مینه سوتا قدرت درخواست افزونه برای برنامه انرژی زغال سنگ گیاه مطالعه; گروه های زیست محیطی با فشار به عقب

این دلوت ابزار مبتنی بر مه خواست مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون برای گسترش آن مهلت برای یکپارچه منابع برنامه ری

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

این دلوت ابزار مبتنی بر مه خواست مینه سوتا خدمات عمومی کمیسیون برای گسترش آن مهلت برای یکپارچه منابع برنامه ریزی — تشکیل پرونده که طرح 15 سال آینده از این شرکت انتظار می رود خواسته های انرژی و منابع و آینده از آن باقی مانده Boswell زغال گیاهان در کوهست — شش ماه از اکتبر سال 2020 به مارس سال 2021 پس از آن می تواند جمع آوری ورودی از مردم تحت تاثیر این تغییرات است.

در نظرات ثبت شده در این هفته سازمان استخدام مینه سوتا قدرت برای برگزاری ذینفعان جلسات پیش از طرح این پرونده گفت: تنها یک daylong جلسه در گرند رپیدز برگزار شد مارس 9 قبل از همه گیر ناشی از ماندن در خانه توصیه ها و سفارشات در محل قرار داده شد, جلوگیری از آن را از میزبانی بیشتر است.

گروه گفت: آنها یک طرح به صورت ماهانه اضافی نیم روز جلسات مجازی شروع در ماه جولای و گفت: گسترش کمک خواهد کرد تا مطمئن شوید که هر کس شنیده است.

"در حالی که ما تسلیم به کمیسیون و احزاب در ارزیابی اینکه آیا یک مهلت تمدید است و در راستای منافع عمومی به عنوان تسهیل این فرایند ما می خواهم به اشاره است که یکی از مزایای ذینفعان فرآیند مانند این است که به ترکیب صداها که به طور معمول درگیر در PUC مجموعه مقالات" Great Plains موسسه مرکز انرژی و محیط زیست و نگار, مشاوره نوشت. "نگه داشتن اکتبر 1st, 2020 مهلت ممکن است در حد توانایی ما به معنی تعامل با برخی از ذینفعان."

اما محیط زیست تحت فشار قرار دادند و این هفته با این استدلال آن را در منافع عمومی و یا از مینه سوتا قدرت مشتریان.

"بیشتر به تأخیر انداختن تجزیه و تحلیل بحث و پتانسیل عمل در مینه سوتا قدرت زغال سنگ گیاه اعزام بیشتر خواهد شد و این تاخیر انداز و انتشار-کاهش فرصت های" مینه سوتا مرکز برای حمایت از محیط زیست — نمایندگی خود را, تازه, انرژی, پاک, شبکه داد و باشگاه سیرا — نوشت: در دیدگاه ظ روز شنبه.

مینه سوتا قدرت گذشته در زمینه یکپارچه منابع طرح با PUC در سپتامبر 2015. این شرکت انتظار می رود به فایل دیگر طرح تا سال 2018 اما PUC اعطا کرده است آن را چندین پسوند تا کنون.

در ژانویه 2019 در PUC اعطا اخیر گسترش و دستور داد که آینده طرح شامل "یک baseload بازنشستگی تجزیه و تحلیل است که به طور کامل ارزیابی و شامل یک طرح بازنشستگی پیش از موعد در مینه سوتا قدرت دو باقی مانده زغال سنگ گیاهان Boswell 3 و 4 به صورت جداگانه و در ترکیب" و "اوراق بهادار یک برنامه است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کاهش پتانسیل ratepayer اثرات مرتبط با هر بازنشستگی زود هنگام از یک یا هر دو از Boswell 3 و 4 امکانات."

در آزادی مطبوعات از گروه های زیست محیطی گفت: مینه سوتا قدرت "میکشد آن پاشنه" در این طرح و "Minnesotans باید صبر بیش از حد طولانی در حال حاضر برای کسب اطلاعات در مورد مسائل کلیدی خواهد بود که خطاب در (یکپارچه منابع طرح)."

مینه سوتا قدرت سخنگوی امی Rutledge گفت: گسترش نیز کمک شرکت "دریافت یک تصویر واضح تر از (COVID-19) اثرات در اقتصاد" و تحت فشار قرار دادند در بیانیه های ساخته شده توسط گروه های زیست محیطی

"به ما نشان می دهد در حال کشیدن پای ما ناعادلانه است بر خلاف ما شده اند در حال حرکت سریع تر و بیشتر از هر ابزار دیگر در دولت برای رسیدن به 50% انرژی های تجدید پذیر mix by سال آینده" Rutledge گفت: در یک ایمیل به اخبار تریبون.

مینه سوتا قدرت فرمت پیشنهادی حمایت از مینه سوتا وزارت بازرگانی وزارت انرژی اتحادیه های کارگری و شهرستانها با مینه سوتا نیروگاه مانند کوهست.

کوهست شهردار گرگ Hagy خواست PUC اجازه می دهد تا ذینفعان فرآیند نیست با عجله اشاره کرد Boswell انرژی مرکز استخدام 170 کارگران و باعث می شود تا 70 درصد از این شهر را پایه مالیاتی در حالی که همچنین ساخت قابل ملاحظه بخشهایی از شهرستان ایتاسکا و گرند رپیدز مدرسه منطقه پایگاه مالیات.

"تصمیم گیری در مورد Boswell است که می تواند شکل جامعه ما جمعی آینده برای دهه نباید با عجله" Hagy نوشت. "ما قدردانی و پشتیبانی مینه سوتا قدرت است و با توجه به زمان لازم برای قوی ذینفعان فرایند است که شامل چشم انداز ما است."

Boswell واحد 3 و 4 ابزار آخرین زغال ژنراتور است که در 355 و 585 مگاوات بود و در نظر گرفته فقرات مینه سوتا قدرت سیستم. در سال های اخیر این شرکت خود را تعطیل دیگر زغال سنگ واحد در آن Laskin تسهیلات در Hoyt دریاچه Taconite بندر در ساحل شمالی و Boswell واحد 1 و 2 به عنوان آن را بر روی بیشتر, باد, انرژی برق آبی و انرژی خورشیدی.

گروه های زیست محیطی حفظ مینه سوتا قدرت آینده طرح باید شامل بسته شدن Boswell به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

"ما نیاز به یک طرح توجیهی برای بسته شدن Boswell که شامل حمایت از کارگران در کارخانه و برای جامعه ميزبان از کوهست," اوان Mulholland, MCEA ارشد, کارکنان, وکیل, گفت: در این گروه آزاد است. "و ما نیاز به یک برنامه برای سریع تر تصویب انرژیهای تجدید پذیر. ما هیجان زده برای این (یکپارچه منابع طرح). ما فکر می کنیم آن را به نشان می دهد که بیشتر باد و انرژی خورشیدی و ذخیره سازی در حال رفتن به برای همه بهتر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب