معترضان جمع آوری به عنوان دلوت صاحب خانه مگس مؤتلفه پرچم

اعتراض سازمان ارین Kreeger گفت: او هماهنگ رویداد پس از دیدن یک داستان اخبار در مورد تنهاست تظاهرات نشسته در خا

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

اعتراض سازمان ارین Kreeger گفت: او هماهنگ رویداد پس از دیدن یک داستان اخبار در مورد تنهاست تظاهرات نشسته در خارج از پرچم صاحب خانه در جولای 3.

"من تو را دیدم پرچم قبل از اما من مطمئن نیستم که چگونه به ابراز نارضایتی با آن" Kreeger گفت. "پس هنگامی که من تو را دیدم تنها نشسته در خارج با یک ثبت نام, من, مثل, من می توانید انجام دهید که. همه ما می تواند انجام این کار است."

زمانی که Kreeger شنیده ام که برنامه ریزی شده بود به پرواز پرچم دوباره در جولای 13, او ساخته شده یک Facebook رویداد به جمع آوری برخی از دوستان و اعضای خانواده برای ایستادن در پیاده رو با علائم. بیشتر افراد مشترک این رویداد تا حدود 236 امضا کرده بود که علاقه مند است.

Andrea Crouse (from left), Ethan Adams, 11, and Carolyn Adams all of Duluth hold signs Monday while participating in a protest against Arthur Germaine Jr. who flies a Confederate Flag at his home in the Lakeside neighborhood of Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Andrea Crouse (از سمت چپ) اتان Adams 11 و کارولین آدامز همه دلوت نگه نشانه دوشنبه در حالی که شرکت در یک اعتراض آرتور بود جونیور که پرواز یک مؤتلفه پرچم در خانه خود در کنار دریاچه محله دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

Kreeger گفت: پیاده رو اعتراض برنامه ریزی شده بود با هدف ارائه آموزش در مورد مؤتلفه پرچم. Sاو گفت که او امیدوار است که این تظاهرات را "نشان دادن همبستگی و ساخت جامعه مکالمات در مورد اینکه چرا پرچم مضر است."

معترضان همچنین تشویق به پوشیدن ماسک, ماندن, 6 فوت دور از دیگر شرکت کنندگان گسترش همراه گلنوود خیابان و نه بلوک خیابان و یا پیاده رو ترافیک.

اعتراض آغاز شد در 4:30 p. m. اما در نهایت رشد به حدود 100 نفر ایستاده در کنار دو بلوک از گلنوود خیابان بود ، در ابتدا ژرمین نادیده معترضان مارس بازی موسیقی از خانه خود را با درب باز است.

Arthur Germaine Jr. of Duluth uses a megaphone to talk to protesters Monday from his front porch on Glenwood Street in Duluth. Germaine displays a Confederate flag on his house during major confederate holidays. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

آرتور بود جونیور از دلوت با استفاده از یک بلند گو حرف زدن به صحبت کردن معترضان روز شنبه از مقابل ایوان در گلنوود خیابان در دولوت. ژرمین نمایش مؤتلفه پرچم در خانه اش در عمده مؤتلفه تعطیلات. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

بسیاری از ژرمین همسایگان تبدیل به تماشای تظاهرات. برخی از پیوست معترضان مانند سارا McNeill.

"من دیده ام که پرچم پرواز و چند بار ما تصمیم گرفت از آن زمان به صحبت کردن و خاموش نمی شود دیگر هیچ" مک نیل گفت. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که مردم می دانند که او به نمایندگی از جامعه Lakeside به عنوان یک کل است."

در مورد نیمه راه از طریق اعتراض ژرمین همسایه ورن واگنر نزدیک خانه اش با او به صحبت در مورد از بین بردن پرچم.

"ما زندگی در این محله از سال 1984 و ما اعتقاد داریم که آزادی بیان و تمام این, اما ما نمی قدردانی از او رسم این همه توجه" واگنر گفت. "و این چیزی است که این همه در مورد او توجه است. بنابراین من می خواهم به فقط از او بخواهید به عنوان یک همسایه. به دلیل آن چه می گویند برای ما غیر سفید همسایه ؟ چگونه است که استقبال آنها را؟"

دو conversed برای چند دقیقه در ژرمین جلوی ایوان اما پرچم ماند در محل پس از گفتگو.

A driver of a truck pulls over Monday on Glenwood Street to tell a group of protesters, "there are 50 more trucks coming to mow you down." The protesters filled the sidewalks near the home of Arthur Germaine Jr. to get him to stop flying a Confederate flag at his home in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

راننده یک کامیون را می کشد بیش از دوشنبه در گلنوود خیابان به یک گروه از معترضان "وجود دارد بیشتر از 50 کامیون آینده به توده یونجه یا کاه پایین." معترضان پر, پیاده رو, در نزدیکی خانه آرتور بود جونیور به او برای جلوگیری از پرواز یک مؤتلفه پرچم در خانه اش در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

ژرمین گفت: او پرواز پرچم در هر عمده مؤتلفه تاریخ نه فقط فارست تولد. او گفت که او آن را به دلیل "تجزیه طلبی رکن اصلی کنفدراسیون" و آن را "نه نمادی از نفرت است."

"مردانی که راهپیمایی در زیر آن پرچم شد حسادت از جهان که در آن زمان" بود گفت. "به نظر این افراد (معترضان) جهانی است. آنها می خواهند به ما افتخار ما و من نمی خواهد محروم شود."

به سمت پایان اعتراض ژرمین نشسته در خارج در ایوان خود را. معترضان شروع به شعار "انجام کار درست را پرچم پایین!" و "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." ژرمین با استفاده از یک بلندگو و شروع به پاسخ به معترضان.

"شما در اشتباه هستید-به رهبری" او گفت:. "این هیچ ربطی به سیاه و سفید زندگی می کند."

در نهایت Kreeger تشکر معترضان برای آینده و تشویق آنها برای پراکنده کردن. جمعیت شروع به روشن شدن حدود 6:15 بعد از ظهر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب