Northland دریاچه می تواند تغییر نام همراه با واشنگتن NFL تیم

44 هکتار از دریاچه ای در, دریاچه, شهرستان می تواند در راه خود را به پیوستن به واشنگتن NFL تیم در بازنشستگی نژ

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

44 هکتار از دریاچه ای در, دریاچه, شهرستان می تواند در راه خود را به پیوستن به واشنگتن NFL تیم در بازنشستگی نژادی لکه دار کردن "Redskin" از آن نام.

در اوایل سال جاری برتر ملی جنگل با ورودی از قبایل همکاران ارائه پیشنهاد تغییر نام به ایالات متحده آمریکا هیئت جغرافیایی نام درخواست که نام Redskin دریاچه توان تغییر آن را به عنوان به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود توهین آمیز با توجه به هیئت مدیره فصلنامه لیست درخواست تغییر نام.

این پیشنهاد نشان می دهد با تغییر نام به "Memegwesi دریاچه" نام فوند دو لک گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa فکر مناسب خواهد بود. در برخی از Ojibwe سنت Memegwesi به عنوان "کوچک حاشیه رودخانه-خانه آب ارواح" گفت: حک کردن علامت بر روی سنگ.

دریاچه واقع در برتر ملی جنگل حدود 2.3 مایلی شمال شرقی ایزابلا بود به نام "Redskin دریاچه" فدرال برای استفاده در سال 1959.

حتی اگر این تغییر نام این است که درخواست به طور مستقیم به ایالات متحده آمریکا هیئت جغرافیایی نام آن را به رفتن را از طریق شهرستان اولین پیت Boulay با وزارت منابع طبیعی مینه سوتا گفت. نه Boulay و نه Lake County مدیر متی Huddleston آگاه بودند از هر کسی دادخواست تغییر نام در سطح شهرستان از روز شنبه.

"هر کس می خواهد به پیشنهاد آن به شهرستان فقط نیاز به امضا و درخواست جلسه عمومی" Boulay گفت. "دلیل اصلی برای انجام همه این است که آن را به باز کردن یک فرایند به عنوان امکان پذیر است و بنابراین افرادی که در نزدیکی زندگی می کنند ویژگی می دانم چه خبر است."

افرادی که نویسنده و کار در یک دادخواست لازم نیست به ساکنان شهرستان لیک در حالی که کسانی که ثبت درخواست نیاز به ثبت نام رای دهندگان ساکن در این شهرستان است.

اگر این نام را تغییر دهید پیشنهاد می رسد یک جلسه عمومی در مقابل دریاچه هیئت مدیره شهرستان کمیسیون Boulay یا شخص دیگری با DNR خواهد بود در حال حاضر برای پاسخ به هر سوال. پس از یک شهرستان مدیره موافق در یک جغرافیایی تغییر نام آن منتقل می شود به DNR کمیسیون برای تایید قبل از آن ارسال شده به سطح فدرال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن