ماهاراشترا ups بودجه طرح برای زندانیان از Rs 12 لاخ به تومان 1 cr

نوشته شده توسط Sadaf Modak | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 2:52:49 am این WCD مقامات وزارت نیز

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
نوشته شده توسط Sadaf Modak | بمبئی | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 2:52:49 am
maharashtra prisoners, maharashtra released prisoners scheme, maharashtra released prisoners scheme budget, maharashtra released prisoners scheme budget increased, indian express news این WCD مقامات وزارت نیز ارائه شده است که آنها قادر به پردازش تنها 60 برنامه از زندانیان از طریق زودتر بودجه. (بازنمودی)

این ماهاراشترا دولت افزایش یافته است تخصیص بودجه برای طرح به معنای منتشر محکوم کردن زندانیان از Rs 12 لاخ به تومان 1 کرور روپیه در هر سال در این ماه. اعطای-در-طرح کمک های که در محل بوده است در این دولت بیش از سه دهه فراهم می کند کمک های مالی به منتشر محکومین به کمک به آنها را به خود اشتغالی.

بسیاری از زندانیان که منتشر می شوند, پس از سال های طولانی حبس پیدا کردن آن را دشوار است به رزومه فرم قبلی خود را از اشتغال با توجه به عواملی از جمله انگ اجتماعی و ناتوانی در پیدا کردن و امرار معاش. از طریق این طرح زندانیان می توانید 25.000 تومان پس از آزادی خود را پس از ارائه یک پیشنهاد به منطقه افسر عفو مشروط در زیر زنان و رشد کودک (WCD) بخش. زندانی است که انتظار می رود به ارائه پیشنهاد یک کسب و کار که آنها می خواهند برای شروع همراه با سایر اسناد و مدارک لازم.

به دادگاه عالی بمبئی در سال 2017 به کارگردانی دولت برای در نظر گرفتن افزایش بودجه تخصیص این طرح از Rs 12 لاخ به حداقل Rs 2 کرور طبق پیشنهادات Prayas یک زمینه پروژه اقدام تاتا موسسه علوم اجتماعی (TISS) که با این نسخهها کار در زندانها منصوب شد و به عنوان amicus curiae توسط دادگاه.

این WCD مقامات وزارت نیز ارائه شده است که آنها قادر به پردازش تنها 60 برنامه از زندانیان از طریق زودتر بودجه.

این هفته دولت همچنین اعلام کرد disbursal مبلغ 25 تومان لاخ بخشی از این بودجه برای بهره برداری به WCD بخش. مقامات گفت: کل بودجه انتظار می رود که به سود 400 محکومان در سراسر کشور. قبلا هر زندانی دریافت 5,000 تومان با سالانه بودجه تخصیص Rs 12 لاخ بهره تنها 50 زندانیان.

بسیاری از ایالات در سراسر کشور تمرکز بر مواظبت طرح به عنوان بخشی از بازسازی زندانیان به عنوان ابزاری برای کاهش تکرار جرم سال. اصلاحات در زندان کمیته ها از جمله عدالت ملا کمیته و عدالت کریشنا Iyer کمیته پیشنهاد کرده بود طرح برای مواظبت از زندانیان از جمله واحد در هر منطقه را به دنبال تا با زندانیان و برقراری ارتباط با کارفرمایان بالقوه.

در سال 2018 یک گزارش ارائه شده توسط عدالت Radhakrishnan کمیته در زندان اصلاحات تشکیل شده توسط دولت در دستور دادگاه عالی توصیه کرده بود که افزایش این معیار به دنبال کمک. آن را تا به حال گفت: مبلغ باید مجاز به استفاده در طیف وسیعی از امکانات است که تسهیل توانبخشی مانند مسکن خرید کالا خانوار, آموزش و پرورش, آموزش و توسعه مهارت.

"این نیاز به در نظر گرفته شود و در پرتو این واقعیت است که نه همه زندانیان باید از این ظرفیت برای اجرای کسب و کار به خصوص اگر آنها پایدار پناهگاه" این کمیته تا به حال پس از آن گفت. این کمیته همچنین گفت: این طرح باید منتقل شود به بخش زندان از WCD بخش برای صاف پیاده سازی و هماهنگی با زندانیان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن