Rohit Sharma نامزد Khel Ratna

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) است نامزد Rohit Sharma معتبر راجیو گاندی Khel Ratna در حالی که Ishant Sh

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) است نامزد Rohit Sharma معتبر راجیو گاندی Khel Ratna در حالی که Ishant Sharma, Shikhar Dhawan و Deepti Sharma شده اند توصیه می شود برای Arjuna جایزه.

Rohit Sharma, ICC ODI کریکت سال 2019 شد اولین بازیکن ضربه به پنج قرن در یک نسخه در 50 بیش از جام جهانی.

Dhawan دارای رکورد سریع ترین آزمایش قرن در اولین و همچنین سریعترین هند برای رسیدن به 2000 و 3000-اجرای علامت در ODIs. Ishant شده است رهبری سرعت حمله. همه طفیلی Deepti دارای بالاترین فرد ODI نمره (188) توسط یک هندی و نیز تنها هند عنکبوتی که تار میتند به شش ویکت در یک ODI نوبت (شش برای 20).

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن