بزرگ شام با ماهی منجمد یا کنسرو غذاهای دریایی

ماهی منجمد در بسیاری از موارد ثابت می کند به مراتب نسبت به "ذوب شده برای راحتی شما" اقلام در سوپر مارکت. من تر

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

ماهی منجمد در بسیاری از موارد ثابت می کند به مراتب نسبت به "ذوب شده برای راحتی شما" اقلام در سوپر مارکت. من ترجیح می دهم به کنترل بیش از defrosting. ذوب به درستی در یخچال, غذاهای دریایی حفظ عطر و طعم و بافت تمام راه را به سمت میز شام. من به طور منظم انبار یخ زده ماهی قزل آلا cod و نوعی ماهی پهن فیله و همچنین میگو و حلزون اسکالوپ.

نگاهی به برچسب زدن برای ماهی منجمد: در حالت ایده آل آن می گوید منجمد در دریا. که راه شما می دانید که ماهی یخ زده بود و در اوج آن عطر و طعم و بافت. معنا همیشه گرم شدن ماهی در یخچال و فریزر — هرگز در دمای اتاق و یا در زیر آب در حال اجرا به عنوان سریع این-ذوب به طور جدی از بین می برد نهایی بافت.

ما مشتاقانه منتظر به انواع آلاسکا ماهی از یک CSF (جامعه حمایت شیلات) به نام ماهی قزل آلا آلاسکا سهام (sitkasalmonshares.com) ورود در ایوان ما. Sitka ویژگی های پایدار و مسئولانه صید وحشی آلاسکا ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا و شاه ماهی قزل آلا به همراه دیگر ماهی که در حال حمل به طور مستقیم به خانه. Wildalaskancompany.com یکی دیگر از عالی پست الکترونیکی سفارش ، مطمئن شوید که فریزر فضای موجود برای زمانی که این مورد ارائه می شود — بیشتر به شما سفارش کاهش هزینه در هر پوند.

من مثل فیله بدون استخوان وحشی آلاسکا ماهی خوراکی ریز شمال کلمبیا در سرخ کرده ماهی, دستور العمل که به شرح زیر است. گزینه های دیگر شامل دست و پا کردن cod, تیلاپیا, ماهی اهمیت و یا نوعی ماهی پهن. تقریبا هر فیله ماهی کار خواهد کرد زمانی که آن را نه بیش از حد ضخیم و یا بیش از حد نازک; ¾ اینچ ضخامت آشپز زیبایی در یک کتری.

همیشه بررسی فیله برای استخوان های در حال اجرا انگشت خود را بر روی فیله; استفاده از موچین برای برداشتن استخوان. حذف ماهی پوست اگر شما می خواهید. برای لذت بردن از ترد پوست شروع به پخت و پز پوست طرف به قهوه ای گوشت و سپس تلنگر فیله پوست سمت پایین به پایان پخت و پز. شروع به کاهش برای سس کره قبل از پخت و پز ماهی و سپس پایان سس توسط دستگاه های همزن در کره پس از ماهی پخته شده است.

آهسته پختند دیوانه بافت farro باعث می شود یک همدم عالی برای خفیف مناقصه ماهی. Farro یک نوع گندم سرشار از پروتئین و فیبر با مقدار زیادی از مواد معدنی و ویتامین ها ثابت می کند مغذی تر سپس برنج سفید سبوس دار یا تصفیه شده. نگاه برای farro در بخش مواد غذایی از سوپر مارکت های بزرگ. اگر فروشگاه به فروش می رسد و سعی کنید آن سفارش آنلاین از bob's Red Mill یا رانچو گردو.

Farro آشپز به راحتی توسط نهفته در آب یا مایع بپزید. به فصل آن را هم بزنید در یک مقدار سخاوتمندانه از هر سبزی تازه در دست — جدید بهار پیازچه و جعفری و گشنیز و شوید و یا به سادگی تاپس از پیاز سبز.

من با استفاده از کنسرو ماهی هنگامی که فریزر سهام کم هستند و برای جلوگیری از یک سفر به فروشگاه. کنسرو صدف چاشنی با شراب سفید و سیر و پارمسان و کمی از کرم را در یک رستوران با کیفیت ظرف ماکارونی ما لذت بردن از تمام طول سال های طولانی. اختیاری کنسرو سبز چیلس و فیله ماهی کولی اضافه کردن نمک و اومامی رضایت.

سرخ کرده ماهی با شاخ و برگ گیاهان تازه و کره و FARRO

دبستان: 20 دقیقه

کوک: 40 دقیقه

باعث می شود: 4 نفر

اگر farro در دسترس نیست, جایگزین 2 فنجان برنج پخته شده قهوه ای یا کوسکوس اسرائیل (پخته شده با توجه به جهت بسته). همیشه استفاده از یک بسیار تیز و نازک تیغه چاقو برای بریدن (به جای ریز ریز کردن) تازه گیاهان; این مانع از کبودی است که باعث می شود برگ ها به نوبه خود به سرعت قهوه ای.

1 فنجان شل بسته بندی شده کوچک ارتوپدی و برگ گشنیز تازه

¼ فنجان هر: تخت-برگ برگ جعفری تازه و پیازچه

نمک

1 ½ فنجان farro گراند (املای) یا pearled farro

3 تا 4 پیاز سبز کمرنگ و بسیار نازک

2 قاشق غذاخوری روغن زیتون به همراه کمی برای ماهی

3 موسیر متوسط (یا 1 کوچک پیاز سفید) نصف بسیار نازک حدود ¾ فنجان

½ فنجان شراب سفید خشک یا خشک سفید آب سیب

½ فنجان کم سدیم سوپ مرغ

3 حبه سیر بسیار نازک

1 ¼ 1 ½ پوند منجمد فیله ماهی حدود ¾ به 1 اینچ ضخامت ذوب

تازه زمین فلفل سیاه و سفید

Expeller فشرده کانولا و روغن آفتابگردان یا روغن گلرنگ برای گرما و پخت و پز

7 تا 8 قاشق غذاخوری کره بدون نمک نرم شده

1. با استفاده از یک چاقوی تیز به نازک برش همه سبزیجات تازه. مخلوط آنها را در یک کاسه. یخچال تحت پوشش با یک حوله مرطوب تا زمانی که مورد نیاز و یا تا 2 روز.

2. گرما 4 فنجان آب جوش در یک قابلمه متوسط; اضافه کردن 1 قاشق چای خوری نمک و farro. طبخ کشف تکان دهنده اغلب 4 دقیقه. کاهش حرارت را بسیار کم است. پان پوشش و بجوش و خروش آمدن تکان دهنده از یک یا دو بار بپزید اما هنوز کمی toothsome حدود 30 دقیقه. تخلیه کردن مایع اضافی می باشد. بازگشت farro به پان; هم بزنید در ورقه شده پیاز سبز و 2 قاشق غذا خوری روغن زیتون. پوشش و کنار بگذارید تا گرم بماند.

3. در حالی که farro آشپز قرار داده و موسیر و شراب در یک کتری نچسب بزرگ و گرما را به بجوش و خروش آمدن. آشپزی, تکان دهنده اغلب تا زمانی که شراب کاهش به حدود 2 قاشق غذا خوری حدود 3 دقیقه است. اضافه کردن سوپ مرغ و سیر; بجوش و خروش آمدن تا زمانی کاهش می یابد و دوباره به 3 قاشق غذا خوری حدود 3 دقیقه است. را کنار بگذارند.

4. فصل ماهی در همه طرف با نمک و فلفل. نم نم باران به آرامی با روغن زیتون.

5. حرارت زیادی نچسب تابه یا چاشنی خوبی ماهی تابه چدن و یا کتری با حرارت متوسط تا زمانی که یک قطره آب sizzles در تماس است. با قلم مو به آرامی با روغن کانولا و سپس اضافه کردن ماهی, پوست سمت بالا در یک uncrowded لایه. طبخ تا زمانی که ماهی ها شروع به قهوه ای و انتشار به راحتی از ظرف 3 تا 4 دقیقه. استفاده از سیلیکون کاردک یا بسیار نازک فلزی کاردک به آرامی تلنگر پوست ماهی به سمت پایین. کوک تا زمانی نزدیک به شرکت در هنگام فشرده 2 تا 3 دقیقه. حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید بقیه ماهی در ماهی تابه در حالی که شما به پایان سس.

6. مجموعه کتری با موسیر به بیش از حرارت متوسط. وقتی داغ, ماهوت پاک کن زدن در کره 1 قاشق غذا خوری در یک زمان فقط تا کره نرم و ذوب شوند. هنگامی که تمام کره اضافه شده حذف از گرما. اجازه دهید سس به جوش آید. هم بزنید در نیمی از گیاهان است. اگر سس خیلی غلیظ به آرامی ماهوت پاک کن زدن در یک یا دو قاشق غذا خوری آب داغ یا سوپ. فصل را با نمک و فلفل.

7. هم بزنید باقی مانده گیاهان به farro. ترتیب فیله ماهی در صفحات بالا با سس. خدمت با farro.

اطلاعات مربوط به تغذیه در هر وعده: 714 کالری, 37 گرم چربی 15 گرم چربی اشباع شده 141 میلی گرم کلسترول, 58 گرم کربوهیدرات 1 گرم شکر 40 گرم پروتئین 92 میلی گرم سديم 9 گرم فیبر

Canned clams reach their peak potential in an easy creamy sauce you can throw together to coat spaghetti. Food styling by Shannon Kinsella. (Abel Uribe/Chicago Tribune/TNS)

کنسرو صدف رسیدن به اوج خود بالقوه در آسان سس خامه ای شما می توانید با هم به کت اسپاگتی. مواد غذایی یک ظاهر طراحی شده توسط شانون Kinsella. (آبل اوریبه/شیکاگو تریبون/TNS)


اسپاگتی با خامه سس صدف

دبستان: 25 دقیقه

کوک: 25 دقیقه

باعث می شود: 6 نفر

2 قوطی (6.5 اونس هر) خرد شده صدف

در مورد ½ فنجان سوپ مرغ یا بطری آب صدف

3 قاشق غذا خوری روغن زیتون

4 تا 5 موسیر یا 1 پیاز کوچک سفید بسیار نازک

نیمی از یک 2-در هر اونس می تواند ماهی کولی فیله بسته بندی شده در روغن بصورت تماسهای مکرر خشک و خرد شده اختیاری

4 حبه سیر ریز خرد شده

1 فنجان خشک سفید آب سیب یا شراب سفید خشک

1 می (4 اونس) آتش بو داده, تکه سبز چیلس اختیاری

¼ فنجان heavy whipping cream

½ قاشق چای خوری آویشن خشک یا پونه کوهی

¼ قاشق چای خوری فلفل قرمز خرد شده تکه های اختیاری

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه

12 اونس اسپاگتی یا لینگوئینی

½ فنجان تازه رنده شده پارمسان به علاوه موارد بیشتر برای خدمت

1/3 فنجان خرد شده برگ جعفری تازه یا 3 قاشق غذا خوری جعفری خشک شده

1. فشار صدف در یک صافی مجموعه بیش از یک کاسه برای گرفتن مایع خود را. اندازه گیری مایع اضافه کنید و سوپ مرغ یا بطری صدف آب را به 1 فنجان کل. ذخیره مایع و صدف به طور جداگانه.

2. گرما یک قابلمه بزرگ آب شور به جوش.

3. در ضمن حرارت روغن زیتون را در یک دیگچه بزرگ; اضافه کردن موسیر. طبخ تا زمانی که طلایی حدود 3 دقیقه است. هم بزنید در آنچوی و سیر; طبخ تکان دهنده تا زمانی که آنچوی حل حدود 1 دقیقه. هم بزنید در آب سیب; جوش سخت به نصف کاهش می دهد, در حدود 3 دقیقه است.

4. هم بزنید در این سایت متعلق به براث چیلس و آویشن; جوش سخت به کاهش اندکی در حدود 4 دقیقه است. فصل را با تکه های فلفل و فلفل سیاه. حذف از گرما.

5. اضافه کردن اسپاگتی را در آب جوش. آشپزی, تکان دهنده اغلب تا زمانی که ماکارونی al dente حدود 8 دقیقه است.

6. هم بزنید محفوظ صدف را در کتری; حرارت مخلوط تا زمانی که گرم است. تخلیه ماکارونی; بازگشت آن را به گلدان. اضافه کردن صدف سس پنیر و جعفری. بازی شیر یا خط به کت پاستا با سس. خدمت با پنیر اضافه.

اطلاعات مربوط به تغذیه در هر وعده: 390 کالری, 14 گرم چربی 5 گرم چربی اشباع شده 28 میلی گرم کلسترول 49 گرم کربوهیدرات 2 گرم قند 15 گرم پروتئین 800 میلی گرم سدیم 3 گرم فیبر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب