.

نادر گل شکوفه در میان رکود در گردشگری در JK Bhaderwah

در این دره زیبا در دووعدا منطقه جامو و کشمیر رکود در گردشگری با توجه به کروناویروس همه گیر شده است یک برکت و رحمت در لباس مبدل به عنوان کمتر دخالت انسان منجر به یک محصول سپر از 'digitalis purpurea' گل گونه های بومی در درجه اول به معتدل اروپا گزارش خبرگزاری PTI.

کارشناسان پیش بینی کرده اند بزرگتر محصول از گل های وحشی, همچنین شناخته شده به عنوان foxgloves سال آینده ایجاد امید در میان گردشگری بازیکنان که انتظار داشتند خوب فصل گردشگری پس از سال گذشته مردم در انتخابات بیش از چهار لاخ بازدید کنندگان از آوریل تا ژوئن.

رکود در گردشگری با توجه به COVID-19 اما در حال استفاده توسط Bhaderwah توسعه خودگردان (BDA) برای ایجاد زیرساخت ها برای استقبال از مسافران در فصل آینده در راه بهتر است.

این 'foxglove' یک وودلند گیاه با ظریف و معطر بل به شکل گل که مانند باد سازیاموسیقی زنگی. در درجه اول بومی مناطق معتدل سرد از اروپا این گیاه به طور گسترده در جنگل و در ارتفاع بالا مراتع از Bhaderwah دره و تپه معروف رفت و آمد مکرر داور در شمال کشمیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن