بالا پرواز گلف كم دوباره

پس از COVID-19 متوقف PGA Tour در مارس 12, برتر جهان-پنج گلف بازان خواهد بود بخشی از میدان هنگام عمل بازده با م

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

پس از COVID-19 متوقف PGA Tour در مارس 12, برتر جهان-پنج گلف بازان خواهد بود بخشی از میدان هنگام عمل بازده با مبلغ 7.5 میلیون چارلز شواب جام در فورت ورث, ایالات متحده, از شنبه.

جهان شماره 1 روری McIlory دوم-رتبه جان رحم بروکس Koepka جاستین توماس و داستین Johnson خواهد شد از ویژگی های در این مسابقه برای اولین بار پس از 13 هفته. تنها دو نفر از top-10 — استرالیا آدام اسکات و انگلستان تامی Fleetwood — وجود ندارد با توجه به سفر مربوط به قرنطینه قوانین در ایالات متحده است.

تایگر وودز رتبه 11 را نیز بازی نیست. او تنها دو بار در این سال و در آخرین مسابقات ظاهر خود را نهایی-دور 77 دیدم او جست و خیز کردن به گذشته در محل پیدایش دعوتی.

سه ماه پس از مجبور بودن بسته COVID-19 PGA Tour را ضربه دکمه راه اندازی مجدد هنگامی که بالا توپ را روی گوه گلف بازان در چارلز شواب چالش در روز پنج شنبه.

تور را به 91 روز وقفه از مسابقات قهرمانی بازیکنان لغو شد — طولانی ترین برنامه ریزی شکستن از رقابت ها پس از جنگ جهانی دوم — در نهایت در پایان هنگامی که زمان FedExCup شماره 1 Sungjae Im منجر ستارگان زمینه که شامل بالا-پنج بازیکن در جهان و 16 از 20 بالا در استعمار کشور باشگاه.

"من فکر می کنم در این مرحله شما باید یک طیف گسترده ای از احساسات است. اما یکی از مهم ترین و یا شايعترين یکی برای من این است که من بسیار هیجان زده هستم," PGA TOUR کمیسر جی موناهان گفت.

به عنوان بخشی از آماده سازی سانفورد سلامت تکنسین آزمایشگاه تعیین کرده اند تا رفت و آمد موبایل تست واحد است که ارائه نتایج در عرض چند ساعت.

بازیکنان خواهد شد تست قبل و بلافاصله پس از ورود خود را در مسابقات شهرستان و یک بار دیگر به استفاده از مناطق خاصی از زمین گلف مرکز.

موناهان گفت: آنها "شناسایی راه هایی برای نگه داشتن بازیکنان ویلچرهای و تمام اجزاء از یکدیگر جدا است."

"...ما در حال رفتن به تماشاگران ما رو خیلی گسترده مایع پروتکل و ما قصد داریم به نگه داشتن آن جدایی تمام راه را از طریق به هتل و در نهایت پرواز چارتر است که در حال رفتن به حرکت بازیکنان ما و ویلچرهای و از حوادث است."

صحبت کردن در مورد تلفن همراه واحد تست موناهان گفت: "قادر به این تلفن همراه امکانات تست و وانت در مسابقات این هفته در استعمار و هر هفته رفتن به جلو می رسند و باید که در آزمون تبدیل به اطراف در دو تا چهار ساعت و برای ما قادر به خرید تمام کسانی که منابع و ارائه همه این منابع انجام هر دو از آن اهداف است."

تور با اعتماد به نفس است که حتی اگر یک بازیکن تست مثبت اقدامات مناسب در محل هستند برای حفظ یک فضای امن برای دیگران درگیر است.

"ما احساس می کنیم انجام داده ام همه چیز را ما می توانیم برای کاهش احتمال این که یک بازیکن caddie یا کسی در حباب کوچک تست مثبت است. اما اگر آنها ما را به دوباره که بیانیه اصلی است که ما به دنبال دستورالعمل از کارشناسان" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب