رای گیری برای 19 Rajya سبها صندلی امروز تمام چشم ها به BJP در مقابل کنگره در گجرات MP راجستان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 10:11:58 am در میان ایالت گجرات مادها پرادش

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 10:11:58 am
rajya sabha, rajya sabha election, rajya sabha election result, rajya sabha election result 2020, rajya sabha elections 2020, rajya sabha, rajya sabha live news, rajya sabha latest news, rajya sabha news update, rajya sabha news, election, election 2020, elections result در میان ایالت گجرات مادها پرادش و راجستان همه را به دیدن یک مبارزه نزدیک بین BJP و کنگره است.

Rajya سبها انتخابات 2020: انتخابات برای 19 Rajya سبها کرسی در سراسر هشت متحده آغاز شد و امروز و شمارش آرا آغاز خواهد شد از ساعت 5 بعد از ظهر. در میان ایالت گجرات مادها پرادش و راجستان همه را به دیدن یک مبارزه نزدیک بین BJP و کنگره است.

رای گیری در جریان است در چهار صندلی در هر در آندرا پرادش و گجرات سه هر در مادها پرادش و راجستان, دو, در, Jharkhand, و هر یک در مانیپور, میزرم و مگالایا. رای گیری برای 18 کرسی معوق با توجه به این مستند در سراسر کشور اعمال شده برای جلوگیری از بیماری همه گیر کوروناویروس که ادعا کرده 12,237 در هند زندگی می کند. نظر سنجی در اصل برنامه ریزی شده بود برگزار شد و در مارس 26.

نگه داشتن در ذهن بیماری همه گیر کوروناویروس که کمیسیون انتخابات هند (ECI) ساخته شده جداگانه دستورالعمل های عملیاتی استاندارد (دستورالعملهای عملیاتی استاندارد) از جمله مسیرهای جداگانه و در انتظار مناطق MLAs مشکوک به Covid-19 ورود به دولت برای رای گیری. این ECI است مستقر پیراپزشکی تیم در نظرسنجی مرکز. ماسک و دستکش و sanitisers در دسترس خواهد بود در چهار-پنج مکان در محل از جمله توالت استفاده می شود توسط نامزدها MLAs سنجی کارکنان و دیگران در حال حاضر. کل نظرسنجی مرکز نیز خواهد بود sanitised قبل از فرایند آغاز می شود.

سرمقاله | ظروف سرباز یا مسافر در مانیپور

در چند ماه گذشته چندین MLAs باید روشن طرف دادن به نوبه خود جالب به انتخابات.

در گجراتبه عنوان در هر زمان قدرت هر دو حکم BJP و مخالفت کنگره ندارد تعداد مطلق در مجلس برای تضمین پیروزی برای همه کاندیداهای خود را. بی جی پی دارای سابقه سه نامزد — Abhay Bharadwaj, Ramilaben باره و Narhari امین در حالی که کنگره به نامزد دو shaktisinh می Gohil و Bharatsinh Solanki.

نظر | Probity تومان در نظر سنجی می تواند تضمین داخلی تغییر در احزاب نیست سختگیرانه تر قانون

انتخابات بودند لازم بعد از مدت چهار نماینده مجلس به پایان رسید و در ماه آوریل این سال; سه نفر از آنها از BJP — Chunibhai Gohel, Shambhuprasad Tundiya و Lalsinh Vadodia — و یک جانباز کنگره رهبر Madhusudan Mistry.

انتخابات در مانیپور نیز به احتمال زیاد جالب پس از استعفای نه نفر از اعضای ائتلاف حاکم و مخالفان کنگره فشار برای عدم اعتماد به حرکت در برابر N Biren سینگ دولت است. بی جی پی دارای سابقه Leisemba Sanajaoba عنوانی پادشاه مانیپور در حالی که کنگره نامزد است T club signage ببو. روز چهارشنبه سه MLAs از BJP استعفا داد و به عضویت کنگرهو چهار MLAs ملی حزب مردم (NPP) یک AITC MLA و مستقل MLA انصراف حمایت بی جی پی به رهبری دولت ائتلافی.

در کارناتاکا که در آن انتخابات برگزار می شود برای چهار کرسی تمام نامزدها — نخست وزیر سابق HD Deve Gowda کهنه کنگره رهبر Mallikarjun Kharge BJP نامزدهای Iranna Kadadi و Ashok Gasti — اعلام شده است انتخاب unopposed. BJP نامزد Nabam Rebia نیز انتخاب unopposed به تنها Rajya سبها صندلی از آروناچال پرادش.

بخوانید | مانیپور: کنگره جدید به رهبری داد قصد دارد بدون اعتماد به نفس حرکت

در Madhya Pradesh, هر دو بی جی پی و کنگره را به میدان فرستاد دو نامزد برای هر سه صندلی. در حالی که بی جی پی را نامزد سابق کنگره MP Jyotiraditya Scindia و سومر سینگ Solanki کنگره به نام Digvijaya سینگ و Dalit رهبر Phool سینگ Baraiya. در 230-عضو مجمع BJP در حال حاضر 107 MLAs و همچنین برخوردار از حمایت دو قانونگذاران از Bahujan Samaj یکی از Samajwadi و دو مستقل در حالی که مخالفت کنگره اتحاد 92 MLAs. در حال حاضر قدرت موثر از خانه 206 به 24 کرسی در حال دروغ گفتن خالی است. در حالی که BJP است انتظار می رود را به نفع خود دو کرسی و کنگره یک صندلی مبارزه خواهد بود برای چهارمین حافظه.

بخوانید | پس از حمله از مهمانی RS, نظر سنجی, BSY می شود مردان خود را برای انتخابات MLC

در راجستان هر دو حاکم کنگره و مخالفت BJP باید تسلیم قانون گذاران خود را در هتل های مختلف پس از یکدیگر را متهم شکار غیر قانونی MLAs. برای سه کرسی برای grabs چهار نامزد (دو از کنگره و به عنوان بسیاری از BJP) را در پرونده نامزدی مقالات. کنگره اتحاد نامزد K C N و Neeraj Dangi در حالی که بی جی پی دارای سابقه راجندرا Gehlot و Onkar سینگ Lakhawat.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن