تجاوز به عنف متهم در اجرا: روزنامه صاحب زمان جزئی قربانیان در سفر خارج از کشور می گوید: پلیس

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 5:10:06 am گروهی از دختران که گز

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 5:10:06 am
گروهی از دختران که گزارش خود را در صبح روز یکشنبه به نام Miyan — که شده است از آوردن افکار روزانه از بوپال — به عنوان مردی که به اتهام سوء استفاده آنها را در آپارتمان خود را پس از آنها ارائه مواد غذایی و نوشیدنی. (فایل)

حتی به عنوان روزنامه صاحب Pyare Miyan شده است که متهم به تجاوز به جزئی دختران همچنان در اجرا بازداشت سه نفر از جمله مدیر و یک زن که گفته می شود به او کمک کرد تا تهیه کودکان است.

پلیس باید جستجو 68 ساله تخت و گزارش بهبود پورنوگرافی کودکان, اسباب بازی های جنسی, شاخ و گران قیمت مشروب. آنها همچنین جمع آوری اطلاعات در مورد سفرهای خارج از کشور که در آن او می گفته را جزئی قربانیان و خواص او صاحب در بوپال و ایندور.

گروهی از دختران که گزارش خود را در صبح روز یکشنبه به نام Miyan — که شده است از آوردن افکار روزانه از بوپال — به عنوان مردی که به اتهام سوء استفاده آنها را در آپارتمان خود را پس از آنها ارائه مواد غذایی و نوشیدنی. پلیس دستگیر شده بود 21 سال تا اتهام دیپلم در حالی که Miyan موفق به فرار.

روز سه شنبه دولت تخریب یک ملک مجاور به یک سالن عروسی متعلق به Miyan که تخریب شد و در روز دوشنبه. Miyan تا به حال به اتهام تجاوز بر یک قطعه زمین دولتی در نزدیکی تخت خود را. مقامات پاک تجاوز در روز سه شنبه.

SP (جنوب) Sai Krishna Thota گفت: هند اکسپرس که Miyan تا به حال سفر خارج از کشور در چند سال گذشته و همیشه همراه خود را جزئی قربانیان که او را ابو.

برخی از خارجی بودند ظاهرا برای درمان خود بیماری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن