ورزش را بخشی از برنامه آموزشی: Rijiju

وزیر ورزش Kiren Rijiju در روز پنج شنبه گفت: ورزش را بخشی از برنامه درسی در این کشور را به سیاست های آموزش و پر

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

وزیر ورزش Kiren Rijiju در روز پنج شنبه گفت: ورزش را بخشی از برنامه درسی در این کشور را به سیاست های آموزش و پرورش و نمی تواند به عنوان یک فوق برنامه و فعالیت است.

"جدید سیاست آموزش و پرورش هند نیز به ورزش به عنوان بخشی از آموزش و پرورش (و) ورزش نه به عنوان فعالیت های فوق برنامه" Rijiju گفت: در روز پنج شنبه در افتتاحیه اجلاس بین المللی "وبینار در Olympism المپیک و آموزش و پرورش در قرن 21'.

"من همیشه باور داریم که آموزش و پرورش یکی از ورزش است. آن همان است," او اضافه شده است.

Rijiju گفت: ورزش نمی تواند درمان شود به عنوان اختیاری موضوع و آن را به عنوان یک بخشی از آموزش و پرورش است.

"ورزش نیز یک آموزش و پرورش, پس, ورزشی نمی تواند فعالیت های فوق برنامه. در نتیجه ورزش نمی تواند درمان شود به عنوان اختیاری موضوع ... ورزشی به عنوان بخشی از آموزش و پرورش است که باید مورد قبول همه است," او گفت:.

"جدید سیاست آموزش و پرورش از هند به طور رسمی اعلام نشده است, اما آن است که تقریبا در شکل نهایی. من وزارتخانه در حال حاضر تحت فشار قرار دادند به شدت در ما تعامل و مشارکت در کمیته ملی به ورزش بخشی جدایی ناپذیر از سیستم آموزش و پرورش."

Rijiju گفت که او تا به شکل یک سطح بالا کمیته برای تشکیل ملی ورزشی آموزش و پرورش هیئت مدیره.

"من بسیار خوشحال برای به اشتراک گذاشتن که ما در حال حاضر اعلام کرد ما ملی ورزشی آموزش و پرورش هیئت مدیره. در حال حاضر آن است که در مرحله شکل گیری و من را تشکیل می دهند بسیار سطح بالا و کمیته این کمیته مورد بحث در مورد چگونه به ملی ورزشی آموزش و پرورش در هیئت مدیره به شکل" او گفت:.

Rijiju نیز مشتاق به "موزه المپیک" برای کشور و گفت: بحث در مورد آن را یک بار وضعیت normalises ارسال COVID-19 بیماری همه گیر.

"در مورد موزه المپیک من شخصا احساس می کنم که موزه المپیک بسیار مهم دانست. ما باید در هر کشور و یک کشور مانند هند ما میراث ما باید که" او گفت:.

"بنابراین ممکن است پس از این COVID-19 زمانی که همه چیز بیش از ما خواهد شد بحث در مورد داشتن یک (و) شایسته خواستار آن (an), المپیک, موزه, ممکن است در دهلی نو ممکن است ما در استادیوم ملی ... من بسیار مشتاق به یک موزه المپیک در هند است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن