عاملان شنیع تروریستی همچنان به لذت بردن از "دولت نوازی' در پاکستان: هند در سازمان ملل متحد

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 2:54:57 pm هند با اشاره به مرگبار بمبئی حم

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | به روز شده: ژوئیه 10 سال 2020 2:54:57 pm
Counter-Terrorism Week, india slams pakistan at Counter-Terrorism Week, UN Counter-Terrorism Week, mumbai terror attacks, 1993 mumbai blasts هند با اشاره به مرگبار بمبئی حملات تروریستی به اسلم پاکستان در سازمان ملل متحد در نشست مجازی. (PTI/فایل)

هند ناودان پاکستان برای اقدام در بتن شواهد به اشتراک گذاشته شده توسط آن در چندین حملات تروریستی از جمله 1993 بمبئی سریال انفجار و 2008 بمبئی terror attack و با اشاره به این که عاملان این جنایات شنیع هر چند ممنوعه توسط سازمان ملل متحد همچنان به لذت بردن از "دولت نوازی" در کشور است.

Mahaveer Singhvi رئیس هیئت هندی ساخته شده نظرات در یک وبینار در روز پنج شنبه در ادامه مجازی مبارزه با تروریسم هفته.

"این فرصتی برای تکرار کرد و ما جمعی حل و فصل به حفظ و رعایت حقوق بشر است. این مایه تاسف است که پاکستان حامی تروریسم فرامرزی و جهانی اذعان چشمه سر و مهلک مهد تروریسم بار دیگر با استفاده از این فروم برای تبلیغ آن بی اعتبار روایت و ساخت بازیگوش و زشت اتهامات علیه هند" Singhvi گفت.

در حالی که تمام جهان از جمله هند متعهد شده است گام فعال برای ترویج حقوق بشر و ایجاد انعطاف پذیری در برابر تروریسم, پاکستان, است, اصلی جریان تروریسم به عنوان statecraft, Singhvi اضافه شده است.

"آن را همچنان به ارائه نظامی و مالی و پشتیبانی لجستیکی برای عبور از مرز تروریسم را رد کرده است اما قربانیان تروریسم اساسی خود را حق به عدالت با بازیگری در بتن شواهد به اشتراک گذاشته شده توسط هند در چندین حملات تروریستی از جمله 1993 بمبئی سریال انفجار و 2008 بمبئی Terror Attack. عاملان این جنایات شنیع شده اند ممنوعه توسط شورای امنیت سازمان ملل کمیته 1267 اما همچنان به لذت بردن از مهمان نوازی دولت در پاکستان" Singhvi مشترک برای مبارزه با تروریسم در وزارت امور خارجی گفت.

Singhvi همچنین گفت: پاکستان در تلاش برای "بالماسکه" به عنوان مروج حقوق بشر و egalitarianism است "مسخره" با توجه به آن سابقه سیستمیک آزار و اذیت آن اقلیت ها از جمله مسیحیان Ahmadiyyas سیک ها, هندوها, شیعه و پشتون ها هزاره, سندی و بلوچ. از طریق سخت گیرانه قوانین توهین به مقدسات, مجبور, تبدیل و, ازدواج و قتل های فراقضایی.

پاکستان همواره با چنگک جمع کردن تا این مسئله جامو و کشمیر و دیگر مسائل داخلی هند در سازمان ملل متحد fora. در اوایل این هفته نیز هند به شدت ضربه در پاکستان برای بالا بردن هند در سیاست های داخلی و امور داخلی در مقابله با تروریسم فروم.

در وبینار "حفاظت و ترویج حقوق بشر به عنوان یک سنگ بنای ساختمان انعطاف پذیری در برابر تروریسم", Singhvi اظهار داشت که جامو و کشمیر بوده است و ادامه خواهد داد به بخشی جدایی ناپذیر از هند گفت: پاکستان باید متوقف به طمع به چیزی داشتن آن است.

"آنچه که به تصویر کشیده شده توسط پاکستان است که در واقع دولت با حمایت تروریسم فرامرزی. هند تاکید کرد که با وجود ادامه جنگ نیابتی و حمایت دولت تروریسم فرامرزی خروشان توسط پاکستان علیه مردم جامو و کشمیر مردم جامو و کشمیر را reposed ایمان خود را در دموکراسی است."

Singhvi گفت که قبل از موعظه به دیگران پاکستان باید به یاد داشته باشید که تروریسم بدترین فرم نقض حقوق بشر.

"جهان نیاز نیست درس حقوق بشر از یک کشور که خود شهروندان به عنوان به خوبی به عنوان اقلیت هرگز لذت واقعی دموکراسی است. حداقل پاکستان می تواند انجام دهد از این رو است که نگاه به خود در امور متاسفم و قرار دادن آن خانه به منظور قبل از اشاره انگشت در دیگران و خارج می گردند زهر در برابر منتخب دولت هند و رهبران آن است."

Singhvi گفت: سازمان ملل متحد فروم که هند دارای یک تمدن اخلاق از شمول تحمل و پذیرش و فلسفه "Vasudhaiva Kutumbakam" جهان یک خانواده با نفوذ هر جنبه ای از زندگی است.

"ما فرهنگی و زبانی و مذهبی تنوع قدرت ما است و قانون اساسی ما تضمین حقوق برابر برای همه ادیان و مذاهب. پاکستان ممکن است تکرار آن Goebbelsian دروغ هزار بار اما آن را نمی تواند تغییر این واقعیت است که اقلیت ها احساس امنیت و قدرت در هند است."

او در ادامه گفت که تروریسم grossest توهین به لذت بردن از حق ذاتی بشر برای زندگی و برای زندگی در صلح و امنیت است. آن را تهدیدی جدی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی را تضعیف دموکراسی به خطر می اندازد و حکومت قانون و حمله به آزادی اندیشه و آزادی بیان و انجمن.

"در حالی که اعمال تروریستی و نقض حقوق فردی قربانیان آن نیز عمیقا تحت تاثیر لذت بردن از طیف وسیعی از حقوق خانواده های قربانیان و جامعه به عنوان یک کل" او گفت:, و اضافه کرد که ساختمان انعطاف پذیری جامعه در برابر تروریسم به شکل بخشی جدایی ناپذیر از هر گونه مقابله با تروریسم استراتژی است.

"وجود دارد یک نیاز برای پرورش یک جامعه که در آن افراد و جوامع در حال قادر به مقابله با گسترش ایدئولوژی تروریستی و به چالش کشیدن کسانی که معتقدان به آنها را. این نیاز قوی مشارکت و همکاری شهروندان و جوامع محلی."

اشاره کرد که هر حادثه تروریستی به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار می بشر حقوق زنان و کودکان گفت: جنس و سن حساس اقدامات نیاز به ثبت در پرداختن کوتاه و متوسط و بلند مدت نیاز از آسیب پذیر ترین گروه از قربانیان تروریسم است.

حفاظت از حقوق کودکان و افراد جوان به ویژه حق خود را به آموزش و پرورش نیز برای جلوگیری از افراط گرایی و تلقین تروریستی و ایدئولوژی او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب