نقاشی دیواری در کلیتون جکسون McGhie یادبود برای بزرگداشت جورج فلوید

مردم از همه سنین و پس زمینه برس در دست احاطه سه رنگارنگ نقاشی های دیواری گذاشته شده بر روی زمین در نزدیکی تقا

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

مردم از همه سنین و پس زمینه برس در دست احاطه سه رنگارنگ نقاشی های دیواری گذاشته شده بر روی زمین در نزدیکی تقاطع خیابان اول و دوم خیابان شرق در روز دوشنبه. موضوعات اصلی از نقاشی های جورج فلوید یک آمریکایی آفریقایی تبار مردی که کشته شده توسط پلیس در دستگیری در مینیاپولیس; Breonna تیلور یک جوان آفریقایی-آمریکایی به ضرب گلوله توسط لویی مترو پلیس در ماه مارس و مطرح مشت.

جامعه نقاشی دیواری یکی از چندین رویدادهای برنامه ریزی شده در ماه ژوئن به مناسبت 100 سالگرد عمومی lynchings از الیاس Clayton, Elmer جکسون و اسحاق McGhie در مرکز شهر دولوت. هنرمند محلی Moira Villiard رسیده به کلیتون جکسون McGhie یادبود هیئت مدیره به ترتیب جامعه نقاشی روز.

Artists Delphin Niyonkuru (left) and Moira Villiard confer Monday. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

هنرمندان Delphin Niyonkuru (سمت چپ) و Moira Villiard مشورت دوشنبه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"هدف این است که به ارائه فضا برای مردم را به استفاده از صدای خود را در راه های مختلف" Villiard گفت. "من شروع با یک ایده خشن از چه چیزهایی گذاشته خواهد شد اما پس از آن من آن را باز کرد تا هر کسی به تصمیم می گیرید چه چیزی نشان داده خواهد شد و چگونه. من نمی ارائه هر گونه قوانین است. من اصلا به آنها بگویید آنچه که باید و نباید بنویسید."

جوان Duluthians semrush مگی و Latesha هوستون برای جستجو مناسب برس برای اضافه کردن نام خود و به قول "آزادی از آن ماست." دیزی لرزنده اضافه شده یک نقل قول از رمان جیمز بالدوین: "هیچ چیز را می توان تغییر داد مگر اینکه آن مواجه شده است" در زرد رنگ.

Rowan Gervais (from left), Daisy Quaker, and Moira Villiard finish a painting of Breonna Taylor Monday. Taylor, a 26-year-old emergency room technician, was fatally shot in her home by Louisville, Ky, police officers on March 13. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

روآن Gervais (از سمت چپ) دیزی لرزنده و Moira Villiard پایان یک نقاشی از Breonna تیلور دوشنبه. تیلور 26 ساله اورژانس تکنسین بود به ضرب گلوله در خانه اش توسط Louisville, Ky, افسران پلیس در مارس 13. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"این چیزی است که واقعا به من ایستاده بود که همه از این اتفاق می افتند" لرزنده گفت. "این نقل قول که به من ایستاده بود چون حتی مانند تصویری از آنچه اتفاق افتاده است به فلوید و همه این داستان ها که در حال آمدن به سطح بی عدالتی در جریان هستند واقعا دشوار است به نشستن و خواندن. اما این مهم است به خواندن این داستان و آگاهی از آنچه در جریان است چرا که بدون این آگاهی است که شما واقعا نمی تواند هر چیزی را انجام دهید.

پس از اعضای جامعه خود را علامت بر روی نقاشی های دیواری Villiard و همکار هنرمند Delphin Niyonkuru پر چپ بر فضای اضافه در نام قربانیان خشونت پلیس. Niyonkuru همچنین اضافه شده یک مشت بتواند یک پرچم آمریکا در دولت جورج فلوید نقاشی.

"برای من این است که یک راه برای بیان خودم" Niyonkuru گفت. "شما می توانید به بحث و صحبت همه شما می خواهید, اما آن را همیشه آخرین. هنگامی که شما چیزی را در رنگ و بصری را صدها نفر از مردم در می گذرند و آن را ببینید و آن را می گویند خیلی بیشتر است."

Detail of the mural of George Floyd. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

جزئیات نقاشی دیواری از جورج فلوید. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

Niyonkuru همچنین گفت که او خوشحال بود برای دیدن انواع سنین و پس زمینه اضافه کردن به نقاشی با عنوان "این نشان می دهد که همبستگی."

"این است که در مورد سیستماتیک تغییر است و ما باید همه در هیئت مدیره که برای" او گفت:. "پس برای دیدن بسیاری از افراد مختلف در اینجا این است که یک شروع خوب است."

نقاشی های دیواری قرار داده خواهد شد در طول کلیتون جکسون McGhie یادبود هنگامی که به پایان رسید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن