نظامی هضم | دقیق منظور از نبرد: نیروهای چینی در شرق لاداخ

نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:52:39 pm نوع-99. پیشرفته ترین چین

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
نوشته شده توسط Mandeep Singh Bajwa | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 11:52:39 pm
india china border tension, india china ladakah border dispute, galwan valley, india china border row, ladakh border row, indian express news نوع-99. پیشرفته ترین چینی مخزن و سابقه در Ladakh.

یک لشکر و یک تیپ زرهی که با هند به طور معمول پادگان شرق لاداخ تقویت شده بیش از چند بار با پشتیبان گیری تشکل های هر دو از شمال فرماندهی و ارتش HQ ذخایر. به آنها مخالف هستند دو تمام قدرت گوشی های چینی بخش اختصاص داده شده برای ارتفاع بالا جنگ های هوابرد تیپ و برخی از مشکلات و endsamounting به دو تیپ. یک نگاه عمیق تر در این مانور تشکل های' ترکیب و تجهیزات باید به ما یک ایده خوب در مورد خود و توانایی های ذاتی تهدید.

6 کوهستانی مکانیزه پیاده نظام لشکر در حال حاضر اشغال پریدن کردن نقاط در چینی نیمی از Depsang دشت. آن متشکل از 7 مکانیزه پیاده نظام, 18 مکانیزه پیاده نظام و زره پوش هنگ. پشتیبانی رزمی متشکل از یک میدان توپخانه هنگ, هوایی دفاع هنگ مبارزه با مهندس گردان های جنگ الکترونیک گردان و مواد شیمیایی و بیولوژیکی و رادیولوژیکی و هسته ای (CBRN) دفاع گردان. حضور دوم دو واحد نشان می دهد چقدر از مارس چینی به سرقت رفته بیش از ما در اجرای هیبرید جنگ مفاهیم. بخشی از شناسایی گردان کوچک در آمریکای واحد برای نظارت و پهلو حفاظت از وظایف. آن ستونهای هجده ZBD-04A پیاده نظام مبارزه با وسایل نقلیه مسلح با AFT-10 موشک های ضد تانک (ATGMs). اینها بخشی فرمانده چشم و گوش است. بخش HQ دارای یک پیاده نظام شرکت و دفاع هوایی جوخه برای حفاظت از آن است.

هر مکانیزه پیاده نظام/تیپ چهار گردان مکانیزه (از اوایل سه) و یک گردان تانک با 35 ZTZ-99A (نوع 99) اصلی نبرد تانک. وجود یازده مخازن در هر یک از سه مخزن شرکت با دو فرمان مخازن در مقر گردان. یک گردان توپخانه با هجده 122 PLZ-07B رو دنبال howitzers است در آتش مستقیم پشتیبانی می کند. مبارزه با پشتیبانی ارائه شده توسط مهندس گردان و یک سیگنال گردان.

ستون فقرات تقسیم آن هستند مکانیزه پیاده نظام گردان از آن هشت.

آسمان بالای بخش battlespace به دنبال این بود امن توسط دفاع هوایی پوشش ارائه شده توسط انتگرال توپخانه ضد هوایی هنگ. این شامل یک گردان از 24 GZ-09 PGZ-07 دوقلو لنز 35mm خود رو (ردیابی) اسلحه ضد هوایی و یک گردان از 18 HQ-17 برد کوتاه سیستم های دفاع هوایی (ردیابی) توسعه روسی SA-15 (NATO reporting name: دستکش بلند). این است که به منظور هدف قرار دادن انواع تهدیدات هوایی از جمله موشک های کروز هواپیما در ارتفاع پایین پرواز و کوتاه برد موشک های بالستیک. شش FN-6 MANPADS پرتابی شامل یک دفاع هوایی جوخه نیز متصل به هنگ. هواپیمایی هنگ فراهم می کند بخش با انتگرال هوایی, حمله هوایی شناسایی هوابرد ضد تانک و heli-ظرفیت آسانسور. این است که توسط یک اسکادران هر یک از Harbin Z-9G مسلح هلیکوپتر (NATO reporting name; Haitun) مجوز نوع از Eurocopter AS365 دوفین و Mi-17I هلیکوپتر حمل و نقل. هر دو واحد دارای شش دستگاه در هر.

مبارزه با پشتیبانی دارایی های در دسترس هستند از گروه ارتش (معادل یک هندی سپاه) برای تقویت بخش قدرت شلیک و جنگ بقای. این می تواند شامل مستقل توپخانه تیپ با دو گردان از PCL-181 155m/52 کالیبر کامیون سوار howitzers (36 لوله) و دو گردان از PHL-03 300mm 12-لوله های دوربرد چند بشکه راکت انداز (36 سیستم). دومی بر اساس BM-30 روسیه Smerch سیستم با طیف وسیعی از 650 کیلومتر و مورد استفاده برای هدف قرار دادن اهداف راهبردی مانند فرماندهی مراکز عمده غلظت نیروهای airbases هوایی, دفاع, تدارکات, مراکز و شرکت در counter-باتری آتش ماموریت. نیروی multipliers با اين سازند شامل سلاح-ردیابی رادار و تاکتیکی شناسایی پهپادهای.

در میدان جنگ در محیط غنی از هوایی دشمن دارایی یعنی زمانی که دشمن است اندکی برتری هوایی مستقل دفاع هوایی تیپ نیز می تواند تحت فرمان. این امر زمینه یک گردان (24 systems) دوقلو-barrelled 35mm یدک اسلحه ضد هوایی برای دفاع از مقر تفنگ مواضع و استاتیک تاسیسات مانند سوخت افسردگی و انبار مهمات. علاوه بر این یک واحد از دوازده FM-90 موبایل کوتاه برد سطح به هوا موشک های بدون مجوز, مهندسی معکوس کپی از Crotale سام خواهد بخشی از این تقویت.

عکسو سین کیانگ مبتنی بر 4 کوهستانی موتوری پیاده نظام لشکر شامل 11 موتوری Infantry Regiment, 12 موتوری پیاده نظام یک مخزن هنگ هنگ توپخانه و ضد تانک و ضد هوایی توپخانه گردان. این چینی ها تشکیل نیروهای چهاردهم سپاه در حال مواجهه در Galwan دره رودخانه چشمه های آب گرم/Gogra و انگشتان منطقه است. لشکر پیاده نظام موتوری هنگ مجهز به ردیابی نوع 86 ICVs (مهندسی معکوس شوروی BMP-1 کپی) و WZ-551 6 x 6 نفربرهای. علاوه بر این وجود دارد که هشت نسبتا مدرن تر VN-1 8 x 8 نفربرهای مسلح با بومی فلش قرمز 10 ATGMs. این موتوری گردان پیاده نظام به دنبال جدول استاندارد از سازمان با سه شرکت هر یک از سه جوخه های.

به عنوان ما می توانید توجه داشته باشید از این مطالعه این است که توانمند موبایل شکل فوق العاده ای با قدرت شلیک. زمین در Ladakh یعنی ارتفاع بالا کوه فلات است ایده آل برای آن اشتغال است. اما دشت مسطح دره در منطقه محدود با شیب پشته. همراه نیروهای به راحتی می توانید مانور را از طریق دره تخت و نفوذ در شکاف. اگر دشمن را نیروهای نگه ridgelines در قدرت و تسلط بر عبور تانک ها و پیاده نظام مکانیزه را پیدا خواهد کرد خود را در حال channelled به و نابود و در زره قتل مناطق. برای هر قابل ملاحظه زرهی نیروی امید را به هر گونه پیشرفت آن ضروری است برای به دست گرفتن زمین های طرفین پیشنهاد مسیرهای از پیش است. در اثر این بدان معنی است که تا یک سوم از حمله باید از اسب پیاده شدن از اتومبيل حمل و نقل صعود آن تپه خنثی کردن دشمن اشغالگر و نگهداری در برابر ضد حملات و هوایی اکشن. چینی, پیاده نظام بوده است که در سال های اخیر تبدیل شده اند 'APC-ised یعنی بیش از حد عادت کرده اند به حرکت و مبارزه در جنگی پیاده نظام و وسایل نقلیه به ضرر سنتی پیاده نظام مهارت. این چیزی است که باید نگرانی خود را فرماندهی عالی و کمیسر سیاسی.

وضعیت گزارش شرق لاداخ: 17th جولای سال 2020

بنبست در شرق لاداخ, ادامه, ارتش در بیانیه ای گفت که "مشارکت در خط کنترل (LOC) یک فرایند پیچیده'. چهار دور از ماراتن جلسات بین چهاردهم فرمانده کل سپاه و همتای چینی خود, فرمانده جنوب سین کیانگ نظامی منطقه باید دقیقا منجر به یک توافق در هر دو طرف برداشت و اشغالگر قبل از مارس موقعیت. این مذاکرات خسته کننده طولانی مدت روند. یک دلیل برای طولانی مدت از این جلسات نیاز به ترجمه همه چیز. به نظر می رسد چینی ها در حال بازی برای زمان. این خود نوعی تاکتیک است.

در همین حال این موضوع از مرز تنش در یک استراتژیک حیاتی منطقه و از همه مهمتر چینی رسوخ به سرزمین های هندی شده اند سقوط به داخل صفحات روزنامه ها. رسانه ها به نظر می رسد از دست داده اند علاقه ای به این موضوع. این موضوع در حال حاضر در backburner. زمین موقعیت است که سربازان چینی هنوز برای بازگشت به موقعیت های اشغال شده توسط آنها را قبل از مارس.

به عنوان اطلاعات در می آید و قبلا گردآوری داده ها است که تایید و یا رد شناسایی PLA (چینی ارتش) تشکل می تواند انجام شود در حال حاضر. با گذشت زمان و افزایش دید سازند و مکان خود را می تواند به رسمیت شناخته شده با بیشتر تسلط. 4 کوهستانی موتوری پیاده نظام لشکر در حال حاضر تایید شده بود مستقر در بخش شرقی Depsang دشت برگزار شد ، این یک سکوی پرتاب موشک در برابر Daulet التماس Oldie و بخش غربی دشت برگزار شد توسط نیروهای هندی. تشکیل شده است و بسیج از اکسو دروغ گفتن در لبه شمالی Tarim Basin. از کاشغر-بر اساس 6 کوهستانی مکانیزه پیاده نظام لشکر در حال حاضر در حال حاضر در قدرت کامل را تهدید می کند Galwan دره رودخانه چشمه های آب گرم/Gogra و انگشتان منطقه است. نه آنقدر اشغال خاک آن است که حضور این توهین آمیز تشکل های مخالف ما مرز که مطرح واقعی و قریب الوقوع تهدید. در مقاله بعدی به منظور دقیق از نبرد این تشکل مورد بحث است را به خواننده یک ایده از قابلیت های خود را.

عناصر 362nd و 363rd مرز دفاع هنگ واقع در پنی-بسته های اینجا و آنجا تقویت تا دفاع و منینگ مشاهده پست. من قبلا ذکر هوابرد تیپ مکانیزه نقل مکان کرد و به تئاتر از استان هوبی در مرکز چین با تبلیغات به عنوان یک psyops تاکتیک. این بخشی از PLAAF (چینی نیروی هوایی) استراتژیک نیروی هوایی سپاه. این است برگزار شد در ذخیره به صورت عمودی عملیات پوششی استفاده فراوان heli-بالابر در دسترس است. قصد این است که در عقب نیروهای هند و به دست گرفتن کلید ارتباط گره ها و اهداف با ارزش. اما به خوبی شناخته شده آسیب پذیری هلیکوپتر در چهره مدرن دفاع هوایی سلاح از جمله Akash موشک ممکن است این طرح به هیچ.

سطح به سطح موشک برگزار شد در تسخیر پناهگاه زیرزمینی در دو محل یکی در هر یک از عکاسی چانه و سین کیانگ همراه با خود حمل erectors و موتورسواری (TELs) در برخواهد داشت خطر واقعی. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به ضربه بالا-اهداف با ارزش مانند جنگنده ها را airbases و پیشرفته فرود زمینه (ALGs). در دراز مدت تهدید دو کوه مکانیزه بخش واقع در پایگاه در حاشیه شرقی از پاکستان اشغال شده در گلگت-بلتستان. خطر این است که این نیروها مطرح Siachen کرگیل و دره کشمیر در رابطه با نیروهای پاکستانی را نمی توان با تخفیف.

نتیجه گیری از عملیات Samudra Setu

در طول جنگ کارگیل هند نیروی دریایی (در) نقش مهمی اتخاذ جلو استقرار در دریای عرب. این تحت فشار قرار دادن پاکستان استقرار به دلیل اقتصادی انشعابات از یک محاصره دریایی. نه چندان ظریف تهدید کرد. جنگ بود و محدود به منطقه اطراف کرگیل و Dras. در زمان stand-off با چین نیروی دریایی شده است در سکوت نظارت چینی فعالیت های دریایی از جمله حرکات خود زیردریایی در اقیانوس هند. قابل توجه عملکرد در تعهد به زندگی ملی شده است فقط بیش از چند.

عملیات Samudra Setu راه اندازی در تاریخ 5 مارس سال 2020 به طور رسمی رو در طول روز 8 جولای. این شد انجام شده توسط نیروی دریایی به عنوان یک تابع از تلاش برای تخلیه شهروندان هند گیر کرده در خارج از کشور با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. در مجموع 3,992 ما اتباع تخلیه شدند توسط دریا. فرود پلت فرم Dock (LPD) فهم Jalashwa و فرود کشتی مخزن (LST) فهم Magar فهم Airavat و فهم Shardul وظیفه شد برای این منظور است. این کشتی سفر بیش از 23,000 کیلومتر طول عملیات. این اولین بار نیست که نیروی دریایی هند (در) با انجام چنین تخلیه تحت کمک های بشر دوستانه و امداد رسانی (HADR) عملیات. قبلی عملیات که عملیات Sukoon از لبنان در سال 2006 و Rahat از یمن در سال 2015.

به دلیل شرایط عجیب و غریب موجود در هیئت مدیره کشتی گیر تا به حال یک اثر عمده ای بر کار خود و کسانی که بادبان در آنها است. این است که با توجه به نزدیک تنظیم و خاص سیستم های تهویه در هیئت مدیره کشتی. در رز به چالش های مطرح شده توسط این مجموعه شرایط و در زمان کار داده شده به آن توسط دولت با آن معمول اعزام. تا کنون بزرگترین آزمون برای جلوگیری از هر گونه موارد عفونت پردازنده کشتی تشکیل نیروی کار. مراقبت های دقیق صورت گرفته اقدامات سختگیرانه بودن به محل قرار داده و اجرا با قدرت است. پزشکی ایمنی برترین بود. پروتکل بودند به شدت به دنبال آن با نظم و انضباط نظامی در حال اجرا.

این دوزیست جنگ کشتی ها استفاده می شود برای عملیات بودند که بهترین راه حل مناسب برای انجام تخلیه با توجه به این که آنها ساخته شده است برای حمل سربازان با تمام زیرساخت های لازم برای حفظ آنها از جمله امکانات پزشکی. بزرگتر فضای موجود به معنای اجتماعی و فاصله گرفتن از هنجارهای می تواند به درستی اجرا است. بیمار خلیج در هیئت مدیره وظیفه نیروی کشتی شد ویژه آماده با تجهیزات مربوط به COVID-19 احتیاطی و درمان است. نیروی دریایی کار کامل شد به حدی که زنان افسران نظامی و پرستاران بودند به خصوص سوار بر کشتی به مراقبت از susceptibilities و نیازهای زن مسافر. همه چیز (مواد غذایی, و غیره.) ارائه شده بود به آسمان.

قطعه ای جالب از اخبار است که سونیا یعقوب یک مسافر در هیئت مدیره فهم Jalashwa به هنگام تولد به یک پسر بچه در عرض چند ساعت از رسیدن به کوچی. و که بیش از حد در بین مادران' روز. این آسمان را هرگز فراموش نکنید کار در! فقط یک روز دیگر کار برای ما ملوانان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب