برگزاری T20 جام جهانی غیر واقعی در میان COVID-19 pandemic: کریکت استرالیا رئیس

کریکت استرالیا رئیس ارل Eddings روز سه شنبه اذعان کرد که در این سال T20 جام جهانی در میان COVID-19 همه گیر به

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

کریکت استرالیا رئیس ارل Eddings روز سه شنبه اذعان کرد که در این سال T20 جام جهانی در میان COVID-19 همه گیر به نظر می رسد "غیر واقعی" را به عنوان آن را دشوار خواهد بود به پرواز در 16 تیم به این کشور است.

سرنوشت این رویداد برنامه ریزی شده برگزار می شود در ماه های اکتبر و نوامبر است که کفن در عدم قطعیت به عنوان کشورهای مختلف ادامه داشته و در محل دقیق محدودیت های مسافرتی با توجه به شیوع کروناویروس که آلوده بیش از 8.1 میلیون نفر در سراسر جهان است.

"من می گویند بعید است...تلاش برای به دست آوردن (تیم) 16 کشور به استرالیا زمانی که بسیاری از کشورها هنوز رفتن را از طریق COVID خونتان غیر واقعی است و یا بسیار دشوار است" Eddings گفت: در طول یک ویدئو کنفرانس.

هفته گذشته شورای بین المللی کریکت (ICC) پس از جلسه هیئت مدیره گفت: تصمیم گیری در مورد این مسابقات خواهد شد در ماه آینده.

جهان بدن اظهار داشت که آن را می خواهد به ادامه بررسی طرح های احتمالی برای برخی از زمان بیشتر به عنوان یک تماس این قدر باید گرفته شود پس از هر ممکن است شور و مشورت است.

حدس و گمان وجود دارد که این رویداد رهبری برای به تعویق افتادن و پنجره استفاده خواهد شد توسط IPL است که در حال حاضر به حالت تعلیق درآمد.

این به رغم این واقعیت است که در استرالیا از جمله کشورهایی است که موفق شده اند به پهن کردن منحنی.

فقط بیش از 7000 موارد گزارش شده در اینجا و بیش از 6000 از آنها بهبود یافته اند از این عفونت مرگبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب