Sachin خلبان اردوگاه حرکت HC چالش ها متوجه دنبال MLAs' رد صلاحیت از مجمع

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 4:13:49 pm سابق کنگره رهبر و معاون وزیر

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 4:13:49 pm
Sachin Pilot, Rajasthan Congress, ashok gehlot, bjp attacks ghelot, sachin pilot to not join BJP, rajasthan news, indian express news سابق کنگره رهبر و معاون وزیر راجستان Sachin خلبان.

سابق کنگره رهبر و راجستان معاون وزیر Sachin خلبان و دیگر کنگره شورشیان ثبت یک دادخواست در راجستان دادگاه عالی به چالش کشیدن یک حرکت به رد صلاحیت مخالف MLAs از دولت و مجلس است. این درخواست در برابر رد صلاحیت اعلامیه فرستاده شده از بلندگو را به خلبان و 18 دیگر کنگره MLAs شنیده خواهد شد عدالت ساتیش چاندرا Sharma به احتمال زیاد در 3 بعد از ظهر امروز.

در روز سه شنبه کنگره محروم خلبان هر دو پست خود به عنوان معاون وزیر و دولت PCC رئیس—سه روز پس از مرحله نهایی مسابقات با سانتی متر Gehlot. این حزب همچنین ترک خورده, شلاق زدن بر روی خلبان وفاداران: Vishvendra سینگ و رامش مینا برداشته شد از دولت و دولت رئیس جمهور از جوانان کنگره و Seva Dal جایگزین شد.

این تصمیم اعلام شد پس از خلبان و MLAs قلم مقننه کنگره حزب (CLP) ملاقات در صبح روز دوم در دو روز — در یک هتل در حومه جیپور که در آن Gehlot اردوگاه نگه داشتن کنگره و دیگر حمایت از MLAs. این جلسات به این نتیجه رسیدند با سانتی متر Gehlot ایجاد اکثریت و با توصیه به اقدام علیه 19 MLAs.

پس از این MLAs فرستاده شدند اعلامیه توسط سخنران پس از کنگره شکایت کرده است که آنها را به مبارزه طلبیده بود یک مهمانی شلاق برای حضور در دو CLP جلسات.

Sachin خلبان بوده است و ناراحت از کنگره برداشت Gehlot برای وزیر پست پس از 2018 مجمع انتخابات است ، در 200 عضو مجمع کنگره 107 MLAs و BJP 72. در گذشته حزب حاکم مدعی حمایت از 13 مستقل دو MLAs هر یک از CPM و Bhartiya قبیله ای حزب (BTP) و یکی از Rashtriya Lok Dal (RLD).

گفته می شود حتی به کنگره تصریح کرد که این حزب است و نه بسته درهای خود را در مجلس Sachin خلبان راجستان وزیر Ashok Gehlot جمعه در زمان تطبیق خود معاون سابق گفت که "صحبت خوب به زبان انگلیسی یا خوش تیپ بودن همه چیز نیست". Gehlot همچنین متهم خلبان بود که دولت سابق کنگره رئیس جمهور درگیر بودن در اسب-تجارت با بی جی پی برای سرنگونی دولت او.

"زبان انگلیسی خوب دادن خوب بایت و خوش تیپ بودن همه چیز نیست. چه چیزی شما را در قلب خود آنچه تعهد شما این همه دیده می شود" Gehlot گفت: بدون ذکر خلبان توسط نام خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب