گردشگران برای رزرو هتل برای حداقل 7 روز اقامت در هتل تنها

نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 8:59:45 am گردشگری در Uttarakha

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | دهرادون | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 8:59:45 am
coronavirus cases, local transmission, Maharashtra govt, pune news, indian express news گردشگری در Uttarakhand استفاده می شود در اوج خود در ماه ژوئن اما این صنعت به شدت ضربه با توجه به مستند. (فایل/بازنمودی تصویر)

مردم آمدن Uttarakhand برای گردشگری هدف از غیر بار بالا Covid-19 آلوده شهرهای کشورهای دیگر را مجبور به رزرو در این هتل به مدت حداقل هفت روز و در آن دوره بیش از حد آنها اجازه داده نخواهد شد به بازدید از اماکن و جاذبه های گردشگری, با توجه به دستورالعمل Uttarakhand دولت صادر شده در روز یکشنبه در مورد افتتاح هتل ها و مهمان نوازی و خدمات رستوران ها و مراکز خرید و اماکن مذهبی/اماکن عبادت.

گردشگری در Uttarakhand استفاده می شود در اوج خود در ماه ژوئن اما این صنعت به شدت ضربه با توجه به مستند.

طبق دستورالعمل صادر شده توسط رئیس, منشی, Utpal Kumar Singh, تمام هتل/ B&B/ اقامتگاه & خدمات مهمان نوازی باید اجازه داده می شود برای باز کردن در دولت است. اما تمام این خدمات در مهار مناطق از دولت و شهرداری منطقه دهرادون باید بسته باقی می ماند تا سفارشات بیشتر.

همچنین مدیریت هتل/B&B/ اقامتگاه مدیریت نباید سرگرم رزرو از بالا, بار, Covid-19 آلوده شهرهای کشورهای دیگر و اطمینان حاصل شود که رزرو افراد غیر از بالا, بار, Covid19 آلوده شهرهای کشورهای دیگر باید برای مدت حداقل 7 روز است.

مدیریت هتل/ B&B/اقامتگاه را کتبی تعهد از مشتریان است که او یا او باید مراجعه کنید محل و یا جاذبه های توریستی در کشور و در طول اقامت در هتل. مشتری نقض تعهد مسئول خواهد بود به proceded برابر طبق مفاد بخش 51 تا 60 از DM عمل 2005 و در بخش 188 از قانون مجازات اسلامی.

زبان به بیان دبیر کل گفت که گردشگران را از اقامت در هتل محل و رفتن به عقب, اما آنها نمی خواهند مخلوط در اطراف با مردم محلی. "ما می خواهید به اتخاذ یک محتاط و رویکرد متعادل. گردشگری را دریافت بهره مندی از آب و هوای دلپذیر Uttarakhand. وضعیت بررسی خواهد شد بیشتر به تصمیم" دبیر کل گفت.

دبیر کل گفت که مردم محلی می تواند بازدید از اماکن گردشگری.

در مورد وضعیت حداقل هفت روز از رزرو در خوابگاهها گفت که اگر یک فرد است که حامل برخی از عفونت وجود دارد شانس بیشتری برای تجلی در هفت روز است و آن را آسان به نگه داشتن سازمان دیده بان بر روی آنها. اما زمانی که تعداد زیادی از مردم در حفظ و آمدن و رفتن آن غیر ممکن است برای نگه داشتن سازمان دیده بان بر روی آنها.

"در ابتدا زمانی که ما شروع ما می خواهیم به دقت و توجه. کسانی که می آیند و نظارت از وضعيت بهداشت و درمان انجام خواهد شد" دبیر کل گفت.

در مورد کاراکتر Dham عالیات و yatra دستورالعمل می گوید که کاراکتر-Dham Devasthanam هیئت مدیره در مشورت با مربوطه دولت های منطقه و سایر ذینفعان ممکن است تصمیم به باز کردن و قرار دادن محدودیت های لازم در محل به نفع سلامت عمومی است.

"اما زائران از اماکن خارج از دولت نباید اجازه داده شود تا بیشتر سفارشات دستورالعمل" می گویند.

در مورد رستوران ها و دستورالعمل ها می گویند که صاحبان رستوران/ مدیران باید ترتیبات به اطمینان حاصل شود که یک رکورد از تمام مشتریان و همچنین به عنوان پیشخدمت در خدمت جداول نگهداری می شود در همه زمان ها به وضوح مشخص کردن تاریخ و زمان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن