مشکوک در نیمه راه شهرستان hit-and-run شناسایی دستگیر

35 سال بنادر مرد اعتراف کرده که راننده یک وسیله نقلیه درگیر در یک تصادف و فرار از صحنه در نیمه راه شهرستان در

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

35 سال بنادر مرد اعتراف کرده که راننده یک وسیله نقلیه درگیر در یک تصادف و فرار از صحنه در نیمه راه شهرستان در روز جمعه با توجه به به روز رسانی از سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر اوایل یکشنبه.

این حادثه صورت گرفت در حدود 4:47 بعد از ظهر جمعه در نیمه راه Township. در حالی که انتظار به نوبه خود از نیمه راه جاده بر روی استارک جاده یک سوبارو اشغال شده توسط چهار نفر از اعضای خانواده بود و برخورد با کامیون و تحت فشار قرار دادند به ترافیک می دوزند با توجه به انتشار اخبار از کلانتر ، می دوزند خودرو یک کامیون کشیدن یک تریلر. هر دو سوبارو و می دوزند کامیون به پایان رسید تا در خندق خاموش میدوی جاده ها است.

مظنون فرار شمالی در نیمه راه جاده آزادی گفت. پنج نفر در بیمارستان بستری شدند با آسیب های مختلف از جمله شکسته دندان collarbones لگن و بینی و همچنین خونریزی داخلی. یک قربانی بود و هنوز هم در بیمارستان بستری و در شرایط بحرانی در منطقه مترو بیمارستان از شنبه. هر کس دیگری بوده است و یا خواهد شد شنبه منتشر شد.

نمایندگان بودند زیر معتبر راهنمایی که مظنون خودرو در Alborn منطقه که مشکوک راننده تماس دفتر به طور مستقیم مایل به نوبه خود در. راننده بود و همکاری با این تحقیقات پس از تبدیل خود را در است و در حال حاضر برگزار شد در St. Louis County زندان به اتهام جنایی فضایی عمل و ترک صحنه از یک خودرو تصادف با جراحت.

اخبار تریبون به طور کلی نمی, نام متهمان تا زمانی که آنها شده اند به طور رسمی متهم شده است.

این داستان به روز شده در 10:31 صبح 28 ژوئن با اطلاعات اضافی از سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر در خصوص بازداشت. این اصل ارسال شده در 7:20 بعد از ظهر ژوئن 27.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب