ملخ swarms در امتداد مرز خار مسخره دریل در Bathinda, فزیلکا

نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:41:14 pm کشاورزان تلاش برای ن

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 10:41:14 pm
کشاورزان تلاش برای نجات محصولات خود را پس از ملخ بزرگ atteck در Luknow,بربنکی منطقه اوتار پرادش در روز یکشنبه. (اکسپرس عکس: Vishal Srivastav)

مسخره دریل انجام شد در Bathinda را Kheti بهون صبح روز یکشنبه پس از ملخ swarms خال خال شد در مجگلا و ملکه روستاها در سیرسا هاریانا واقع در حدود 60 کیلومتری از مرز پنجاب.

Swarms نیز دیده می شود در گنگانگر و هنمانگڑھ منطقه راجستان دوباره در حدود 60-70 متر از آخرین روستای پنجاب از فزیلکا طرف. "با این حال بارندگی در طول روز به ما کمک زیادی که به دلیل ازدحام حل و فصل و از این رو نه می تواند پرواز به سوی پنجاب. در اوایل صبح باد, جهت باد بود به سوی پنجاب" گفت: Jeet Virk, کشاورزی, بخش رسمی از Bathinda.

Bathinda, فزیلکا, موکتسر, Mansa و فریدکت مناطق قرار داده شده است در هشدار به آنها در مرزهای نزدیک شدن یا راجستان یا Haryana. موکتسر, فزیلکا و Bathinda در حال نزدیک شدن به مرزهای هر دو و هاریانا راجستان.

Sutantantar کومار مدیر کشاورزی پنجاب گفت: "تیم ما آماده هستند اما به نظر می رسد که خطر فروکش کرده است. مسخره دریل انجام شد در Bathinda و همچنین فزیلکا." در ضمن swarms در راجستان شد تا 3.5 متر ،

او افزود: "ما حدود 17000 لیتر از آفت کش ها در انبار. جدا از این Markfed است در تماس با عرضه بیشتر در صورت نیاز. یک تیم از دولت هند نشسته است در آبوهر به نگه داشتن یک ساعت مچی نزدیک در حالی که تیم های دیگر نیز در راجستان. آنها را به ما ارائه هواپیماهای بدون سرنشین در صورت نیاز. ما اسپری پمپ های آماده که با این بخش و کشاورزان محلی نیز هست. "

در ضمن تا کنون چند swarms خال خال شده بود در فزیلکا در فوریه مارس و حتی در ماه آوریل است. با این حال آنها کنترل شده و در زمان به دلیل که آسیب به محصولات کشاورزی می تواند اجتناب شود. هشدار در مورد ملخ swarms شده است برای تلفن های موبایل در سراسر کشور و نه فقط در مناطق مرزی گفت: کشاورزی مدیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب