دوقلوها مسکن ترور ممکن است با هدف به عنوان یک متحد در مبارزه برای عدالت اجتماعی

وجود شرم و گناه متصل به این تصمیم گفت: و این مهم ممکن است که شنیده بود نقل قول از ببر outfielder کامرون Maybin

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399

وجود شرم و گناه متصل به این تصمیم گفت: و این مهم ممکن است که شنیده بود نقل قول از ببر outfielder کامرون Maybin در مورد به دنبال متحدان نشان می دهد که او یکی بود. ممکن است با هدف انجام است که جمعه شب هنگامی که او به زانو در طول سرود ملی.

"که راه من گفت: 'من اینجا هستم. من در اختیار شما است. من تشخیص درد و رنج خود و چیزهایی که من هرگز زمینه برای, مهم نیست چقدر تلاش کنم. اما من قصد دارم فقط در ادامه تلاش,' " گفت: ممکن است. "من می خواهم برای رسیدن به یک نقطه که در آن در این کشور احساس می کنیم مانند مردم به طور مستقیم تحت تاثیر قرار توسط این سیستم و این سیاست آنها احساس می کنند نیازی به زانو زدن کنه. من فکر می کنم من یک نقش در آن. من فکر می کنم که هر کس نقش بازی در آن است."

ممکن است همراه با هم تیمی های بایرون Buxton, LaMonte وید Jr., Aaron Whitefield, تیلور راجرز, Sergio Romo و تایلر Villalpando و مدیر Rocco Baldelli و مربیان مایک بل و تامی واتکینز به زانو در روز جمعه.

بیشتر و بیشتر مکالمات فنر در محل باشگاه وانجمن در مورد نابرابری نژادی در ایالات متحده, و آنها در حال گفتگو است که ممکن است استقبال. او گفت: واقعیت این است که هر کس فکر کردن و گوش دادن است گام اول شده است و دلگرم و امیدوار نشانه ای به او.

"ما در حال زندگی در یک زمان که در آن همدلی است که گاهی اوقات بیشتر عموم رفتن کنار جاده اما ما همه برادران در این جو و این قطعا نه توسط ایستگاه فرعی در اینجا. آن را واقعا چشم باز" را گفت. "در بسیاری از مسائل و جستجوی روح که من متوجه شدم در مورد زندگی من است. اکثر مردم خود را در نظر تفکر و یا اینکه یک راه خاص و به آن متزلزل است ، چیزهایی که شما انجام داده ایم در گذشته خود را که فقط نیست OK و شما نمی دانید که در آن زمان چیزهایی که از طبیعت و ما با داشتن این گفتگوها و داشتن آن تحقق در زمان واقعی در حال حاضر این بچه ها به معنای زیادی به من."

اغل گاو یا حشم استفاده

سریعتر سطح شیب دار تا دوره و مقدمه ای از سه-خمیر حداقل — از بین برنده بوهای باید سه مورد پس از ورود به بازی و یا پایان یک زمین باز یافته — به احتمال زیاد نقش مهمی در نحوه bullpens مستقر هستند در این فصل به خصوص در اوایل رفتن.

دوقلوها استفاده می شود ممکن است, Tyler Clippard تایلر Villalpando و کودی Stashak به قفل کردن در روز جمعه 10-5 روز افتتاحیه پیروزی و زاک Bieber, Devin Smeltzer و مت Wisler تن به تن در روز شنبه. دوقلوها بین برنده پیش بینی شده است کمی سنگین تر حجم کار در نزدیکی ابتدای فصل با شروع کوزه به طور کامل کشیده و Baldelli گفت که او لزوما مخالف با استفاده از کوزه در بازگشت به بازی برگشت.

"من فکر می کنم ما می بینیم بعضی از بچه ها رفتن پشت به پشت بازی ها در اوایل برای ما. خواهد بود هر مرد ؟ شاید در ابتدا به خصوص بچه ها که شاید رفتن به بالا و پایین و چیزهایی مانند این که" Baldelli گفت. "سپس دوباره آن را برای رفتن به پایین آمدن به فردی چون بعضی از بچه ها مطمئنا قادر به خیلی بیشتر از دیگران در این نقطه است."

به طور خلاصه

Rich Hill که دوقلوها را به عقب رانده از شروع در شنبه انداخت اغل گاو یا حشم به جای گزارش برگشتم مثبت است. The 40-year-old کهنه کار برنامه ریزی شده است برای شروع در برابر کاردینالز چهارشنبه شب در هدف زمینه در برابر سنت لوئیس righty مایل Mikolas. ... هومر بیلی خود را از دوقلوها' اولین بازی سه شنبه شب برای تیم اصلی بازکن در مقابل کارلوس مارتینز. ... Baldelli گفت: Byron Buxton, است که ساخت راه خود را به عقب از یک رگ به رگ شده است با هدف آماده برای خانه, درب بازکن, و اگر او را آماده سهشنبه, آن را احتمالا نمی تواند بیش از یک یا دو روز بعد از آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن