تلاش برای تدریس به دولت دانش آموزان مدرسه آنلاین, Haryana بانک ها در تلویزیون درس سه ردیف سیستم مانیتورینگ

نوشته شده توسط Sukhbir Siwach | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 2:05:59 pm بسیاری از دانش آم

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
نوشته شده توسط Sukhbir Siwach | Chandigarh | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 2:05:59 pm
vadodara police, vadodara covid violation, vadodara school notice over covid violation, vadodara school examination, indian expres news بسیاری از دانش آموزان از مدارس دولتی در این دولت متعلق به خانواده های فقیر از جمله Dalit و عقب مانده جوامع است.

در تلاش برای انتقال درس به دانش آموزان مدارس دولتی در طول همه گیر در هاریانا دولت معرفی کرده است سه ردیف سیستم های نظارت برای بررسی اینکه آیا دانش آموزان در واقع تماشای سخنرانی تلویزیونی از طریق آموزش و پرورش کانال Doordarshan.

دولت تصمیم به آموزش و پرورش ابلاغ از طریق Doordarshan پس از آن آمد به می دانم که کلاس های آنلاین نمی شد ممکن است برای دانش آموزان مدارس دولتی. "از طریق گسترده ورزش از مجموعه داده های ما آمد به می دانم که تنها 3 درصد خانواده ها که بچه ها رفتن به مدارس دولتی باید لپ تاپ/کامپیوتر با اتصال به اینترنت در حالی که 20 درصد خانواده ها باید گوشی های تلفن همراه. با شروع از باز کردن فرایند پدر و مادر را در تلفن همراه خود را با آنها. در این شرایط آموزش آنلاین امکان پذیر نمی باشد برای دانش آموزان مدارس دولتی گفت:" یک مقام وزارت امور خارجه وزارت آموزش و پرورش.

در این سناریو وزارت آموزش و پرورش تصمیم به انتقال درس از طریق دو آموزش و پرورش کانال Doordarshan. برای این وزیر منهر لعل خطار راه اندازی سانتی متر فاصله آموزش برنامه' در 15 آوریل. "مفهوم شبیه به Gyan دارشان کانال های اجرا شده توسط NCERT. ما باید یک اسلات از چهار ساعت در Doordarshan آموزش و پرورش کانال. سخنرانی از این کانال های تلویزیونی بر روی کابل شبکه و اعتماد Jio است, کانال های تلویزیونی در گوشی های تلفن همراه. معلمان و همچنین دانش آموزان قرار است به تماشای جلسات. بعد معلمان به تکالیف به دانش آموزان از طریق WhatsApp. آن دسته از دانشجویانی که لازم نیست گوشی های تلفن همراه شده است در ارتباط با کسانی که چنین گوشی می گوید:" مقام. مفهوم مفید برای دانش آموزان مدارس خصوصی بیش از حد به عنوان این سخنرانی را پوشش درسی از Haryana, مدرسه, آموزش و پرورش, بازی, تخته CBSE و تابلوهای دیگر بیش از حد.

بسیاری از دانش آموزان از مدارس دولتی در این دولت متعلق به خانواده های فقیر از جمله Dalit و عقب مانده جوامع است. در این شرایط آن را تبدیل به یک چالش برای دولت به بیان درس به آنها را بدون تحصیلات رسمی.

به گفته مقامات تقریبا نیمی از 52 لاخ مدرسه مطالعه دانش آموزان در مدارس دولتی در هاریانا. از مجموع 24,000 مدارس در دولت تقریبا 14,500 هستند, مدارس دولتی, در حالی که بقیه از آنها در مدارس خصوصی.

مدیر مدرسه ابتدایی آموزش و پرورش Pardeep Dagar گفت: هند اکسپرس که برخی از سخنرانی های گرفته شده از NCERT در حالی که دولت نیز به مواد اضافه برای برخی از سخنرانی ها.
اما چالش واقعی است که مناسب اجرای این پروژه است.

بنابراین دولت خواسته است هر یک از مدیران یا مدیران از همه 14,000 مدارس به تماس حداقل 20 نفر از دانش آموزان روزانه. "از مدیران خواسته شده است به ها جزئیات از کسانی که دانش آموزان آنها را به نام دولت-اجرای پورتال. برای بررسی اینکه آیا مدیران, نام, دانش آموزان, دولت بیشتر منصوب 2,000 ناظران که در تماس با دانش آموزان به صورت تصادفی. در مرحله سوم از افسران ارشد نیز برخی از تماس های تلفنی. با این روش ما رسیدن به 2.8 لاخ دانشجویان روزانه است. هیماچال پرادش و Uttarakhand بیش از حد به دنبال جزئیات این مدل گفت:" یک مقام رسمی.

این مفهوم به نظر نمی رسد به گرفتن نتایج مورد نظر از این زمینه است.

یک نیروی کار فعال راجش Chaubara از Chaubara روستای فتهبد منطقه اصرار دارد که مدل فعلی آموزش و پرورش در حال افاضه به دانش آموزان نمی تواند جایگزین روش سنتی تدریس در مدارس. "دولت باید با مدارس است. اگر همه چیز رو در قالب فعلی و سپس این سال تحصیلی را به اثبات بی فایده. دانش آموز متوسط به سختی حضور در چنین جلسات. آنها فقط کپی مشق شب از هر هوشمند و واتساپ همان به معلم فقط به تکمیل تشریفات" گفت: Chaubara که دو فرزند تحصیل در یک مدرسه دولت.

"هر زمان که ما به گوشی های تلفن همراه به دانش آموزان آنها شروع به بازی کردن بازی ها بر روی آن. این منفی تحت تاثیر سلامت خود را بیش از حد. بیشتر دانش آموزان می توانند یاد بگیرند به درستی تنها از تعامل با معلمان در کلاس. آموزش و پرورش از طریق تلویزیون یکی از راه های ارتباطی است. یک گزینه وجود دارد از تماس های تلفنی به معلمان به درخواست نمایش داده شد اما فرزندان ما آنقدر پیشرفته است که می تواند طرح هایی. علاوه بر این, آن را دشوار است به توضیح همه چیز را به دانش آموزان بر روی گوشی های, چرا که آنها عادت یادگیری بر سیاه تخته," او اضافه شده است.

ساکن Sudana روستا در روتک منطقه, Manoj Kumar گفت که دانش آموزان با مشکلات به دلیل قطع برق. یک افسر ارشد اعتراف کرد که وجود برخی از کاستی ها در سیستم مانند عدم دسترسی به تلفن های هوشمند و تلویزیون به همه دانش آموزان است. یک معلم از Yamunanagar ادعا کرد که حدود 50 درصد از دانش آموزان در این سخنرانی در تلویزیون و یا تلفن همراه.

وزیر سینگ سخنگوی هاریانا Vidyalaya Adhyapak Sangh بدن از دولت مدرسه, معلمان, نیز تحت تاثیر قرار گرفته با مدل فعلی آموزش و پرورش به معنای انتقال از آموزش و پرورش به دانش آموزان مدارس دولتی. "دولت باید در ابتدا بررسی امکان باز کردن مدارس برای کلاس های بالاتر تنها پس از بررسی وضعیت coronavirus در روزهای آینده. دولت نیز ممکن است در کاهش درسی پس از مشورت با همان تحصيلات دانشجو اتحادیه ها و اجساد پدر و مادر است. اگر این فرمول ها کار نمی کنند, پس از آن دولت نیز ممکن است اعلام این جلسه آموزشی با عنوان "صفر سال'," گفت سینگ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب