Paddling به رکاب زدن به Gunflint دنباله

دوچرخه سواری و قایق رانی لود شده و آماده به جاده در مسیر به Gunflint دنباله. (پیتر پاسی / ppassi@duluthne

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
A bike and canoe loaded and ready to hit the road en route to the Gunflint Trail. (Peter Passi / ppassi@duluthnews.com)

دوچرخه سواری و قایق رانی لود شده و آماده به جاده در مسیر به Gunflint دنباله. (پیتر پاسی / ppassi@duluthnews.com)


در یک سال نرمال ممکن است ما را مرتب سوار شاتل از Gull Lake فرود به ماشین ما انتظار 12 مایل پایین Gunflint دنباله دار در راه اندازی در ساحل جنوبی Gunflint دریاچه. اما همانطور که می دانید این نه زمان عادی.
به جای قراردادن خودمان را به یک وسیله نقلیه با یک غریبه به طور بالقوه قرار دادن هر دو ما و راننده در خطر ابتلا به عفونت ما سعی کردیم چیزی است که من همیشه می خواهم با شمردن انجام می دهند اما هرگز تا به حال در واقع تلاش کرده است.
من به ارمغان آورد یک دوچرخه است.

ما کاهش یافته است دوچرخه سواری در مسیرهای پیاده روی در پایان به درستی به نام محل آن در پایانه از Gunflint دنباله و سپس سوار به پایین به Gunflint دریاچه راه اندازی برای شروع سفر ما روز جمعه. ما خواسته علامت عزیزم در راه بیابان قایق رانی Outfitters, جایی که او فکر می کنیم ممکن است بسیاری با خیال راحت پر کردن یک دوچرخه و او با مهربانی به ما اجازه ذخیره آن بر روی اموال خود را.

Heading back down the Gunflint Trail 12 miles from Gull Lake to retrieve our vehicle at the Gunflint Lake landing at the end of our trip. (Photo courtesy of Jill Hinners)

رفتن به پایین Gunflint دنباله 12 مایل از Gull Lake برای بازیابی خودرو ما در Gunflint دریاچه فرود در پایان سفر ما. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از جیل Hinners)

ما مجموعه ای از در سفر ما به طور کامل انتظار برای مواجهه با ترافیک به عنوان من می خواهم anecdotally شنیده مرز آب شده بود تاخت و تاز در این سال توسط مردم به دنبال پناهگاه از این بیماری همه گیر. اما ما در بر داشت مسیر ما به ارائه مقدار زیادی از گزینه های کمپینگ تنها با تعداد انگشت شماری از سایت ها ادعا. ما نیز مواجه می شوند نه تنها یک حزب دیگر در هر یک از ما portages. این bandanas ما انجام شده به عنوان موقت ماسک رفت و تا حد زیادی استفاده نشده.

در حالی که ترس های ما از شرایط شلوغ بی اساس ثابت کرد ما کشف شواهد کافی که مرز آب کشیده شده یک سهم عادلانه از بازدید کنندگان کمتر از یک خواهد بود امیدواریم که مورد حفظ طبیعت بکر این منطقه بیابان. در گذشته ما معمولا تحت تاثیر قرار شده است با وجدان پاسداشت مسافران نشان داده اند.
اما در این سال ما را به سطل زباله تر از ما دیده ایم در نزدیک به دو ده سال سالانه سفرهای. ما بسته بندی شده تقریبا به اندازه رد از دیگران به عنوان حزب ما خود را ایجاد — شکسته اردوگاه ظرف دندانپزشکی, شمشیر, سیگار و ته سیگار یک guzzled شش بسته از Busch آبجو پرتاب در آتش رنده نیم-استفاده از صابون های ولگرد ماهیگیری یک قابلمه درب یک قاشق چوبی کابل و نوار اسنک فراغ به نام فقط یک نمونه از این یافته ما جمع آوری شده است.


یک زن و شوهر ما پشت سمت چپ: یک برنامه به طور بالقوه بشدت از دست رفته رول کاغذ توالت در یک کیسه پلاستیکی پیدا نشسته اردوگاه biffy و دو مشعل اجاق گاز اردوگاه کسی تا به حال بدون توضیح پرتاب به آب از یک سایت میخک دریاچه.
ما در سفر روزانه ورود به سیستم من با تعجب: چرا مردم سفر به بیابان تنها به محو کردن آن ؟
در Saganaga دریاچه اردوگاه که در آن ما برای متوقف ناهار در نیمه راه از طریق سفر ما ما زد به یک جفت از خدمات جنگل رنجرز که گفت: آنها متوجه شده مشخص شده سربازان ارتش در بستر به عنوان به خوبی. یکی از آنها برگزار هوا کیسه زباله آنها را جمع آوری کرده بود که فقط بعد از بازدید از کمپ و پاکسازی زباله از آتش grates.

جدید به منطقه ما خواسته رنجر ریچارد Pulsfus اگر او تا به حال هر اردوگاه توصیه. همسر من کشیده ما مکنزی نقشه و آن را به دست افسر. او حمایت کشش دست خود را به قبول این نقشه در طول بازو و ذکر نیاز به حفظ فاصله اجتماعی در این روز از COVID-19.

View from Lake Saganaga's Clark Island on final night of our trip. (Photo courtesy of Jill Hinners)

نمایی از دریاچه Saganaga را کلارک جزیره در شب نهایی از سفر ما. (حسن نیت ارائه میدهد عکس از جیل Hinners)


جیل و من آگاهانه در یک نگاه دیگری maskless و خجالت برای نظارت. پس از چند روز در دنباله ما اعتراف کرد که افکار ما از این بیماری همه گیر به حال مرتب کردن بر اساس از ذوب دور با دیگر نگرانی.
"من حدس می زنم که چرا ما به اینجا می آیند" به من گفت: Pulsfus.
پس از شش روز در بیابان — با یک گوزن شمالی رویت, woodchuck برخورد مه آلود صبح و دیگر خاطرات مورد علاقه کنون گرفتی سند چشم انداز از بستر — ما ساخته شده و ما اجتناب ناپذیر بازگشت به تمدن. من برگرفته دوچرخه و pedaled حدود یک ساعت به عقب برای Gunflint دریاچه, تنومند راه من بالا و پایین دنباله در کنار مرغ و سپس کاج اروپایی Creek, چشم انداز اتفاق می افتند در یک اندازه گیری سرعت قبل از من صعود به موتوری فلزی خودرو که به زودی باز خواهد گشت و ما را در قایق رانی بیش از حد به سرعت به دولوت.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب