مینه سوتا blitzes زلزله برای رسیدن به نیمه نهایی

اورلاندو فلوریدا. -- رابین لاد و Jacori هیز گل 90 ثانیه از هم جدا در نیمه اول و مینه سوتا, ایالات FC باقی مان

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399

اورلاندو فلوریدا. -- رابین لاد و Jacori هیز گل 90 ثانیه از هم جدا در نیمه اول و مینه سوتا, ایالات FC باقی مانده شکست نخوردگان در این مسابقات با نتیجه 4-1 به پیروزی سن خوزه زلزله شنبه شب در یک چهارم نهایی لیگ بازگشته است مسابقات در نزدیکی اورلاندو فلوریدا.

Lod, که همچنین ثبت یک کمک زده در یک صلیب درخشان-جعبه سربرگ از خوزه آجا در دقیقه 20. مدت کوتاهی پس از هیز کاهش یافته و در یک جهش و یک ذخیره از سن خوزه حافظ دانیل وگا برای قرار دادن Loons (3-1-1 در مسابقات) تا 2-0 بر 21 دقیقه در ESPN جهان گسترده ای از ورزش پیچیده است.

مینه سوتا که همچنین یک 56 دقیقه هدف از لوئیس Amarilla و مارلون Hairston نمره 86 را بازی تازه بدوران رسیده اورلاندو سیتی انگلستان در دور نیمه نهایی در روز پنج شنبه.

Magnus Eriksson کشیده یکی برای زلزله (2-1-2 در مسابقات) در 50 دقیقه با سوم خود موفق مجازات تلاش در دو بازی. این فرصت پس از VAR نشانه هندبال در جعبه از هیز.

در حالی که سن خوزه بود تیم ملی در تهاجم ورود به بازی (در مجموع 11 گل در پیروزی های قبلی خود سه بازی) مینه سوتا ثابت به متجاوز از شروع. پس در آینده نزدیک از طریق اتان فینلی در 15 دقیقه اول این Loons در زمان کنترل پس از مدت کوتاهی از طریق لاد و هیز.

اما 'زمین لرزه در بر داشت برخی از روح حق از نیمه دوم دروازه پله تا خود را فشار. آن منجر به Eriksson شانس از نقطه ای که نیاز به یک بررسی و در نهایت به توقف بازی پس از چیزی بود که در ابتدا به نام زمین.

مینه سوتا هر چند موفق به دست آوردن مجدد آن دو هدف استفاده از طریق برخی از جذاب 1-در-1 دریبل از Amarilla قبل از ضرب و شتم یک الحسین وگا.

Hairston شیر سرد در مسابقه برای مینه سوتا که قرار دادن یک اعتبار 13 عکس در هدف در برابر وگا. تایلر میلر را نجات داد سه نفر از چهار در-هدف تلاش سن خوزه.

نتایج مسابقات حذفی دور از "MLS برگشت مسابقات" به حساب نمی آید سمت به طور منظم فصل جدول رده بندی در لیگ اما مینه سوتا موفق به کسب چهار مستقیم بیش از سن خوزه در طول تمام مسابقات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب