پنجاب گرافت مورد: CBI به کوره Jaswinder Kaur در چندین جنبه

نوشته شده توسط Saurabh Prashar | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 11:51:37 am بازرس Jaswind

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
نوشته شده توسط Saurabh Prashar | Chandigarh | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 11:51:37 am
Jaswinder Kaur graft case, punjab police Jaswinder Kaur graft case, punjab police graft case, punjab news بازرس Jaswinder Kaur با CBI مقامات پس از تسلیم شدن در نوبت دادگاه در بخش 43 Chandigarh در روز شنبه. (عکس: Kamleshwar سینگ)

مرکزی دفتر تحقیقات به دست آمده بازداشت رشوه متهم بازرس Jaswinder Kaur در شنبه معلوم که او مخفی شده بود در طول absconding دوره نگهداری از سه مرد دیگر که نامشان ذکر شد در صنوبر علاوه بر این او را با لینک مجرا Bhagwan سینگ.

"ما نمی توانیم از امکان عبور بازجویی از بازرس Jaswinder Kaur و Bhagwan سینگ که در قضایی بازداشت و پس از اجازه خاص از دادگاه ویژه CBI قاضی. صدای نمونه Jaswinder Kaur نیز به دست آمده پس از اجازه دادگاه. ما می خواهیم برای ایجاد دنباله ای از وقایع پس از 30 ژوئن روز هنگامی که Jaswinder Kaur ناپدید شد. نقش Randhir سینگ و Nirpinder سینگ نیز مورد بررسی قرار گیرد" گفت: منابع در CBI.

Bhagwan سینگ دستگیر شد از نزدیک سنگرور برای پذیرش رشوه از Rs 1 لاخ از یک Gurdeep Singh در شب 29 ژوئن. او گفته قبول رشوه از طرف Kaur. Gurdeep Singh بود تحت فشار به دادن رشوه برای اسکان یک شاه از خیانت علیه او در شکایت از یک Randhir سینگ. Randhir سینگ بود ادعایی که Gurdeep تا به حال فریب خوردن او از Rs 26 لاخ به بهانه تنظیم کار دولت برای همسرش در هاریانا.

Kaur, ساکن Zirakpur در محلی وارد در دادگاه های ناحیه ای پیچیده و در بخش 43 بر روی یک روروک مخصوص بچه ها در روز شنبه.

"بازجویی از Kaur نیز لازم است برای حصول اطمینان از انگیزه او در پشت خوابیدن از "جعلی" DDR در PS مانی Majra بیان کرد که او رفته بود به ابتکارات ستاد بخش 30 در 30 ژوئن, روز پس از به طور منظم مورد پیشگیری از فساد, قانون ثبت شده بود در برابر او" حفظ منابع.

"Jaswinder Kaur شد remanded در چهار روز بازداشت پلیس. او را مورد بازجویی قرار بر جنبه های مختلف مورد گفت:" CBI سخنگوی RK گور.

صفحه اصلی گارد داوطلب احضار شد به عنوان شاهد

صفحه اصلی گارد داوطلب Harwinder سینگ که تا به حال مصرف مواد سمی در پنجشنبه احضار شد به عنوان شاهد در منطقهای مرکزی, CBI در روز چهارشنبه. او متصل شد با Jaswinder Kaur به عنوان راننده او هنگامی که او نوشته شده بود به عنوان شو از PS مانی Majra.

"Harvinder سینگ صرفا سوال برای حدود یک ساعت. او سوال شد برای پاکسازی برخی از نقاط. او اجازه داده شد برای رفتن گفت:" یک نوبت به افسر.

Harvinder سینگ پذیرفته شده در PGIMER از روز پنج شنبه. منابع گفت: پلیس از PS Sarangpur سعی در ضبط بیانیه خود اما پزشکان به او اعلام کرد نا مناسب برای آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب