دیدگاه ما: دو راه اول خیابان یک طرح به ارزش در آغوش

در واقع کسانی که خیابان یک طرفه به خصوص اول خیابان باقی می ماند — حتی اگر بین ایالتی 35 شده است مسیر انتخاب بر

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

در واقع کسانی که خیابان یک طرفه به خصوص اول خیابان باقی می ماند — حتی اگر بین ایالتی 35 شده است مسیر انتخاب برای زمان بسته مسافران برای نزدیک به 30 سال است.

بدتر از رده خارج خیابان اول به تکامل گیج کننده ظروف سرباز یا مسافر از یک راه ترافیک سپس دو-راه و کامیون ها به طور غیر قانونی متوقف شد و در رانندگی خطوط به خالی کردن بد قرار داده و کمی استفاده می شود بارگذاری مناطق و اتومبیل های که zip همراه خطرناکی سریع تر از آنها باید.

مقامات شهر شده اند صحبت کردن در مورد رفع همه این کار را برای بیش از 10 سال است. آنها بوده است و مطالعه آن از نزدیک برای حدود 14 ماه از جمله با $112,171 ارزش کمک از یک مشاور مینیاپولیس-بر اساس Alliant مهندسی. یک راه حل پیشنهادی است که انتظار می رود به منظور ارائه به شورای شهر به عنوان به زودی به عنوان دوشنبه. راه حل این است که یک برنامه برای تبدیل خیابان اول همه آن را از Mesaba خیابان به خیابان 24 شرقی به صورت دو طرفه با علائم و نشانه های توقف در تقاطع ها است که با دقت منعکس کننده ترافیک حجم و الگوهای با کامیون-بارگذاری مناطق که در آن آنها واقعا مورد نیاز است.

عمیقا تحقیق و خوب فکر کردن طرح منعکس کننده اولویت ها و ورودی از Duluthians اول خیابان اپراتورهای کسب و کار و دیگران با علاقه در مرکز شهر و جامعه ما است. آن را سزاوار توجه جدی و اتخاذ حتی اگر یک نیشگون گرفتن و کشیدن و یا دو مصمم به هنوز هم مورد نیاز است.

"واضح است که این چنین شکسته عامل خیابان در حال حاضر است که واقعا وجود دارد بسیاری از مزایای به دست آورده با ساخت این تغییر" دلوت ارشد برنامه ریز حمل و نقل کریس Liljeblad گفت: در مارس 28 جلسه عمومی برگزار شد تقریبا. "در حالی که هنوز هم وجود دارد و مخالفان این پروژه ما فکر می کنیم وجود دارد فارغ از منافع است."

در حال حاضر برای اولین بار بین خیابان Mesaba خیابان و خیابان 24 شرقی سوئیچ بین یک طرفه و دو طرفه در چهار نقطه مختلف. "این می تواند بسیار گیج کننده برای رانندگان و در برخی موارد برای عبور و مرور" Liljeblad گفت. "ترس در اینجا است که زمانی که مردم مطمئن نیستید در مورد آنچه به انجام آنها گاهی اوقات انجام کارهای دیوانه. که می تواند یک خطر و همچنین به عنوان یک ناراحتی."

مطالعات متعدد همه رسیده و این نتیجه همان حدود دو راه ترافیک: حرکت آن آهسته تر از ترافیک در خیابان یک طرفه است که امن تر برای عبور و مرور. شانس یک عابر پیاده در حال مرگ پس از زده هستند سه برابر بیشتر از زمانی که خودرو در حال حرکت است در 30 مایل در ساعت به جای 20 مایل در ساعت. شانس مرگ در حال هشت بار بیشتر از زمانی که جهش با سرعت 20 مایل در ساعت به 40 مایل در ساعت با توجه به اطلاعات وارد شده توسط شهرستان و مشاور است. گزارش کامل در وب سایت شهر.

تبدیل خیابان اول به همه دو راه ترافیک نمی خواهد هزینه بسیار. دو خط زرد نیاز به رنگ آمیزی در محل سفید centerline. و چند نشانه ترافیک و سیگنال, و دیگر خیابان های نشانه گذاری را باید به آن اضافه شود و یا تعدیل. کار قادر خواهد بود به انجام شده توسط شهر خدمه که در حال حاضر تبدیل چندین راه در مرکز شهر و در جای دیگر از یک طرفه به دو طرفه — بدون درز با نتایج.

بله تجاوز از snowbanks در زمستان و چه برف شخم زده حلال هستند نگرانی برای اولین خیابان در آینده تبدیل. اما این خیابان در حال حاضر از نظر قانونی به اندازه کافی گسترده به صورت دو طرفه و دو پارکینگ خط. حداقل محدود به محدود کردن عرض مورد نیاز در قانون دولت است که 34 پا در کسب و کار و پزشکی مناطق. اولین خیابان در این مناطق است که در حال حاضر 41 تا 42 فوت عرض است. مقامات شهرستان در حال تلاش برای بهبود آن برف-شیوه های اضطراری.

"این snowplowing موضوع از اولویت های دولت گفت:" آدم Fulton معاون برنامه ریزی و توسعه اقتصادی برای این شهرستان است.

برای این کار باید اگر در زمستان سال گذشته فقیر شخم عملکرد هر نشانه بود.

در دسترس بودن پارکینگ محفظه همراه تبدیل خیابان اول نیز یک نگرانی شده است. با ورودی از اپراتورهای کسب و کار و دیگران تنها شش فضاهای پارکینگ می شود از دست داده و تحت این طرح در حال حاضر. وجود دارد حدود 180 تا 200 محفظه فضاهای در حال حاضر. شش کمتر است از دست دادن کمتر از 3 درصد است که نه زیادی به من بدهید تا برای کمتر گیج کننده و بسیار بهبود یافته خیابان.

"شما نمی خواهید به از دست دادن هر یک در خیابان پارکینگ, من می دانم که ... اما من واقعا خوشحال و برای دیدن آن تنها شش. که جای تعجب کم به من" دلوت پارکینگ پلیس Manager علامت بائر گفت. "هیچ چیز دائمی است. ... (پارکینگ) است که احتمالا ساده ترین چیزی که برای تغییر کردن جاده ها به عنوان ما حساب (برای) این نیاز در آینده و تنظیم مجدد. ...

"ما همچنان به صحبت از طریق آنچه (تغییرات) معنی برای کسب و کار و من می تواند پرتاب کردن وجود دارد که ما هنوز امیدوار به ترفند را به این طرح به عنوان ما را از طریق به دست آوردن این حق برای همه است."

گرفتن این حق را برای همه می تواند یک هدف مشترک. بنابراین می تواند دقیق اولین خیابان که دیگر به تظاهر آن را در I-35.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن