Remdesivir, نقاهت پلاسما با استفاده از مبتنی بر محدود شواهد موجود: وزارت بهداشت

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 7:00:25 pm محدود اضطراری استفاده از مواد مخدر در کشور

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: 14 ژوئن 2020 7:00:25 pm
Remdesivir, Remdesivir covid treatment, Remdesivir covid vaccine, Remdesivir india, new covid symptoms, loss of smell covid symptom, loss of taste covid symptom, coronavirus symptoms revised list محدود اضطراری استفاده از مواد مخدر در کشور برای درمان مشکوک یا تأیید شده آزمایشگاهی Covid-19 در بزرگسالان و کودکان بستری با بیماری شدید است به مجموعه ای از شرایط است.

یک روز پس از اجازه می دهد که استفاده از داروی ضد ویروسی remdesivir و خارج از برچسب استفاده از توکلیزوماب و نقاهت پلاسما در موارد متوسط از COVID-19 اتحادیه وزارت بهداشت در روز یکشنبه گفت: "استفاده از این روش های درمانی بر اساس محدود شواهد موجود در حال حاضر".

وزارت روشن است که remdesivir گنجانده شده است که به عنوان یک "تحقیقاتی درمانی" تنها با هدف محدود اضطراری استفاده زیر برخی از گزارش های خبری در مورد استفاده از مواد مخدر به عنوان بخشی از مدیریت بالینی پروتکل برای COVID-19 و در دسترس بودن آن در کشور است.

محدود اضطراری استفاده از مواد مخدر در کشور برای درمان مشکوک یا تأیید شده آزمایشگاهی Covid-19 در بزرگسالان و کودکان بستری با بیماری شدید است به مجموعه ای از شرایط است.

بخوانید | جلعاد را remdesivir در حال حاضر بخشی از هند Covid پروتکل درمان اما مجوز برای 6 شرکت ها گیر کرده در نوار قرمز

نوشته شده رضایت آگاهانه از هر بیمار لازم است قبل از استفاده از در حالی که نتایج بیشتر آزمایش های بالینی فعال اطلاعات نظارت از تمام بیماران تحت درمان مدیریت ریسک, برنامه ریزی همراه با فعال ارسال-بازاریابی نظارت و گزارش دهی عوارض جانبی جدی باید تسلیم شود.

"علاوه بر این سه دسته از محموله وارداتی هستند به آزمایش می شود و گزارش های ارائه شده به مرکز مواد مخدر استاندارد کنترل سازمان (CDSCO)" وزارت گفت.

استفاده از remdesivir تحت شرایط اضطراری با استفاده از اختیارات ممکن است در نظر گرفته شده در بیماران در معرض وزش مرحله بیماری است که در آن اکسیژن پشتیبانی می کند اما با مشخص موارد منع مصرف, با توجه به وزارت بهداشت, تجدید نظر در 'مدیریت بالینی پروتکل برای COVID-19' صادر شده در روز شنبه.

روز یکشنبه وزارت گفت: این دارو هنوز تأیید نشده است (بازار مجوز) توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (USFDA) که در آن مانند هند آن را همچنان تنها تحت شرایط اضطراری با استفاده از مجوز. وزارت گفت: Gilead Sciences تا به حال در مه 29 کاربردی به مواد مخدر نظارتی آژانس CDSCO به دنبال nod برای واردات و بازاریابی remdesivir .

پس با توجه مذاکرات, اجازه, تحت شرایط اضطراری با استفاده از مجوز اعطا شد در ژوئن 1 به نفع ایمنی بیمار و به دست آوردن اطلاعات بیشتر.

با توجه به بیانیه شش شرکت های هندی– Hetero, Cipla, BDR, جايزه, Mylan و دکتر ردی Labs نیز اعمال می شود به CDSCO برای اجازه به تولید و بازار این دارو در هند است. پنج تن از این باید وارد شده به یک توافق با Gilead Sciences. "این برنامه در حال پردازش توسط CDSCO در اولویت و مطابق با روش گذاشته پایین.شرکت های مختلف در مراحل میانی بازرسی از امکانات تولید, تایید, داده, ثبات, تست اضطراری تست آزمایشگاهی طبق پروتکل و غیره" بیانیه ای گفت:.

یک فرمولاسیون تزریقی, تست برای سنجش هویت ناخالصی اندوتوکسین باکتریایی آزمون و نازایی بسیار مهم برای ایمنی بیمار و این داده ها نیاز به ارائه شده توسط شرکت.

این CDSCO است در انتظار داده است و ارائه پشتیبانی کامل به این شرکت ها. آن را در حال حاضر به چشم پوشی کردن نیاز محلی بالینی برای این شرکت ها با استناد به مفاد اضطراری. نظارتی فرآیندهای در حال تسهیل و تسریع توسط CDSCO آن گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب