سای گسترش قرارداد 32 مربیان خارجی تا پایان ماه سپتامبر سال آینده

ورزشی اقتدار هند (SAI) در چهار شنبه تمدید قرارداد 32 مربیان خارجی در 11 رشته تا پایان سپتامبر سال آینده برای

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

ورزشی اقتدار هند (SAI) در چهار شنبه تمدید قرارداد 32 مربیان خارجی در 11 رشته تا پایان سپتامبر سال آینده برای اطمینان از تداوم در آموزش ورزشکاران تا توکیو بازی های المپیک است.

برترین مربیان در میان 32 شامل سانتیاگو Nieva و Raffaele Bergamasco در بوکس, گراهام رید (هاکی مردان) و پاول اسمیرنوف (تیراندازی) در میان دیگران. قرارداد بسیاری از این مربیان بودند به پایان رسید و در ماه سپتامبر این سال است.

مربی تیم ملی فوتبال ایگور Stimac قرارداد نیز افزایش یافته است اگر چه ربطی به بازی های المپیک است. او منصوب شد و در ماه مه سال گذشته برای دو سال تصدی.

در اوایل این ماه, وزارت ورزش گفته بود که قرارداد تمام مربیان خارجی تمدید خواهد شد تا پایان ماه سپتامبر سال آینده.

SAI گفت: تصمیم گرفته شد تا اطمینان حاصل شود که ورزشکاران عازم توکیو بازی ها, به تعویق افتاد, یک سال با توجه به COVID-19 گیر تداوم در آموزش خود را.

"به تعویق افتادن بازی های المپیک توکیو با یک سال باعث می شود آن را ضروری است که همان مربیان حفظ شود به طوری که ورزشکاران نه محروم در هر راه" ورزش وزیر Kiren Rijiju گفت: در یک نسخه.

"یک مربی جدید طول می کشد زمان برای درک یک ورزشکار و ورزشکار نیاز به زمان برای درک فرآیند آموزش یک مربی است. ما لازم نیست که در نوع خود از زمان در حال حاضر."

یک سای منبع گفت PTI که شرایط و ضوابط این قرارداد از جمله پاداش باقی می ماند همان است که پیش از آن.

"ما با تمدید قرارداد این مربیان خارجی در توصیه های مربوطه NSFs. تمام شرایط و ضوابط از جمله remunerations باقی می ماند همان" منبع گفت.

Rijiju قبلا اعلام کرد که مربیان هر دو سرخپوستان و از خارج از کشور خواهد شد و از این پس استخدام برای حداقل چهار سال یا یک المپیک چرخه برای اطمینان از تداوم. چهار سال قرارداد تحویل داده خواهد شد با یک چشم و در سال 2024 و 2028 بازی های المپیک است.

بیشتر فرمت قرارداد برای چهار سال خواهد بود و تصمیم گرفت بر اساس عملکرد مربی و توصیه از مربوطه NSFs.

این قرارداد هر چند از چهار سال بررسی سالانه خواهد شد و توسعه یافته بر اساس یک مربی به طور کلی نتایج نشان داد عملکرد ورزشکاران در رویدادهای مهم بین المللی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب