به نظر ما/حمایت: دموکرات ها می تواند به سلامت فکر بهداشت ، اسمیت nod در اولیه

COVID-19 ادامه به ستمگري ملت است فقط یک دلیل برای دموکرات ها به تجمع در اطراف سلامت فکر سناتور. "من رهبری است

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

COVID-19 ادامه به ستمگري ملت است فقط یک دلیل برای دموکرات ها به تجمع در اطراف سلامت فکر سناتور.

"من رهبری است و یکی از بیرون رفتن و صحبت با مردم روابط ساختمان و سپس تبدیل آن به عمل کمک می کند که Minnesotans کمک می کند, Duluth, و کمک می کند تا شمال کشور" اسمیت در مصاحبه ای گفت: در این ماه برگزار می شود عملا با اعضای News Tribune هیئت تحریریه. "من یک رکورد ... از کار در سراسر خطوط حزب در واقع به انجام همه چیز را برای مردم و من فکر می کنم که این نوع از رهبری مردم به دنبال در این لحظه رهبری است که ثابت و قوی و دلسوز است و با تمرکز بر نتیجه گرفتن."

اسمیت هر دو حزب تلاش کرده اند شامل حفظ الکتریکی تعاونی' مالیات معاف وضعیت گسترش خدمات بهداشت روان در مدارس و کاهش انسولین قیمت.

اسمیت شده است یک جنگنده به صورت در دسترس و مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی از جمله گسترش telehealth و حمایت از رفتاری مراکز بهداشتی و درمانی. از ماه مارس او را تحت فشار قرار دادند برای بیشتر COVID-19 تست و برای بیمارستان ها و درمانگاه ها به منابع آنها نیاز دارید. لایحه او معرفی شده COVID-19 تست رایگان برای همه. او فعال بوده است و ناظر هم در تضمین این که COVID-19 تسکین می رود که در آن در نظر گرفته شده و که در آن مورد نیاز.

"مهم ترین چیز در یک لحظه مثل این است که ما اصلا سیاسی بهداشت عمومی و شواهد و داده ها است که ما به دنبال حقایق (و) ما به دنبال بهترین شواهد (و) که ما پیدا کنید (بهترین راه) برای نگه داشتن مردم در امن" اسمیت گفت. "انتقاد من از دولت از رئیس جمهور در پایین است که وجود داشته اند بیش از حد بسیاری از تلاش ها واقعا به سیاسی آنچه که اتفاق می افتد. ما این را با ماسک."

اسمیت به نام خودش یک "قهرمان" سنگ آهن معدن. او اذعان کرد که علم در جایی است که برای PolyMet پروژه و گفت: او "نه مخالف آن." او "بسیار نگران" اما در مورد پیشنهاد دوقلو فلزات پروژه "نزدیکی به مرز آبهای این منبع بسیار ارزشمند است که ما داریم."

در حالی که دلوت پلیس "عمل با مسئولیت" اسمیت گفت: "من معتقدم که ما باید یک مشکل سیستمیک با پلیس در کشور ما و این که ما نیاز به مقابله با ریشه." او با پشتیبانی از افزایش پاسخگویی برای ماموران اقدامات بیشتر د-تشدید آموزش و استفاده گسترده تر از دوربین های بدن. او همچنین پشتیبانی از رجیستری ملی از افسران و خود انضباطی پرونده به آن را مشکل تر برای بد پلیس به گزاف گویی غیر قابل تشخیص از بخش به بخش.

"من فکر می کنم در مورد Duluth یک شهر که خیلی دوست دارم و من فکر می کنم در مورد مسیر که دلوت شده است در طول چند سال گذشته: فقط یک قوی غنی و متنوع اقتصاد یک جامعه است که پس از تقویت توسط قوی مراقبت های بهداشتی و قوی موسسات آموزشی و در عین حال یک جامعه است که فقط به عنوان بسیاری از مکان ها در حال دست و پنجه نرم با اثرات COVID" اسمیت گفت. "من عمیقا احترام به آنچه اتفاق می افتد شده است در Duluth (به خصوص) در اطراف نژادی عدالت است."

با اسمیت به وضوح در گوشه Duluth DFLers می توان در او — از جمله در اصلی.

همچنین در حال اجرا: چهار دیگران بر دموکراتها رای گیری برای آمریکا در مینه سوتا است. آنها کریستوفر لوول روکو نوشت که در یک op-ed در اخبار تریبون که خود را با تمرکز عبارتند از قانونی کردن ماری جوانا و ایجاد شغل; Paula Overby از Eagan, مینه سوتا, سلامت, مدافع سابق حزب سبز و حزب استقلال عضو; احمد حسن از کتی تگزاس گفت که سرمقاله اعضای هیئت مدیره که اقتصاد انصاف و مهاجرت هستند اولویت های خود را; و استیو کارلسون از سنت های دیرین حزب استقلال نامزد و حمایت از سلامت زنان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب