سه امتی پلیس به حالت تعلیق در پس از, زن, دختر, اقدام به خودسوزی در خارج, تا سانتی متر, دفتر

توسط: PTI | امتی لاکنو | منتشرشده: ژوئیه 18 سال 2020 5:22:22 pm پلیس پرسنل ارسال شده وجود دارد چرخش به

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
توسط: PTI | امتی لاکنو | منتشرشده: ژوئیه 18 سال 2020 5:22:22 pm
UP police, Amethi police, three Amethi police suspended, India news, Indian Express پلیس پرسنل ارسال شده وجود دارد چرخش به عمل هنگامی که آنها را دیدم زنان فرا گرفته در شعله های آتش و نجات آنها. (بازنمودی)

این امتی پلیس به حالت تعلیق سه پلیس پس از یک زن از منطقه و او دختر خود را به آتش کشیده خارج از رئیس دفتر وزیر در لکنو ادعا انفعال در زمین مورد اختلاف مقامات میگویند.

از لکنو پلیس گفت: زنان به تحریک توسط کنگره رهبر Anoop پاتل به مجموعه خود را در آتش به عنوان بخشی از یک "توطئه جنایی" و یک مورد ثبت شده است در برابر او و سه نفر دیگر.

در ضمن BSP و SP حمله کردند تا دولت بیش از سوزی پیشنهاد گفت: باید این حادثه به طور جدی و عمل در برابر افسران مسئول آن است.

با توجه به لکنو بیمارستان مدنی مقامات زن دچار 90 درصد سوختگی است و در حمایت از زندگی, در حالی که دختر او پایدار است.

"سه پلیس از جمله مسئول شو از Jamo ایستگاه پلیس در امتی شده اند به حالت تعلیق درآمد. این موضوع در حال جستوجو کرد اضافی سرپرست پلیس و اقدام خواهد شد پس از این گزارش می آید" امتی سرپرست پلیس Khyati Garg گفت.

هیچ خودکشی توجه داشته باشید که بهبود از Safia یا دخترش Gudia, او گفت:.

مانوهر و امتی منطقه دادرس Arun Kumar گفت: صفیه (55) تا به حال مناقشه با همسایه اش بیش از یک تخلیه و دو تا به حال حتی رد و بدل شده در گذشته است.

صفیه و دختر خود را به آتش کشیده خارج از وزیر یوگی Adityanath در پایتخت کشور جمعه شب پلیس گفت:.

پلیس پرسنل ارسال شده وجود دارد چرخش به عمل هنگامی که آنها را دیدم زنان فرا گرفته در شعله های آتش و نجات آنها. دو تن از آنان گرفته شده و به بیمارستان مدنی برای درمان آنها گفت.

یک ویدیو از حادثه رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی.

دکتر Ashutosh Dubey, پزشکی, سرپرست Shyama پراساد Mookerji مدنی بیمارستان لکنو گفت PTI "مادر دچار 90 درصد سوختگی است و در یک بیماری جدی است. دختر او رنج می برد 15 درصد سوختگی و پایدار است. مادر قرار داده شده است در حمایت از زندگی."

لکنو کمیسر پلیس Sujeet Pandey گفت: پریما نظر می رسد که این حادثه شد و بخشی از یک توطئه است.

"این یک توطئه جنایی به عنوان بخشی از آن برخی از مردم تحریک آنها (صفیه و دختر او). یک مورد به ثبت رسیده است در برابر چهار نفر — Aasma سلطان, Kadir خان (امتی منطقه رئیس جمهور AIMIM) و Anoop پاتل (سابق کنگره سخنگو) — در این راستا" او گفت:.

زنان گفته شد برای آمدن به لکهنو و سعی کنید خود را به آتش کشیده به طوری که نارضایتی خود را می توان برجسته و اختلاف حل شود, او گفت:.

Pandey گفت: "ما شواهد نشان می دهد که این زنان رفت تا کنگره و ملاقات Anoop پاتل."

یک خبرنگار در لکنو تماس گرفت و خواست برای برجسته کردن موضوع است. خبرنگار نیز اعتراف به این, او گفت:.

"Anoop پاتل به وضوح تحریک آنها را به تلاش برای تنظیم خود را شعله ور طوری که ماده می تواند شنیده شود," او گفت:.

ضربه در تا دولت Bahujan Samaj حزب رئیس Mayawati گفت: مادر و دختر بودند "مجبور به مجموعه خود را شعله ور" را به عنوان آنها نمی توانید عدالت از امتی دولت. Samajwadi حزب رئیس جمهور Akhilesh Yadav گفت: این حادثه باید "بیدار" یک "حساس دولت".

"تا دولت باید در این حادثه به طور جدی و تحویل عدالت را آزرده. عمل نیز باید آغاز شود در برابر ماموران نشان داد که سستی در این زمینه به طوری که این حوادث اتفاق نمی افتد در آینده" Mayawati توییتی در هندی.

"تلاش ساخته شده توسط دو زن را به مجموعه خود را شعله ور نه به اندازه کافی برای بیدار کردن یک دولت یا آن که نسبت به دولت و رئیس جمهوری در حال انتظار برای هر حادثه بزرگ? آیا چیزی وجود دارد که شناخته شده به عنوان یک دولت در اوتار پرادش؟" SP جمهور Akhilesh Yadav گفت: در یک صدای جیر جیر در هندی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب